abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54129721
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij voetbalt tenminste nog tong !!
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_54135718
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb ik een fan?!
  Trouwste user 2022 woensdag 24 oktober 2007 @ 18:02:45 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_54139383
Ja man cool

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54140208
Jong OJC (spelers tot 21 jaar) won gisteren van NIVO Sparta onder 23 met 3-2.
  Trouwste user 2022 woensdag 24 oktober 2007 @ 19:46:20 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_54141613
Tot 23 jaar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54147099
NIVO ja. OJC tot 21.

Jaar of anderhalf geleden is de leeftijdsgrens verlaagd, om zo de talentvolle A- (en zelfs spelers de kans te geven zich tegen oudere tegenstanders te bewijzen. En aan de andere kant om uitgerangeerde eeuwige "talenten" uit te sluiten .
  Trouwste user 2022 woensdag 24 oktober 2007 @ 22:55:41 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_54147173
Ok

donderdag 25 oktober 2007 @ 11:57:34 #83
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_54156158
Ja das waar MM, maar ik had liever RBB 1 én 2 in de volgende ronde gezien, want het tweede is heel sterk. Het zou nu een stunt zijn als het tweede doorgaat, maar ik denk dat er afspraken gemaakt worden. Gelukkig gaat de KNVB de regelementen veranderen, dat eerste en tweede teams elkaar niet meer kunnen treffen tot aan de finale. Helaas hebben we hier nu niets aan. Had wel leuk geweest als 1 en 2 volgend jaar in de betaalde beker had meegedaan!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_54162211
Yeahinho heeft OJC al gespeeld tegen Rood Wit voor de districtsbeker?? Die uitslag was steeds leeg op VoZ.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54162794
Ja, 1-1 en OJC heeft met penalty's gewonnen (6-7).
pi_54162824
Okee! Wellicht kan je hem mailen naar redactie@voetbalopzaterdag.com ?

Volgende ronde dan maar ASWH - OJC?
www.thuisuiteten.nl
pi_54211932
Tegen de 9-1-1 formatie (volgens onze webmaster) van SVG uit Tilburg heeft Seolto toch mooi 2-0 weten te winnen! Tholense Boys wint ook, waardoor ze ons blijven volgen.
pi_54219400
Ons tweede wist wel te winnen. Was weer thuis, die winnen ze dit jaar wel steeds. 4-1 tegen Kozakken Boys 2, toch niet verkeerd. Knappe goals van Edo van der Leer en Erik Abels na rust. Dieptepunt was het uitvallen van Robert-Jan de Vos met alweer een blessure aan zijn enkel, nadat hij eerder een goede goal maakte die onterecht werd afgekeurd.
www.thuisuiteten.nl
pi_54219890
GPC Vlissingen 1 - Achilles Veen 1 0-2.
Jammer, blijkbaar goed weten mee te voetballen, zij schoten ze erin.

Sliedrecht 2 - GPC Vlissingen 2 0-2
The story continues .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54219915
Weer de Arie die wel scoort aan het kanon zag ik bij Hoek op het forum.

Achilles Veen beetje een stinkploeg, winnen steeds terwijl de tegenpartij minstens gelijkwaardig is.
www.thuisuiteten.nl
pi_54219980
Killer Ari haha. Is een maatje van me, gaat al weken op stap op vrijdag met als doel zaterdags te scoren. Gisteren bijna geen bal geraakt, die ene zat er dan ook meteen in .
In Southern Sun
pi_54226622
UDI '19 - OJC Rosmalen 0-0.

1e helft OJC iets beter, 2e helft UDI. Verder saaie wedstrijd die geen winnaar verdiende.

Het 6e gelijkspel in 8 wedstrijden .
pi_54231737
Noad '67 - Tholense Boys 6-5
Life is Music
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:48:06 #94
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54238069
In de omgeving waar ik voetbal zijn dit weekend relatief veel wedstrijden gestaakt vanwege blessures las ik vanmorgen in de krant. Ik lig nu zelf ook met mijn been in het gips op de bank nadat ik mijn knie vakkundig naar de klote geholpen heb Komende maanden zal het wel niet meer van voetballen komen en daar baal ik wel echt van.

Het eerste elftal van ons heeft wel gewonnen, 5e klasse in Zuid II terwijl ze stukken hoger zouden moeten kunnen spelen maar de huidige trainer krijgt dat elftal niet aan het voetballen. Ik speel zelf in het tweede elftal en wij doen niets onder voor het 1ste. Alleen gister na een half uur gestaakt omdat ik geblesseerd raakte, maar we blijven er als team goed voorstaan.
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:24:47 #95
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54238545
Nemelaer - RKVVO 3-1

Terechte overwinning, weinig op af te dingen. Na de wedstrijd probeert een speler van RKVVO de scheids te belagen waarna deze nog rood krijgt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54239349
ADO'20 - VUC 2-0
Wat een slechte ploeg, dat VUC. Zou me ten zeerste verbazen als die zich handhaven... ADO speelde wel redelijk, maar een scorende spits zou toch zeer welkom zijn.
ADO'20 2 - Turkiyemspor 2 1-1
Tja. Na anderhalve minuut 0-1 en een kwartier voor tijd via een pingel 1-1. Veel meer kansen, maar ja, een scorende spits hebben we niet.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_54311885
Morgen Heerjansdam - GPC Vlissingen... Zal zware dobber worden...

GPC Vlissingen 2 - ASWH 2, tegen methodmich z'n tweede elftal, ben benieuwd. Sta zelf een veldje verder, dus pik er nog wel wat van mee. Ben benieuwd, het vertrouwen binnen ons tweede is groot...
In Southern Sun
pi_54320378
Morgen moet Seolto tegen het gepromoveerde TSVV Merlijn uit Tilburg, dat verrassend 3e staat. Ik denk dat het wel eens de eerste verliespuntjes kunnen worden.
pi_54320824
Eén of ander eerste elftal uit Enschede is per direct uit de competitie genomen, las ik vanmiddag.

Er zal ongetwijfeld iemand zijn die hier meer over kan vertellen...?!
pi_54321069
quote:
KNVB zet amateurclub uit de competitie
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Fcupdate.nl / TC Tubantia
Gepubliceerd: vrijdag 2 november 2007 @ 13:20
Het eerste elftal van voetbalclub Barbaros uit Hengelo is per direct uit de competitie gehaald. Dat heeft de tuchtcommissie van de KNVB besloten. Aanleiding is een grote vechtpartij van 7 oktober toen leden van Barbaros op de vuist gingen met de politie.

Het was niet voor het eerst dat de Overijsselse club negatief in het nieuws kwam. Vorig jaar sloegen spelers van Barbaros een scheidsrechter in elkaar. Daarom besloot de tuchtcommissie nu tot het uit de competitie halen. Barbaros degradeert hierdoor automatisch vanuit de vijfde klasse A naar de zesde klasse.

In verband met de knokpartij van 7 oktober zitten twee leden van de voetbalclub in de cel wegens poging tot doodslag en mishandeling tegen politieagenten. De politie was juist naar het complex geroepen om een rel te sussen.

Secretaris Erkan Coskunsu van Barbaros zei eerder dat de politie agressief te werk ging. ''Het leek wel of ze charges uitvoerden.'' De clubleiding gaf aan dat ze een klacht tegen de politie zal indienen.

Barbaros is een club die voornamelijk bestaat uit Turkse Nederlanders. De naam is ontleend aan de Ottomaans-Turkse admiraal en kaper Barbarossa (Roodbaard).
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')