Van voetbalopzaterdag.comquote:Harkemase Boys (1E), SEOLTO (3B, Zuid I) en Hulzense Boys (3D, Oost) zijn de enige clubs die de eerste periode zonder puntverlies (8-24) hebben afgesloten. Harkemase Boys heeft met 42-6 de beste doelcijfers, SEOLTO met 32-4 en Hulzense Boys met 22-3 volgen.
Geef GPC 2 wel kans... ASWH 2 heeft het dit seizoen nog niet echt en zeker niet buitenshuis. Veel te jonge ploeg en te weinig terugkomende spelers uit 1, door alle blessures daar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgen Heerjansdam - GPC Vlissingen... Zal zware dobber worden...
GPC Vlissingen 2 - ASWH 2, tegen methodmich z'n tweede elftal, ben benieuwd. Sta zelf een veldje verder, dus pik er nog wel wat van mee. Ben benieuwd, het vertrouwen binnen ons tweede is groot...
Bij de naam Barbaros ging er al een lichtje bij me branden.quote:
Bij ons 2e is het nu al een zes-puntenwedstrijd, thuis tegen Arnemuiden. Staan nu 11e, en qua spel zie ik helaas weinig aanknopingspunten. Vorige week 6-0 op de broek gekregen bij VVGZ, en ook het eerste verloor uit bij SV Capelle (3-0).quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geef GPC 2 wel kans... ASWH 2 heeft het dit seizoen nog niet echt en zeker niet buitenshuis. Veel te jonge ploeg en te weinig terugkomende spelers uit 1, door alle blessures daar.
Hmm, da's wel erg waardeloos zeg... Telkens als je denkt terug te komen. Sterkte!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Ikzelf een halfje met het derde gespeeld waarna m'n knie het weer begaf, weinig lol meer aan zo.... Nu maar beraden op de toekomst.
Pff, ik ken het gevoel. Zit ook aan stoppen te denken, steeds maar weer geblesseerd raken frustreert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Bij ons 2e is het nu al een zes-puntenwedstrijd, thuis tegen Arnemuiden. Staan nu 11e, en qua spel zie ik helaas weinig aanknopingspunten. Vorige week 6-0 op de broek gekregen bij VVGZ, en ook het eerste verloor uit bij SV Capelle (3-0).
Ikzelf een halfje met het derde gespeeld waarna m'n knie het weer begaf, weinig lol meer aan zo.... Nu maar beraden op de toekomst.
Had Raymon Kuipers rond vijven nog aan de lijn, reservekeeper van 1 die mee was met 2. GPC 2 terecht met 1-0 gewonnen zei hij, waren fysiek sterker dan het overwegend jonge ASWH. Zelf had ie lekker gespeeld, nog wat ballen gehouden, anders was het meer geworden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pff, ik ken het gevoel. Zit ook aan stoppen te denken, steeds maar weer geblesseerd raken frustreert.
Voor ons tweede is het het eerste jaar in de Hoofdklasse, is eigenlijk echt een topprestatie voor een kleine club als GPC. Wie had dat jaren geleden kunnen denken. En dan draaien ze ook nog eens zo mee.
Klopt wel. Zo jong vond ik ASWH niet. Misschien zelfde gemiddelde leeftijd als onze ploeg. Het is echt een puike prestatie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had Raymon Kuipers rond vijven nog aan de lijn, reservekeeper van 1 die mee was met 2. GPC 2 terecht met 1-0 gewonnen zei hij, waren fysiek sterker dan het overwegend jonge ASWH. Zelf had ie lekker gespeeld, nog wat ballen gehouden, anders was het meer geworden.
Heb de opstelling niet gezien, maar denk dat ASWH 2 ongeveer 4 man boven de 21 had ofzo.... De rest of net 21 of onder de 20. Maar netjes gedaan door GPC 2!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt wel. Zo jong vond ik ASWH niet. Misschien zelfde gemiddelde leeftijd als onze ploeg. Het is echt een puike prestatie.
Eerste verliest met 2-1 van Heerjansdam, nog niets van gehoord...
Kansloos dat...quote:Op maandag 5 november 2007 16:07 schreef uitje4life het volgende:
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1582
jammer dat dit moet gebeuren..... er wordt wel wat gesuggereerd vanuit welke club het komt, maar het kan ook van binnenuit komen.....
quote:Tholense Boys 1 wint ruim bij S.V.G
De uitwedstrijd in Tilburg bij S.V.G. werd uiteindelijk een ruime 2-7 overwinning. Na 2 minuten stonden we echter al met 1-0 achter door een prachtig afstandschot. De Boys kwamen via een van richting verandert schot van Nick de Lang op 1-1. Een fantastische aanval werd bekroond met de 2-1 door Johan Uyl. Vlak voor rust een penalty en rode kaart wegens commentaar voor speler SVG. Ronnie de Graaf zag zijn inzet gestopt waardoor de rust met 1-2 in gingen. Na rust maakte Boys het karwei prima af door doelpunten van Niels Hopmans (2) , Ronnie de Graaf (2) en Jeroen Nieuwkoop werd het afgetekend 2-7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |