Riep hij zijn naam?quote:Op zondag 30 september 2007 19:50 schreef BonJovi het volgende:
Eerst door autopech moest ik een uur wachten langs de snelweg. Daarna deed een klote Achmed stoer.
Dat lazen we. Uitgezonderd die mensen die stopten met lezen bij "Dus ik...".quote:Op zondag 30 september 2007 19:50 schreef BonJovi het volgende:
Eerst door autopech moest ik een uur wachten langs de snelweg. Daarna deed een klote Achmed stoer.
Achmed is een Marokkanen naam...quote:Op zondag 30 september 2007 19:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat lazen we. Uitgezonderd die mensen die stopten met lezen bij "Dus ik...".
Maar wat heeft die Turk nou met jouw autopech te maken? Tenzij je natuurlijk eerst die Turk hebt liggen pesten waardoor hij jouw auto molt...
Same difference. Allebei lastig als je ze tegen je hebt.quote:Op zondag 30 september 2007 19:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Achmed is een Marokkanen naam...![]()
Nog erger als het je naam isquote:Op zondag 30 september 2007 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Same difference. Allebei lastig als je ze tegen je hebt.
En zeker als je je even gaat voorstellen bij de frituur in de buurt...quote:
ai thanks!quote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef Nemain het volgende:
Wat is dat toch, testosteron waardoor sommigen zich zo gauw op laten fokken?
Stel dat Achmed een ongeluk had veroorzaakt doordat hij alleen op jou aan het letten was..
En dan nog die rare kids erbij die zich ermee bemoeien..![]()
Doe maar voorzichtig, BonJovi!![]()
Dus.... 13? Dan mag je het nog helemaal niet!quote:Op zondag 30 september 2007 20:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ai thanks!
Nee ik had autopech maar de auto startte gelukkig nadat ik een uur had gewacht, en toen gebeurde het.
@ LudoSanders: Tuurlijk mag ik dat ja, ben ouder dan je denkt.
Ben aan het werkquote:Op zondag 30 september 2007 20:19 schreef BonJovi het volgende:
Grappig man, ga met je lego spelen.
Dat vind ik nog een vrij hoge schatting gezien de OPquote:Op zondag 30 september 2007 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht altijd dat BonJovi een jaar of 16/17 was.
precies en een baard en zo een vage hoedquote:Op zondag 30 september 2007 20:35 schreef Taproot het volgende:
Typerend dat die gasten weer met een busje nodig hebben voor al hun rijdende kinderbijslaginkomsten en autodieven in spe
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 30 september 2007 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
zodra ik in de auto stap word ik de rust zelfe. probeer dat ook eens. lekker realxed te rijden.
Dat deed ik ook maar hij deed het 2 keer! En ik had vroeger problemen met agressie, en soms komt het weer naar boven. Dus het is niet zo makkelijk als je zegt.quote:Op zondag 30 september 2007 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat geestig dat mohamed zijn kinderen als levendschild gebruikte. trouwens ts, jij bent een fucking gevaar op de weg door op dit soort mongolen in te gaan en alleen maar kwader te worden terwijl je rijdt. daar komen ongelukken van. zodra ik in de auto stap word ik de rust zelfe. probeer dat ook eens. lekker realxed te rijden.
quote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
En ik had vroeger problemen met agressie
ik doe het niet, het gebeurt gewoon zodra ik die gordel omdoe. en de sleutel omdraai, dan wel het knopje indruk.quote:
ik ken die vlagen van agressie. maar dus niet als ik auto rijd.quote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat deed ik ook maar hij deed het 2 keer! En ik had vroeger problemen met agressie, en soms komt het weer naar boven. Dus het is niet zo makkelijk als je zegt.
ja schandalig. maar dan nog houd ik me rustig omdat ik in een auto rijd.quote:Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef BonJovi het volgende:
Ja kijk iedereen maakt fouten maar ik liet me daarna wel opfokken. Die gast was daarna ook erg opgefokt en dat met kinderen erbij.
was er wel, dit was ernaquote:Op zondag 30 september 2007 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
En door dit gekloot kon je er niet bij zijn in de arena??
Whaha zou kunnenquote:Op zondag 30 september 2007 21:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ah misschien was achmeid een vvv fan
Je moet vooral te hard rijden en dan boos wordenquote:Op zondag 30 september 2007 21:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha zou kunnenhij zag me shirtje wel trouwens
maar zoalshetis 90-100 man dat schiet toch niet op.
Maar andere keren doe je het blijkbaar wel.quote:Op zondag 30 september 2007 21:41 schreef BonJovi het volgende:
Ik reed toen niet te hard hoor, file was net voorbij dus iedereen moest 70 rijden.
ja echt een klojo'squote:Op zondag 30 september 2007 21:45 schreef Djeez het volgende:
Wegenwacht werken allemaal domme sukkels. Hier in Assen zit een van de twee callcentra van hen, bij de oprit van de snelweg. Een paar jaar geleden, ik woonde nog maar net in Assen, kreeg ik pech met de auto. Ik was nog nieteens op de oprit, en bevond me zo'n vijftig meter van het callcenter.
Ik bellen met die lui, vroeg die muts waar ik me bevond. Ik zeg "Ik bevind me tegenover jullie pand, zien jullie me zwaaien?" Wilde dat wijf alsnog weten waar ik stond, maar ik kende de straatnaam tone nog niet.
jawel dat schiet onstellend op. probeer het maar eens, lekker rechts rijden.quote:Op zondag 30 september 2007 21:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha zou kunnenhij zag me shirtje wel trouwens
maar zoalshetis 90-100 man dat schiet toch niet op.
nee hoor. als je eenmaal gewend bent aan de rechterkant is het ook niet saai en kan je een heerlijk ralaxed muziekje opzetten. lekker lullen met je passagiers en wordt autorijden is een feestje. en de leukste feestjes zijn zonder agressie.quote:Op zondag 30 september 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
Dat is ook niet goed want daar word je slaperig van en dan rij je ook niet veilig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |