abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56054796
Is dat 1A raptorix? Of vergis ik me nu?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56056427
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Klopt. Heb ze zien spelen tegen ODIN'59, het was treurig...

Maaaaaaarrrrrrrrr...
quote:
Cees Bruinink verlaat aan het eind van het seizoen ADO'20

Toegevoegd: 15-1-2008 19:45
Gewijzigd: 15-1-2008 19:53

Cees Bruinink, die sinds 3 jaar de ADO-selectie onder zijn hoede heeft, vertrekt aan het einde van het seizoen naar de zaterdag hoofdklasser Katwijk. Dat werd vanavond aan de ADO-selectie meegedeeld.
Ondanks het feit dat ADO'20 de trainer een nieuw aanbod had gedaan voor seizoen 2008-2009, koos hij dus voor de club uit de bollenstreek. Katwijk is niet alleen een club met een mooie historie, maar heeft ook de ambitie om in de komende jaren weer succesvol te zijn. Voor Cees Bruinink is de uitdaging dan ook groot.
De technische commissie van ADO is inmiddels begonnen om gesprekken te plannen met kandidaten die de positie van hoofdtrainer voor volgend seizoen zouden kunnen inmenen. De kans dat bij de kandidaten, die momenteel op het lijstje staan, ook de nieuwe hoofdtrainer zit, is vrij groot.
Dat Cees Bruinink de tweede helft van het seizoen zal gebruiken om zijn visitekaartje nog eens duidelijk af te geven, spreekt natuurlijk voor zich.
Hoewel wij zijn vertrek betreuren, wensen wij Cees veel succes bij zijn nieuwe club en ongetwijfeld zullen onze wegen zich nog eens kruisen.
Bestuur ADO'20
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_56056525
Zo! Dat zat er wel een beetje in toch? Al een idee over een nieuwe man?
www.thuisuiteten.nl
pi_56056774
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:14 schreef methodmich het volgende:
Zo! Dat zat er wel een beetje in toch? Al een idee over een nieuwe man?
Nou, de spelersgroep was nogal verdeeld. Grof gezegd, de nummers 1 t/m 13 hadden geen probleem met verlenging, de rest wel. Niet zozeer omdat ze er naast staan, maar meer om afspraken die niet nagekomen worden.

En een nieuwe man... Tja, mijn favoriet heeft al elders getekend. Wellicht hoor ik donderdag meer.
pi_56075293
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ja moet wel zeggen dat de laatste 2 wedstrijden een stuk beter waren, ze snappen eindelijk dat het geen zin heeft om achterin te blijven hangen, en er wordt nu zowaar offensief gespeelt waardoor de achterhoede minder onder druk staat. Overigens is 3e plek van onder nog wel haalbaar, maar eigenlijk horen ze op dit moment niet in de 1e klassen.

Wel jammer want net dit jaar bestaan we 100 jaar, en we zijn meen ik al 24 jaar niet gedegradeerd. Verleden jaar was ook al zo een vreemd seizoen, waar we na 8 wedstrijden onderaan staan, en daarna op 1 punt de periode missen, uiteindelijk worden we keurig middenmoter.

Dit jaar zijn er wel een hoop spelers bijgekomen, maar echt ingespeelt is het niet.

Wat natuurlijk ook scheelt is dat wij principieel geen spelers betalen (sterker spelers betalen gewoon contributie), waardoor bepaalde figuren al snel voor het geld kiezen. Aan andere kant kan bij onze club echt niemand wakker liggen van degradatie, zolang de 2 X 500 liter biertanks maar vol zitten
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56076020
Zijn er nog een beetje bekende spelers daar in de selectie raptorix? Of totaal niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_56076411
Uhm op dit moment niet, vorig jaar is Hans Schakel naar DOVO gegaan.
Daarnaast speelt Martin Steenvoorden er, die in verleden bij Quick Boys speelde, erg toffe vent waar ik vrij veel mee spreek. Helaas is ie al flinke tijd geblesseerd, als je die gast ziet, dan denk je, dat is geen sportman, maar oh man wat een schiet techniek heeft die gast.
pi_56076476
Keeper Joep Albers is trouwens wel super, vorig jaar verkozen tot beste keeper van Amsterdam.
pi_56110370
Ken ze niet, ook Steenvoorden doet geen lampje branden hier.

Voor de liefhebber http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/45774 een stuk over ex-profs in de hoofdklasse.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 11:26:16 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_56124809
Raptorix, misschien een vreemde vraag. Je hoeft dan ook niet te antwoorden. Maar kom je in real life ook zo expliciet voor je homo-zijn uit. Het is nogal een machowereldje. Zoals je weet bestaan er geen homo's in het profvoetbal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56127195
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef tong80 het volgende:
Raptorix, misschien een vreemde vraag. Je hoeft dan ook niet te antwoorden. Maar kom je in real life ook zo expliciet voor je homo-zijn uit. Het is nogal een machowereldje. Zoals je weet bestaan er geen homo's in het profvoetbal.

