Klopt. Heb ze zien spelen tegen ODIN'59, het was treurig...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Is dat 1A raptorix? Of vergis ik me nu?
quote:Cees Bruinink verlaat aan het eind van het seizoen ADO'20
Toegevoegd: 15-1-2008 19:45
Gewijzigd: 15-1-2008 19:53
Cees Bruinink, die sinds 3 jaar de ADO-selectie onder zijn hoede heeft, vertrekt aan het einde van het seizoen naar de zaterdag hoofdklasser Katwijk. Dat werd vanavond aan de ADO-selectie meegedeeld.
Ondanks het feit dat ADO'20 de trainer een nieuw aanbod had gedaan voor seizoen 2008-2009, koos hij dus voor de club uit de bollenstreek. Katwijk is niet alleen een club met een mooie historie, maar heeft ook de ambitie om in de komende jaren weer succesvol te zijn. Voor Cees Bruinink is de uitdaging dan ook groot.
De technische commissie van ADO is inmiddels begonnen om gesprekken te plannen met kandidaten die de positie van hoofdtrainer voor volgend seizoen zouden kunnen inmenen. De kans dat bij de kandidaten, die momenteel op het lijstje staan, ook de nieuwe hoofdtrainer zit, is vrij groot.
Dat Cees Bruinink de tweede helft van het seizoen zal gebruiken om zijn visitekaartje nog eens duidelijk af te geven, spreekt natuurlijk voor zich.
Hoewel wij zijn vertrek betreuren, wensen wij Cees veel succes bij zijn nieuwe club en ongetwijfeld zullen onze wegen zich nog eens kruisen.
Bestuur ADO'20
Nou, de spelersgroep was nogal verdeeld. Grof gezegd, de nummers 1 t/m 13 hadden geen probleem met verlenging, de rest wel. Niet zozeer omdat ze er naast staan, maar meer om afspraken die niet nagekomen worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:14 schreef methodmich het volgende:
Zo! Dat zat er wel een beetje in toch? Al een idee over een nieuwe man?
Ja moet wel zeggen dat de laatste 2 wedstrijden een stuk beter waren, ze snappen eindelijk dat het geen zin heeft om achterin te blijven hangen, en er wordt nu zowaar offensief gespeelt waardoor de achterhoede minder onder druk staat. Overigens is 3e plek van onder nog wel haalbaar, maar eigenlijk horen ze op dit moment niet in de 1e klassen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Is dat 1A raptorix? Of vergis ik me nu?
Ja hoor, iedereen op de club weet het wel, hahaha en ik weet dat er nog 1 is, maar geen idee of die ook zo open is, ken hem eigenlijk alleen van de training, en kwam hem keer tegen in bepaalde tentquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef tong80 het volgende:
Raptorix, misschien een vreemde vraag. Je hoeft dan ook niet te antwoorden. Maar kom je in real life ook zo expliciet voor je homo-zijn uit. Het is nogal een machowereldje. Zoals je weet bestaan er geen homo's in het profvoetbal.
Ik geloof dat ie in verleden keer verkozen is tot amateurvoetballer van het jaar, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ken ze niet, ook Steenvoorden doet geen lampje branden hier.
Voor de liefhebber http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/45774 een stuk over ex-profs in de hoofdklasse.
Cool ik ken geen homo's bij ons. Wel mijn vermoedensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen op de club weet het wel, hahaha en ik weet dat er nog 1 is, maar geen idee of die ook zo open is, ken hem eigenlijk alleen van de training, en kwam hem keer tegen in bepaalde tent
Overigens kom ik met me voetbalmaatjes ook wel eens in de reguliersdwarsstraat, en ze weten dat ze daar heel normaal worden behandeld.
Ik hoorde het gisteren na onze wedstrijd tegen ASWH (0-0), Wesley Paymans had iemand van jullie 1e aan de lijn en die vertelde hem het verhaal over de passen, denk dat het bekertoernooi voor OJC over is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Kom net thuis van OJC. Laatste nieuws van de club: de spelerspassen van het 1e zijn spoorloos![]()
![]()
.
Ze hadden vanavond een bekerwedstrijd tegen Theole (in Tiel), maar het bestuur kwam net al terug op ons complex toen ik huiswaarts ging. Geen idee of ze nu uitgeschakeld zijn, lijkt me wel. Niemand heeft ook maar enig idee waar ze kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |