abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55573655
Dat zijn de mooiere overwinningen, zo op de counter.

Ben wel benieuwd of er vanavond nog mooie acties te zien zijn!

We beginnen tegen Rijsoord en Groote Lindt en sluiten de poule af tegen Heerjansdam, normaliter om de finaleplaats.

Uit de andere poule zal dan Papendrecht of Barendrecht de finale wel halen, tenzij RVVH de Franken-clan meeneemt. Van VVGZ verwacht ik weinig.

[ Bericht 52% gewijzigd door methodmich op 27-12-2007 15:47:30 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55603611
Nou, een aanfluiting van ASWH-zijde.

De spelers die speelden maakten er maar een potje van, al kan je dat sommige niet verwijten. Dat zijn vooral veldvoetballers die helemaal niets in de zaal te zoeken hebben. Alleen een beetje vreemd als je de andere clubs min of meer verplicht een sterk team te sturen en dan zelf met een erg matig ploegje te komen. Na twee zeges op rij werd ASWH gewoon laatste (!!!) op het eigen toernooi. In de poule alleen gelijk gespeeld tegen Groote Lindt, verder twee keer verloren.

In de finalereeks verloor ASWH ook nog van RVVH, dat zo zevende werd. De vijfde plek ging naar Barendrecht, dat Groote Lindt klopte. Heerjansdam, verrassend genoeg ook geen finalist, werd derde door VVGZ te verslaan. VVGZ had zich goed hersteld na een 8-0 nederlaag in de openingswedstrijd. Aan de hand van ex-zaalvoetbalinternational Bryan Pereira pakte Heerjansdam toch de derde plek.

Papendrecht, zelfs zonder de broers Klaverweide, won de finale met 2-1 van Rijsoord. Rijsoord was toch wel de verrassing, hoewel ze veel spelers hebben die normaal ook in de zaal ballen. Papendrecht over het gehele toernooi een terechte winnaar.

De vraag is wel waarom ASWH met spelers als Ard Hartman, Damiën Vereecken, Kenji Nagano en Rory van der Weijden (een prima veldspits, maar niet in de zaal) aan kwam. Okee, een hoop blessures of spelers die geen risico wilden nemen, maar in ASWH 2 lopen een paar zeer vaardige zaalvoetballers. Had die er dan bijgehaald....

Hoe dan ook, als lid van de tweekoppige jury die de speler en keeper van het toernooi moest bepalen, kwamen we op Bryan Pereira (Heerjansdam). Veruit de beste, maar wel iets te zelfzuchtig. Keeper was simpel, Dennis van Rosendaal van Papendrecht hoefde maar één keer te vissen.

Enkele foto's:

Alleszeggend beeld: ASWH onder vuur

De kampioenen uit Papendrecht

Zelfs een videocompilatie te zien!

http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=5867&Itemid=424

Wel weer een leuke reünie natuurlijk. Zo waren daar behalve de spelende bekenden ook Boudy Hoogendoorn, Raimond Roos, Marphe Redjosetiko (TOGR), Theo de Boon (trainer TOGR), Jack van den Berg (trainer Barendrecht), Jesper Hogedoorn (keeper FC Zwolle), Marco Nijssen (oud-speler ASWH), Raymond van der Ent (speler 's-Gravendeel), Nick van Wordragen (Noordwijk) enzovoort enzovoort. En natuurlijk de ex-onderlegger van Ajax-Leonardo.

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 28-12-2007 17:58:24 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_55603904
Wat een dramatisch filmwerk .

Is er een dezer dagen bij jullie in de buurt ook niet een heel erg groots opgezet zaalvoetbaltoernooi voor veldclubs? Staat me iets van bij dat ik dat ooit gehoord heb...
pi_55604027
Ja, in Gorinchem is dat. De Trias cup. Duurt van 22 december tot 5 januari.

http://www.championscup.nl/
www.thuisuiteten.nl
pi_55604367
Ah, had ik het toch goed.

Beetje druk en onoverzichtelijk, maar wel een behoorlijk informatieve site! Ik was dit jaar gevraagd om er een te maken voor het Den Bosch 800-toernooi. Zal er binnenkort eens even over navragen. Lijkt me zeker leuk om zoiets te maken en bijhouden .
pi_55626502
Toch zonde voor de toeloop van de meisjes aan de Vlasstraat:
quote:
KERSTVERHAAL, deel 4: Sascha Visser kwam in 2007 op andere planeet
Het voorval op de plek van het interview, het Rotterdamse etablissement Kaat Mossel, is karakteristiek voor het jaar dat Sascha Visser beleefd heeft. Enkele minuten na zijn aankomst staat de eerste handtekeningenjager (’Voor mijn dochter die hoorde dat je hier zou komen’) aan het tafeltje. Even later laat ook eigenaar Joop Zijlaard (’Leuk dat je er bent’) zich graag informeren door de nieuwe bekende Nederlander die in zijn brasserie is neergestreken.

ARCO BOMGAARS

ROTTERDAM

De twee scènes zijn illustratief voor één constatering: Sascha Visser is hot. Tv-ster, acteur, toekomstig TMF-vj en, tot voor kort, voetballer van zaterdag-eersteklasser Rijsoord. Bij die club dook zijn naam in de voorbije maanden regelmatig op in de basisopstelling van de hoofdmacht. Dat zal na de winterstop niet meer gebeuren. ,,Ik heb enkele weken geleden binnen Rijsoord aangegeven dat ik moet stoppen met voetballen . Het is echt niet meer te combineren met mijn acteerwerk voor Onderweg naar Morgen en de werkzaamheden die ik vanaf januari bij TMF ga verrichten en waar ik me optimaal op wil concentreren. In de voorbije maanden kon ik soms niet op trainingen aanwezig zijn, moest ik na de opnamen voor ONM met 150 à 160 kilometer naar de training rijden of had ik geen zin om te trainen omdat ik vond dat ik op dat moment andere dingen kon doen. Trainer Joop Warner heeft toen tegen me gezegd dat ik met opgeheven hoofd de deur uit moest lopen. Toen ik vervolgens weer een training op donderdagavond niet kon halen, was dat voor mij de druppel. Het is jammer dat ik moet stoppen met voetballen. Maar als ik nu een contract aangeboden zou krijgen, zou ik misschien nog gaan twijfelen.’’

De voetbalactiviteiten van de negentienjarige geboren Rotterdammer speelden zich - in vergelijking met zijn rijzende sterrenstatus - af in de betrekkelijke anonimiteit. ,,Bij Rijsoord was ik gewoon één van de jongens van de selectie. Zij waren oprecht geïnteresseerd in de dingen die ik deed en ik kon daar weer helemaal mezelf zijn. De trainer heeft me nooit een aparte status gegeven en daar ben ik hem dankbaar voor, want dat wilde ik niet. Hij is daar altijd rechtlijnig in geweest en heeft me nooit opgesteld als ik een training had overgeslagen,’’ blikt Sascha Visser terug op de voorbije maanden aan de Vlasstraat. ,,Via mijn maatje John Brussé ben ik destijds bij Rijsoord gekomen en daar heb ik me dit seizoen in het eerste kunnen spelen na een goede voorbereiding. We hadden voor het seizoen best wel ambities, maar de kwaliteiten van de spelersgroep kwamen er in eerste instantie totaal niet uit. Zelf heb ik tegen Achilles Veen misschien wel mijn slechtste wedstrijd ooit gespeeld. In de laatste weken voor de winterstop draaide het lekker. Ik moet wel zeggen dat het niveau van de eerste klasse me niet is meegevallen. Het voetbal was best wel fysiek. Toch vind ik het jammer dat ik afscheid heb moeten nemen, want vooral de zaterdag en het toeleven naar en het spelen van de wedstrijd zal ik missen,’’ aldus de voormalig (jeugd)speler van onder andere Feyenoord en Excelsior.

Een van zijn grootste idealen, het opbouwen van een carrière als profvoetballer, maakte het voorbije jaar voor Sascha Visser definitief plaats voor de verwezenlijking van andere dromen. ,,Mijn wereld is dit jaar 180 graden gedraaid. Het is alsof ik op een andere planeet ben beland: in een jaar tijd ben ik van Mars naar Jupiter gevlogen,’’ antwoordt hij op de vraag hoe hij dit kalenderjaar kernachtig zou samenvatten. ,,Soms heb ik mezelf wel eens afgevraagd of het echt wel allemaal waar was wat er met me gebeurde. Dan kneep ik me bijna dagelijks in mijn arm.’’

Het leven van Sascha Visser werd immers volledig op zijn kop gezet. Natuurlijk, voor 2007 had hij al enige bekendheid verworven met zijn rollen in de series Ben zo terug, Oppassen!!! en Kees Co. Maar de ontwikkelingen in het voorbije jaar hadden veel weg van een duizelingwekkend ritje in een achtbaan, dat maar geen eindpunt leek te kennen. Het begon met het aanvaarden van de rol van Sam Massini in de BNN-soap Onderweg naar Morgen, kortweg ONM. Uitgerekend op de avond dat Visser een bestaan als broodvoetballer wilde afzweren, kreeg hij een aanbieding om in de serie te komen spelen. ,,Er zaten allemaal dingen tegen in het voetbal toen ONM op mijn pad kwam. Zo veel toeval, dat kon niet misgaan. Ik heb dat vaker gehad: op de juiste tijd op de juiste plaats zijn. Zo is mijn televisiecarrière ook gestart, toen ik ontdekt werd op de dag dat uitgerekend mijn moeder audities ging doen. Maar het is me zeker niet allemaal komen aanwaaien. Ik ben bereid om zeven dagen per week keihard te werken, mezelf keer op keer te verbeteren en altijd in mezelf te investeren. Bovendien kijk ik altijd kritisch naar mezelf.’’

Die sportersmentaliteit wordt gecombineerd met een grote winnaarsdrang: Sascha Visser heeft een bloedhekel aan verliezen. Toch beet hij dit jaar een keer nadrukkelijk in het stof: in de finale van het SBS-programma So You Wannabe A Popstar moest hij het afleggen tegen schaatser Erik Hulzebosch. ,,Voor mezelf had ik op dat moment al gewonnen,’’ relativeert Visser de tweede plek in de show waarin bekende Nederlanders hun eerste schreden op het kronkelige pad van de (pop)muziek zetten. ,,Het programma was ontzettend goed om ervaring op te doen en om mijn naamsbekendheid te vergroten. Ik had verwacht dat het programma na drie à vier weken over zou zijn voor me. Ik heb veel beter gepresteerd dan ik verwacht had en heb nooit het gevoel gehad dat ik de finale zou winnen. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest na een nederlaag. De belangstelling die het programma met zich meebracht, was overweldigend. Mensen willen foto’s en handtekeningen van je, je staat opeens in het middelpunt van de belangstelling. ’Dit kan niet waar zijn’ , heb ik regelmatig tegen mezelf gezegd. Het voelde soms alsof ik in een droom zat. Het zangavontuur, inclusief alle optredens die erbij kwamen kijken, is leuk en een groot hoogtepunt geweest, maar het zingen is nu een aflopende zaak. Het is niet mijn ding. Ik wil me op andere gebieden ontwikkelen. Daar ligt mijn passie,’’ verduidelijkt Sascha Visser, die met zijn debuutsingle ’Ik wil met je mee’ meteen een top-tienhit scoorde en ook nog de single ’Ik leef voor jou’ uitbracht.

Eén van die andere gebieden is het presenteren van programma’s. Visser heeft zijn dromen ook op dat terrein niet alleen nagestreefd, maar zelfs ingehaald. Over enkele dagen gaat hij aan de slag als vj bij TMF, waar hij als presentator van het programma Reaction gaat fungeren en ook items zal maken. ,,Deze kans diende zich aan en ik wil me er volledig op storten,’’ kijkt Sascha Visser met veel genoegen vooruit. ,,Daarbij zijn de werkzaamheden zodanig afgestemd dat ik de combinatie met het acteren bij ONM kan volhouden.’’

Na twaalf maanden van betovering en volstrekt geluk slaat het boek over 2007 dicht en wacht een jaar van nieuwe uitdagingen. ,,Ik ben heel dankbaar voor wat ik nu doe. Het had ook heel anders kunnen lopen. Dan had ik nu misschien nog op school gezeten, terwijl ik school tot in het diepst van mijn ziel haat. Ik heb het voorbije jaar ontzettend veel dingen geleerd, heb ontzettend veel beleefd maar dat betekent niet dat ik er makkelijk over ga denken. Het kan altijd beter, iets is nooit perfect. Dat hou ik mezelf voor en daar werk ik hard voor, mede dankzij de steun van mijn ouders en vriendin. Ik heb geleeerd dat het zaak is om in de juiste kruiwagen te springen als ’ie voorbij komt. Maar daarna moet je de boel wel in beweging houden.’’
Lijkt wel een quote van Ronald Koeman, die laatste.
www.thuisuiteten.nl
pi_55650566
Leuk om te lezen. Ik wist dat ie af en toe (verdienstelijk) in dat sterrenteam van John Williams meebalde, maar had geen idee dat ie op zo'n hoog niveau voetbalde en zelfs in de jeugd van Feyenoord en Excelsior heeft meegedaan.
pi_55656252
Hij was tegen ons vooral lelijk aan het schoppen.

Ook mooi. Janus van Peenen ontslaat Cees Lagendijk bij Heerjansdam. Vorig jaar hadden ze al vaak bonje, toen stuurde Lagendijk zelfs een heel epistel naar Voetbalopzaterdag over trainer zijn bij Heerjansdam en die lastige voorzitter. Ze degradeerden toen ook, maar Janus wilde hem niet wegsturen omdat ze net verlengd hadden. "Ik ga geen geld meegeven aan iemand die zulk slecht werk verricht," zei hij toen.

En nu, terwijl ze eerste staan in 1C, ontslaat hij Lagendijk alsnog. Tot de zomer heeft hij nu zijn zoon Martin van Peenen als trainer aangesteld.
www.thuisuiteten.nl
pi_55718014
Met ingang van komend seizoen is Philip den Haan de nieuwe trainer van hoofdklasser Nivo-Sparta. Den Haan tekende een verbintenis voor één seizoen met een optie voor nog een seizoen.

De 48-jarige Werkendammer is al jarenlang succesvol werkzaam als trainer in de top van het amateurvoetbal. Hij was eerder werkzaam bij Woudrichem, VVGZ, Kozakken Boys, Zwart-Wit’28 en IJsselmeervogels. Op dit moment is Den Haan bezig aan zijn derde seizoen bij Unitas, dat uitkomt in de eerste klasse van het zondagamateurvoetbal.

De erelijst van ‘Mister Kozakken Boys’ (Den Haan speelde behoudens één seizoen Unitas zijn hele voetbal carrière bij Kozakken Boys) is indrukwekkend te noemen. Zo werd hij onder andere kampioen in de eerste klasse met VVGZ en Zwart-Wit’28 en pakte hij met IJsselmeervogels de afdelingstitel in de hoofdklasse. Met Zwart-Wit’28 en IJsselmeervogels won hij eveneens de Amstel Cup.

Nivo-Sparta en Den Haan zijn zeer content met elkaar en zien uit naar de toekomstige samenwerking. “Nivo-Sparta heeft contact met mij gezocht en ik heb de mogelijkheid voor een informatief gesprek met graagte aangenomen. Ik heb het verhaal van de club aangehoord en ik heb mijn eigen verhaal kunnen doen en het klikte gewoon”, aldus Den Haan. “We hebben een kanjer van een trainer binnengehaald. Den Haan is geen ‘broodtrainer’, hij moet er een goed gevoel bij hebben en dat heeft hij”, aldus een woordvoerder namens de hoofdklasser.

Nivo-Sparta vecht op dit moment nog voor lijfsbehoud in de hoofdklasse. Mocht de club onverhoopt degraderen dan zal dat geen belemmering zijn voor de nieuwe trainer. “Het verhaal van de club blijft hetzelfde. Of dat nou in de hoofdklasse of in de eerste klasse is”, sprak Den Haan stellig.
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_55725523
Verhaal over het gedoe bij Heerjansdam:
quote:
Martin van Peenen: ’Ik kan alleen maar op mijn bek gaan’

Dat het bestuur van een voetbalvereniging de hoofdtrainer voortijdig de laan uitstuurt, is niets bijzonders. Maar dat vervolgens de zoon van de voorzitter de technische leiding in handen krijgt, kan ronduit uniek genoemd worden.
ANDRÉ VALK

HEERJANSDAM

Eersteklasser Heerjansdam tekende voor deze primeur. Na het ontslag van Cees Lagendijk, afgelopen zaterdag, werd Martin van Peenen - zoon van de welbespraakte preses Janus - tot trainer benoemd.

De 41-jarige Martin van Peenen is al vanaf de E’tjes lid van Heerjansdam, waar hij het niet verder schopte dan het derde elftal. ,,Elf jaar geleden ben ik begonnen met trainen,’’ vertelt Van Peenen, die als calculator in het dakbedekkingsbedrijf van senior werkt. ,,Ik was als voetballer van het derde over the hill. Ik wilde echter graag bij het ploeggie blijven. Toen de trainer vertrok, heb ik het overgenomen. Ik heb het tien jaar gedaan, en ik geloof dat we wel zes keer kampioen zijn geworden. Vorig seizoen zat ik bij het tweede, waarmee ik de titel en de beker pakte. Voor aanvang van de lopende competitie ben ik gestopt. Die ’ouwe’ is inmiddels 65 en ik wilde meer tijd in de zaak gaan steken. Ik voetbal wel weer, in het vierde. Dat was best wennen na twaalf jaar.’’

Voor zijn trainingen pikte Martin van Peenen - hij is ook bestuurslid op De Molenwei - de goede dingen op van de trainers die hij zelf had. ,,En ik heb een boekje van Guus Hiddink gekocht,’’ vult de Heerjansdammer aan. ,,Maar ik had natuurlijk wel al mijn eigen ideeën. Ik vind bijvoorbeeld dat iedereen fit moet zijn. Partijtjes is zonde van de tijd, want dan doet de helft van de groep niets. Ik werk veel met kaatsen, ik hamer op direct spelen. Ik heb weinig met voetballers die de bal altijd drie, vier keer moeten raken. En als je altijd met de bal traint, vergeet je ook eerder je vermoeidheid. En je wordt zuiverder in de passing. De jongens die ik op deze manier heb getraind, vonden het altijd leuk. Als je veel aan je spelers geeft, krijg je altijd iets terug. Vorig jaar wonnen we een belangrijke wedstrijd bij Hoek. ’Dat hebben we voor jou gedaan,’ werd er gezegd. Nou, ik heb een grote mond, maar toen sprongen de tranen meteen in mijn ogen. En ik ben er echt enorm mee bezig, vanaf de donderdag slaap ik al slecht. ’’

Dat veel mensen in de voetballerij van mening zijn dat hij is aangesteld, zodat pa aan de touwtjes kan trekken, beseft Martin van Peenen maar al te goed. ,,Maar geloof me, het was uitgerekend mijn pa die het vertrek van Lagendijk binnen het bestuur lang heeft tegengehouden. Anderen wilden die maatregel al eerder nemen. Ik kan nu alleen maar op mijn bek gaan. Elke nederlaag zal tot leedvermaak leiden. Maar ik zit daar niet mee. Ik denk dat ik het beter kan. Dat denk ik altijd, ook al is het misschien niet zo. Mijn vader had ook meer twijfels om mij naar voren te schuiven dan ik. Hij weet namelijk hoe ik ben, en dat is redelijk eigenwijs. Dat maakt het voor hem juist moeilijk zijn mening door te drijven. Maar we denken ondanks pittige discussies wel aardig hetzelfde over voetbal hoor.’’

Martin van Peenen, die zal worden geassisteerd door ex-keeper Kornell Kramer, staat morgenavond voor het eerst voor de spelersgroep. Aanstaande zaterdag neemt het nieuwe duo voor het eerst op de bank plaats, wanneer Heerjansdam in Hendrik-Ido-Ambacht tegen hoofdklasser ASWH oefent.
www.thuisuiteten.nl
pi_55945680
Mensen is tong overleden of zo !!!!???
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 januari 2008 @ 07:11:46 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_55967613
Nee hoor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56016612
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 07:11 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor

Ga je morgen nog mee naar ASWH !!!!????
  Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 10:18:07 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_56018052
Tuurlijk.

Hoelaat vertrekken jullie ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56026635
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.

Hoelaat vertrekken jullie ?

Volgens mij 18.15 a 18.30 uur
  Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 16:41:48 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_56026783
Ok dan ben ik er

pi_56029967
Leuk, hopen dat we wel spelen met de 10 mm regen die verwacht wordt.... Anders zeker tot morgen!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 19:05:19 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_56030019
See you

pi_56041771
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:41 schreef tong80 het volgende:
Ok dan ben ik er

Rijden om 18.15 uur aan dus zorg dat je op tijd bent ik zal even mijn 06nr in je hotmail inbox gooien kun je me bellen of het door gaat

[ Bericht 0% gewijzigd door Elftalleider op 15-01-2008 09:18:13 ]
pi_56047797
Wedstrijd tegen ASWH is afgelast dus vanavond lekker op de bank hangen
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 14:13:48 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_56048078
Jammer Mike. Had het leuk gevonden Mich te ontmoeten.

Dan maar naar Deurne - tegen dinges kijken.

pi_56050974
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef tong80 het volgende:
Jammer Mike. Had het leuk gevonden Mich te ontmoeten.

Dan maar naar Deurne - tegen dinges kijken.

Daar steek ik geen tijd in vind het leuk voor Deurne maar om er op TV naar te kijken nee bedankt kheb me zaterdag al stierlijk zitten vervelen met het bekijken van die zogenaamde topwedstrijd leuk voor de psv-ers maar ik kijk dan toch maar naar mijn eigen cluppie en ajax natuurlijk
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 16:48:24 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_56051538
Ik noemde die club dan ook 'Dinges'

pi_56052547
Stoer zijn jullie zeg .
pi_56053386
3 punten tot nu toe, WV-HEDW zaterdag 1e klasse.

WV-HEDW 1 13 1 0 12 3 4 38 0
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56054796
Is dat 1A raptorix? Of vergis ik me nu?
www.thuisuiteten.nl
pi_56056427
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Klopt. Heb ze zien spelen tegen ODIN'59, het was treurig...

Maaaaaaarrrrrrrrr...
quote:
Cees Bruinink verlaat aan het eind van het seizoen ADO'20

Toegevoegd: 15-1-2008 19:45
Gewijzigd: 15-1-2008 19:53

Cees Bruinink, die sinds 3 jaar de ADO-selectie onder zijn hoede heeft, vertrekt aan het einde van het seizoen naar de zaterdag hoofdklasser Katwijk. Dat werd vanavond aan de ADO-selectie meegedeeld.
Ondanks het feit dat ADO'20 de trainer een nieuw aanbod had gedaan voor seizoen 2008-2009, koos hij dus voor de club uit de bollenstreek. Katwijk is niet alleen een club met een mooie historie, maar heeft ook de ambitie om in de komende jaren weer succesvol te zijn. Voor Cees Bruinink is de uitdaging dan ook groot.
De technische commissie van ADO is inmiddels begonnen om gesprekken te plannen met kandidaten die de positie van hoofdtrainer voor volgend seizoen zouden kunnen inmenen. De kans dat bij de kandidaten, die momenteel op het lijstje staan, ook de nieuwe hoofdtrainer zit, is vrij groot.
Dat Cees Bruinink de tweede helft van het seizoen zal gebruiken om zijn visitekaartje nog eens duidelijk af te geven, spreekt natuurlijk voor zich.
Hoewel wij zijn vertrek betreuren, wensen wij Cees veel succes bij zijn nieuwe club en ongetwijfeld zullen onze wegen zich nog eens kruisen.
Bestuur ADO'20
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_56056525
Zo! Dat zat er wel een beetje in toch? Al een idee over een nieuwe man?
www.thuisuiteten.nl
pi_56056774
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:14 schreef methodmich het volgende:
Zo! Dat zat er wel een beetje in toch? Al een idee over een nieuwe man?
Nou, de spelersgroep was nogal verdeeld. Grof gezegd, de nummers 1 t/m 13 hadden geen probleem met verlenging, de rest wel. Niet zozeer omdat ze er naast staan, maar meer om afspraken die niet nagekomen worden.

En een nieuwe man... Tja, mijn favoriet heeft al elders getekend. Wellicht hoor ik donderdag meer.
pi_56075293
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ja moet wel zeggen dat de laatste 2 wedstrijden een stuk beter waren, ze snappen eindelijk dat het geen zin heeft om achterin te blijven hangen, en er wordt nu zowaar offensief gespeelt waardoor de achterhoede minder onder druk staat. Overigens is 3e plek van onder nog wel haalbaar, maar eigenlijk horen ze op dit moment niet in de 1e klassen.

Wel jammer want net dit jaar bestaan we 100 jaar, en we zijn meen ik al 24 jaar niet gedegradeerd. Verleden jaar was ook al zo een vreemd seizoen, waar we na 8 wedstrijden onderaan staan, en daarna op 1 punt de periode missen, uiteindelijk worden we keurig middenmoter.

Dit jaar zijn er wel een hoop spelers bijgekomen, maar echt ingespeelt is het niet.

Wat natuurlijk ook scheelt is dat wij principieel geen spelers betalen (sterker spelers betalen gewoon contributie), waardoor bepaalde figuren al snel voor het geld kiezen. Aan andere kant kan bij onze club echt niemand wakker liggen van degradatie, zolang de 2 X 500 liter biertanks maar vol zitten
pi_56076020
Zijn er nog een beetje bekende spelers daar in de selectie raptorix? Of totaal niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_56076411
Uhm op dit moment niet, vorig jaar is Hans Schakel naar DOVO gegaan.
Daarnaast speelt Martin Steenvoorden er, die in verleden bij Quick Boys speelde, erg toffe vent waar ik vrij veel mee spreek. Helaas is ie al flinke tijd geblesseerd, als je die gast ziet, dan denk je, dat is geen sportman, maar oh man wat een schiet techniek heeft die gast.
pi_56076476
Keeper Joep Albers is trouwens wel super, vorig jaar verkozen tot beste keeper van Amsterdam.
pi_56110370
Ken ze niet, ook Steenvoorden doet geen lampje branden hier.

Voor de liefhebber http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/45774 een stuk over ex-profs in de hoofdklasse.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 11:26:16 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_56124809
Raptorix, misschien een vreemde vraag. Je hoeft dan ook niet te antwoorden. Maar kom je in real life ook zo expliciet voor je homo-zijn uit. Het is nogal een machowereldje. Zoals je weet bestaan er geen homo's in het profvoetbal.

pi_56127195
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef tong80 het volgende:
Raptorix, misschien een vreemde vraag. Je hoeft dan ook niet te antwoorden. Maar kom je in real life ook zo expliciet voor je homo-zijn uit. Het is nogal een machowereldje. Zoals je weet bestaan er geen homo's in het profvoetbal.

Ja hoor, iedereen op de club weet het wel, hahaha en ik weet dat er nog 1 is, maar geen idee of die ook zo open is, ken hem eigenlijk alleen van de training, en kwam hem keer tegen in bepaalde tent

Overigens kom ik met me voetbalmaatjes ook wel eens in de reguliersdwarsstraat, en ze weten dat ze daar heel normaal worden behandeld.
pi_56127453
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ken ze niet, ook Steenvoorden doet geen lampje branden hier.

Voor de liefhebber http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/45774 een stuk over ex-profs in de hoofdklasse.
Ik geloof dat ie in verleden keer verkozen is tot amateurvoetballer van het jaar, maar dat weet ik niet zeker.
We hebben welliswaar niet zoveel bekende voetballers, maar wel veel bekende mensen bij onze club.

