abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54321345
quote:
Harkemase Boys (1E), SEOLTO (3B, Zuid I) en Hulzense Boys (3D, Oost) zijn de enige clubs die de eerste periode zonder puntverlies (8-24) hebben afgesloten. Harkemase Boys heeft met 42-6 de beste doelcijfers, SEOLTO met 32-4 en Hulzense Boys met 22-3 volgen.
Van voetbalopzaterdag.com
pi_54323726
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgen Heerjansdam - GPC Vlissingen... Zal zware dobber worden...

GPC Vlissingen 2 - ASWH 2, tegen methodmich z'n tweede elftal, ben benieuwd. Sta zelf een veldje verder, dus pik er nog wel wat van mee. Ben benieuwd, het vertrouwen binnen ons tweede is groot...
Geef GPC 2 wel kans... ASWH 2 heeft het dit seizoen nog niet echt en zeker niet buitenshuis. Veel te jonge ploeg en te weinig terugkomende spelers uit 1, door alle blessures daar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2007 @ 20:24:26 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_54324466
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Bij de naam Barbaros ging er al een lichtje bij me branden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54328002
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geef GPC 2 wel kans... ASWH 2 heeft het dit seizoen nog niet echt en zeker niet buitenshuis. Veel te jonge ploeg en te weinig terugkomende spelers uit 1, door alle blessures daar.
Bij ons 2e is het nu al een zes-puntenwedstrijd, thuis tegen Arnemuiden. Staan nu 11e, en qua spel zie ik helaas weinig aanknopingspunten. Vorige week 6-0 op de broek gekregen bij VVGZ, en ook het eerste verloor uit bij SV Capelle (3-0).

Ikzelf een halfje met het derde gespeeld waarna m'n knie het weer begaf, weinig lol meer aan zo.... Nu maar beraden op de toekomst.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2007 @ 23:05:06 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_54328384
Ons 2de staat bovenaan. Speelt altijd eerste of hoofdklasse. Dat vergeten we wel eens bij ons cluppie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54334596
Ons 2e heeft ook lang 1e klasse gespeeld, en zelfs eventjes hoofdklasse heb ik laatst ergens gelezen. Maar die gloriedagen zijn voorbij, ze vertonen hun 'kunsten' tegenwoordig in de derde klasse, waar ze vorig seizoen op een haar na het kampioenschap hebben gemist en dit jaar niet mee lijken te doen om te prijzen.
pi_54335660
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Ikzelf een halfje met het derde gespeeld waarna m'n knie het weer begaf, weinig lol meer aan zo.... Nu maar beraden op de toekomst.
Hmm, da's wel erg waardeloos zeg... Telkens als je denkt terug te komen. Sterkte!
www.thuisuiteten.nl
pi_54335845
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Bij ons 2e is het nu al een zes-puntenwedstrijd, thuis tegen Arnemuiden. Staan nu 11e, en qua spel zie ik helaas weinig aanknopingspunten. Vorige week 6-0 op de broek gekregen bij VVGZ, en ook het eerste verloor uit bij SV Capelle (3-0).

Pff, ik ken het gevoel. Zit ook aan stoppen te denken, steeds maar weer geblesseerd raken frustreert.

Voor ons tweede is het het eerste jaar in de Hoofdklasse, is eigenlijk echt een topprestatie voor een kleine club als GPC. Wie had dat jaren geleden kunnen denken. En dan draaien ze ook nog eens zo mee .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 november 2007 @ 17:24:53 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_54340384
NIVO met 1-0 verloren van de koploper.

zaterdag 3 november 2007 @ 18:31:32 #110
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_54341842
RBB 1 speelt 1-1 bij Lisse 1, jammer er had wel een overwinning ingezeten denk ik.
RBB 2 wint thuis van Noordwijk 2 met 2-0.
A1 blijft het goed doen, deze keer 3-1 winst tegen DSO A1. Vorig jaar nog hoofdklasse, nu 3e divisie. Ze staan op de 2e plek geloof ik nu.

A4 wint 4-3 van SJC A2, ik deed zelf niet mee ivm blessure (4 weken nu)
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_54342626
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Pff, ik ken het gevoel. Zit ook aan stoppen te denken, steeds maar weer geblesseerd raken frustreert.

Voor ons tweede is het het eerste jaar in de Hoofdklasse, is eigenlijk echt een topprestatie voor een kleine club als GPC. Wie had dat jaren geleden kunnen denken. En dan draaien ze ook nog eens zo mee .
Had Raymon Kuipers rond vijven nog aan de lijn, reservekeeper van 1 die mee was met 2. GPC 2 terecht met 1-0 gewonnen zei hij, waren fysiek sterker dan het overwegend jonge ASWH. Zelf had ie lekker gespeeld, nog wat ballen gehouden, anders was het meer geworden.
www.thuisuiteten.nl
pi_54343869
Vandaag heeft het eerste van Drenthina verdienstelijk 3-1 thuis gewonnnen, eerste doelpunt viel ergens in de 10de minuut, athans neem ik aan, toen was ik zelf bezig met voetballen
toen ik wou douchen hoorde ik gejuich, dus ik nam aan dat het 2-0 was , maar tot mijn verbazing was het 1-1

in de 66ste minuut, na een uitstekende pass van de enige kleurling van het eerst, Ollie, haalde een speler die volgens mij kleiner is dan Wesley Sneijder, loeihard uit, vol in de kruising, keeper was kansloos, 2-1

in de 70ste minuut wordt iemand onderuit gehaald net binnen het strafschop gebied, de scheids geeft ons terecht een penalty, hij had de overtreder rood moeten geven .
de penalty werd genomen, links in de kruising, maar de keeper maakte een fantastische sprong en verijdelde de kans voro Drenthina om de beslisser te maken.

rond de 83ste minuut dacht Deo' 'ik ga naar huis'', tis laat genoeg, maakte Ollie de 3-1, wie de pass gaf weet ik niet, ik was op dat moment al bijna op de fiets.

137 toeschouwers, best veel voor onze begrippen, zelfs onze pittoreske tribune was bijna vol, want het miezerde.

al met al een geslaagde dag, want ondergetekende heeft gelijk gespeeld met 2 assists waardoor we terugkwamen van 0-2 naar 2-2 in een tijdsbestek van 20 minuten.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54343938
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Had Raymon Kuipers rond vijven nog aan de lijn, reservekeeper van 1 die mee was met 2. GPC 2 terecht met 1-0 gewonnen zei hij, waren fysiek sterker dan het overwegend jonge ASWH. Zelf had ie lekker gespeeld, nog wat ballen gehouden, anders was het meer geworden.
Klopt wel. Zo jong vond ik ASWH niet. Misschien zelfde gemiddelde leeftijd als onze ploeg. Het is echt een puike prestatie.

Eerste verliest met 2-1 van Heerjansdam, nog niets van gehoord...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54352470
Mijn voorgevoelens bleken weer eens ongegrond, Seolto wint met 1-3 van TSVV Merlijn. Naar het schijnt zat de arbitrage dan ook niet echt tegen vandaag, zo hadden we een rode kaart moeten krijgen, en had er evt. een penalty tegen gegeven kunnen worden. Niettemin een overwinning bij de thuis nog ongeslagen nummer 3 van de ranglijst en daardoor nog steeds zonder puntverlies. Tholense Boys wint zelfs met 2-7, waardoor ze ons op 5 punten achterstand blijven volgen.
pi_54359065
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt wel. Zo jong vond ik ASWH niet. Misschien zelfde gemiddelde leeftijd als onze ploeg. Het is echt een puike prestatie.

Eerste verliest met 2-1 van Heerjansdam, nog niets van gehoord...
Heb de opstelling niet gezien, maar denk dat ASWH 2 ongeveer 4 man boven de 21 had ofzo.... De rest of net 21 of onder de 20. Maar netjes gedaan door GPC 2!

Voor H'dam scoorde Indo Valentijn twee keer, verder nog geen info.
www.thuisuiteten.nl
pi_54361393
OJC wint zowaar voor het eerst dit seizoen .

Met 2-1 van Dijkse Boys, laatste minuut .
  Trouwste user 2022 maandag 5 november 2007 @ 02:25:09 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_54372252
Klasse

maandag 5 november 2007 @ 09:45:53 #118
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54374078
BVV - Nemelaer 1-1

Nemelaer mistte 5 basisspelers, de laatste man,voorstopper,verd middenvelder en 2 spitsen. Desondanks toch een goede wedstrijd, terechte 0-1 en 3 minuutjes voor tijd toch nog de gelijkmaker voor BVV.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 5 november 2007 @ 16:07:39 #119
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_54382449
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1582

jammer dat dit moet gebeuren..... er wordt wel wat gesuggereerd vanuit welke club het komt, maar het kan ook van binnenuit komen.....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_54383013
Hup Vroomshoopse Boys . 4-2 gewonnen. Nu 9e (van de 12).
pi_54386940
Haaglandia - ADO'20 5-2
Kunstgras & ADO, a match made in hell... Gelukkig niet heen geweest, maar het schijnt vrij dramatisch te zijn geweest.

St/Telstar 2 - ADO'20 2 1-3
Weer veel te veel kansen nodig (de 1-2 en 1-3 waren pingels), maar wel gewonnen, joechei!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_54411077
De loting voor de volgende ronde van de districtsbeker Zuid I koppelde ASWH 1 aan Heerjansdam 1, een thuisduel. ASWH 2 moet op bezoek bij Achilles Veen 1. Beide duels op 24 november.

Weet je wie OJC geloot heeft Yeahinho?
www.thuisuiteten.nl
pi_54411353
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:07 schreef uitje4life het volgende:
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1582

jammer dat dit moet gebeuren..... er wordt wel wat gesuggereerd vanuit welke club het komt, maar het kan ook van binnenuit komen.....
Kansloos dat...
pi_54412265
SVG - Tholens Boys 2-7
quote:
Tholense Boys 1 wint ruim bij S.V.G
De uitwedstrijd in Tilburg bij S.V.G. werd uiteindelijk een ruime 2-7 overwinning. Na 2 minuten stonden we echter al met 1-0 achter door een prachtig afstandschot. De Boys kwamen via een van richting verandert schot van Nick de Lang op 1-1. Een fantastische aanval werd bekroond met de 2-1 door Johan Uyl. Vlak voor rust een penalty en rode kaart wegens commentaar voor speler SVG. Ronnie de Graaf zag zijn inzet gestopt waardoor de rust met 1-2 in gingen. Na rust maakte Boys het karwei prima af door doelpunten van Niels Hopmans (2) , Ronnie de Graaf (2) en Jeroen Nieuwkoop werd het afgetekend 2-7.
Life is Music
pi_54414944
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:54 schreef Fredo55 het volgende:
SVG - Tholens Boys 2-7
[..]
Netjes Fredo! Wij moeten zaterdag tegen Klundert, een altijd beladen derby die we zeker niet zomaar gaan winnen, dus jullie kunnen inlopen. Al zal Merlijn ook niet makkelijk worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')