Ja hoor, iedereen op de club weet het wel, hahaha en ik weet dat er nog 1 is, maar geen idee of die ook zo open is, ken hem eigenlijk alleen van de training, en kwam hem keer tegen in bepaalde tent

Overigens kom ik met me voetbalmaatjes ook wel eens in de reguliersdwarsstraat, en ze weten dat ze daar heel normaal worden behandeld.
pi_56127453
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ken ze niet, ook Steenvoorden doet geen lampje branden hier.

Voor de liefhebber http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/45774 een stuk over ex-profs in de hoofdklasse.
Ik geloof dat ie in verleden keer verkozen is tot amateurvoetballer van het jaar, maar dat weet ik niet zeker.
We hebben welliswaar niet zoveel bekende voetballers, maar wel veel bekende mensen bij onze club.

Albert 'Ab' Keizer van Baatjer speelt bij ons, en nogal wat artiesten, zoals de toetsenist van Ellen van Dam, de zanger van Alamo Race Track, en in verleden ook Ben Cramer . Veel journalisten zoals Frenk der Nederlanden, en nog meer parool luitjes. WV is dan ook niet zo bekend om ze topvoetbal, maar wel om muziekavonden

http://www.wvhedw.nl/archief-oude-website/muziek/muziek-bij-wv

Oja ons damesteam is ook berucht, kregen verleden jaar 200 doelpunten tegen, en 1 voor
Normaal nemen ze net zoveel biertjes als doelpunten tegen, je wilt uiteraard niet weten hoe het uit de hand liep toen ze gescoord hadden
pi_56128000
Bij onze club loopt er ook eentje rond. Is al vanaf zijn jeugd bij de club, tientallen jaren inmiddels, en wordt gewoon door iedereen geaccepteerd. Niemand doet er moeilijk over, het is niet eens een issue. Komt ook omdat ie totaal geen proto-type homo is. Gewoon een normale vent die net doet als ieder ander.

Alleen bij de vrijwilligersavond neemt ie z'n vriend/man mee . Prima, moet kunnen toch.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 14:49:44 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_56130449
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja hoor, iedereen op de club weet het wel, hahaha en ik weet dat er nog 1 is, maar geen idee of die ook zo open is, ken hem eigenlijk alleen van de training, en kwam hem keer tegen in bepaalde tent

Overigens kom ik met me voetbalmaatjes ook wel eens in de reguliersdwarsstraat, en ze weten dat ze daar heel normaal worden behandeld.
Cool ik ken geen homo's bij ons. Wel mijn vermoedens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 14:51:52 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_56130500
Wij hadden trouwens een gewelige masseur bij het eerste. Moest weg van de nieuwe trainer. Misschien een homofoob. Maar als ie het veld in rende riepen we oeeeeeeeeeeeeeeee. Willem kon er zelf om lachen

pi_56130991
LOL, ik ben op een profielensite zelfs lid van een voetballende homos gebruikersgroep, we roepen nu al 2 jaar dat we keer gaan ballen, maar komt er nooit van

Overigens weet ik van 1 prof dat ie regelmatig in gaysauna's komt
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 15:19:47 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_56131277
Nu maak je me niewsgierig

pi_56134461
Dat begrijp ik, kan alleen zeggen dat ie ooit voor PSV speelde
pi_56134569
Vanenburg!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:16:26 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56135716
Bruggink natuurlijk .

Nog een weekje dan beginnen we weer !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56183292
DCV - ADO'20 1-1
Uit tegen de nummer laatst, die nog niet gewonnen heeft. Met rust 1-0 achter en pas diep, heel diep in blessuretijd 1-1 door de mee opgekomen keeper...
Tja, ik heb het niet gezien, dus ik kan er verder weinig van zeggen, maar echt vrolijk word je er niet van.

DCG 2 - ADO'20 2 2-5
Oefenwedstrijd op kunstgras, redelijk tot goede pot. Nu nog eens kansen gaan benutten, dan komt het helemaal goed.
pi_56183954
Hier begint de competitie volgende week weer, en wel met de topper tussen de nummer 1 en 2 uit de competitie: Seolto - Tholense Boys. Het verschil is nu 7 punten, het kunnen er 9 of zelfs 10 worden!
pi_56234481
Kom net thuis van OJC. Laatste nieuws van de club: de spelerspassen van het 1e zijn spoorloos .

Ze hadden vanavond een bekerwedstrijd tegen Theole (in Tiel), maar het bestuur kwam net al terug op ons complex toen ik huiswaarts ging. Geen idee of ze nu uitgeschakeld zijn, lijkt me wel. Niemand heeft ook maar enig idee waar ze kunnen zijn .
pi_56242578
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Kom net thuis van OJC. Laatste nieuws van de club: de spelerspassen van het 1e zijn spoorloos .

Ze hadden vanavond een bekerwedstrijd tegen Theole (in Tiel), maar het bestuur kwam net al terug op ons complex toen ik huiswaarts ging. Geen idee of ze nu uitgeschakeld zijn, lijkt me wel. Niemand heeft ook maar enig idee waar ze kunnen zijn .
Ik hoorde het gisteren na onze wedstrijd tegen ASWH (0-0), Wesley Paymans had iemand van jullie 1e aan de lijn en die vertelde hem het verhaal over de passen, denk dat het bekertoernooi voor OJC over is.
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_56256988
Da's wel een heel rotte manier om eruit te vliegen zeg....
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')