Albert 'Ab' Keizer van Baatjer speelt bij ons, en nogal wat artiesten, zoals de toetsenist van Ellen van Dam, de zanger van Alamo Race Track, en in verleden ook Ben Cramer . Veel journalisten zoals Frenk der Nederlanden, en nog meer parool luitjes. WV is dan ook niet zo bekend om ze topvoetbal, maar wel om muziekavonden

http://www.wvhedw.nl/archief-oude-website/muziek/muziek-bij-wv

Oja ons damesteam is ook berucht, kregen verleden jaar 200 doelpunten tegen, en 1 voor
Normaal nemen ze net zoveel biertjes als doelpunten tegen, je wilt uiteraard niet weten hoe het uit de hand liep toen ze gescoord hadden
pi_56128000
Bij onze club loopt er ook eentje rond. Is al vanaf zijn jeugd bij de club, tientallen jaren inmiddels, en wordt gewoon door iedereen geaccepteerd. Niemand doet er moeilijk over, het is niet eens een issue. Komt ook omdat ie totaal geen proto-type homo is. Gewoon een normale vent die net doet als ieder ander.

Alleen bij de vrijwilligersavond neemt ie z'n vriend/man mee . Prima, moet kunnen toch.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 14:49:44 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_56130449
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja hoor, iedereen op de club weet het wel, hahaha en ik weet dat er nog 1 is, maar geen idee of die ook zo open is, ken hem eigenlijk alleen van de training, en kwam hem keer tegen in bepaalde tent

Overigens kom ik met me voetbalmaatjes ook wel eens in de reguliersdwarsstraat, en ze weten dat ze daar heel normaal worden behandeld.
Cool ik ken geen homo's bij ons. Wel mijn vermoedens

Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 14:51:52 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_56130500
Wij hadden trouwens een gewelige masseur bij het eerste. Moest weg van de nieuwe trainer. Misschien een homofoob. Maar als ie het veld in rende riepen we oeeeeeeeeeeeeeeee. Willem kon er zelf om lachen

pi_56130991
LOL, ik ben op een profielensite zelfs lid van een voetballende homos gebruikersgroep, we roepen nu al 2 jaar dat we keer gaan ballen, maar komt er nooit van

Overigens weet ik van 1 prof dat ie regelmatig in gaysauna's komt
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 15:19:47 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_56131277
Nu maak je me niewsgierig

pi_56134461
Dat begrijp ik, kan alleen zeggen dat ie ooit voor PSV speelde
pi_56134569
Vanenburg!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:16:26 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56135716
Bruggink natuurlijk .

Nog een weekje dan beginnen we weer !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56183292
DCV - ADO'20 1-1
Uit tegen de nummer laatst, die nog niet gewonnen heeft. Met rust 1-0 achter en pas diep, heel diep in blessuretijd 1-1 door de mee opgekomen keeper...
Tja, ik heb het niet gezien, dus ik kan er verder weinig van zeggen, maar echt vrolijk word je er niet van.

DCG 2 - ADO'20 2 2-5
Oefenwedstrijd op kunstgras, redelijk tot goede pot. Nu nog eens kansen gaan benutten, dan komt het helemaal goed.
pi_56183954
Hier begint de competitie volgende week weer, en wel met de topper tussen de nummer 1 en 2 uit de competitie: Seolto - Tholense Boys. Het verschil is nu 7 punten, het kunnen er 9 of zelfs 10 worden!
pi_56234481
Kom net thuis van OJC. Laatste nieuws van de club: de spelerspassen van het 1e zijn spoorloos .

Ze hadden vanavond een bekerwedstrijd tegen Theole (in Tiel), maar het bestuur kwam net al terug op ons complex toen ik huiswaarts ging. Geen idee of ze nu uitgeschakeld zijn, lijkt me wel. Niemand heeft ook maar enig idee waar ze kunnen zijn .
pi_56242578
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Kom net thuis van OJC. Laatste nieuws van de club: de spelerspassen van het 1e zijn spoorloos .

Ze hadden vanavond een bekerwedstrijd tegen Theole (in Tiel), maar het bestuur kwam net al terug op ons complex toen ik huiswaarts ging. Geen idee of ze nu uitgeschakeld zijn, lijkt me wel. Niemand heeft ook maar enig idee waar ze kunnen zijn .
Ik hoorde het gisteren na onze wedstrijd tegen ASWH (0-0), Wesley Paymans had iemand van jullie 1e aan de lijn en die vertelde hem het verhaal over de passen, denk dat het bekertoernooi voor OJC over is.
pi_56256988
Da's wel een heel rotte manier om eruit te vliegen zeg....
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')