Nogal KNVB is daar best streng in, vorig jaar mocht een 1e elftal speler bij ons niet meedoen omdat de pas nog naar ze oude club was gestuurt, het was zelfs al een dag van te voren bekend, maar de KNVB wou niet meewerken, hoewel ze toegaven dat de fout bij hun lag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
Da's wel een heel rotte manier om eruit te vliegen zeg....
Als het zo doorgaat wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef tong80 het volgende:
Mooi.
Jullie worden de eerste kampioen in dit topic
De Zwerver speelde tegen Achilles Veen, daar moet je de punten niet tegen pakken. Maar GPC gaat het wel halen denk ik, met name GJS vind ik zwak.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen speelt 0-0 gelijk bij VVGZ. Die blijven dus op dezelfde afstand staan, weliswaar met een wedstrijd minder. GPC volgens de ooggetuigen veul sterker, penal gemist en een goal schijnbaar onterecht afgekeurd. SSV'65 verloren, De Zwerver verloren en GJS ook gelijk. Prima weekend...
SSV'65 en GJS zullen de degradatieplekken gaan bezetten denk ik. Tis zonde geweest dat we niet uit bij De Zwerver wisten te winnen.. Kloetinge gaat ook degraderen, dus volgend jaar de op één na hoogst spelende club van Zeelandquote:Op zondag 27 januari 2008 15:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Zwerver speelde tegen Achilles Veen, daar moet je de punten niet tegen pakken. Maar GPC gaat het wel halen denk ik, met name GJS vind ik zwak.
Als jullie nou degraderen zitten jullie volgend jaar bij ons in de competitiequote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
SSV'65 en GJS zullen de degradatieplekken gaan bezetten denk ik. Tis zonde geweest dat we niet uit bij De Zwerver wisten te winnen.. Kloetinge gaat ook degraderen, dus volgend jaar de op één na hoogst spelende club van Zeeland.
Dat waren we echt niet van planquote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als jullie nou degraderen zitten jullie volgend jaar bij ons in de competitie
Het was inderdaad heel erg koud en het waaide erg hard..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:24 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta - LRC 1-1 En het was koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |