Ik ook, maar tijdens mijn stage raakte ik er gewoon gewend aan.. en na 1 week na mijn stage te hebben afgerond stond ik automatische om 6:30 op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:44 schreef Thrackan het volgende:
Getverdemme ik heb zo'n ontieglijke grafhekel aan vroeg opstaan elke dag
Gvd ben verrot, bijna 4,5 uur in de auto gezeten ofzo. Kutfiles, kutbestuurder die verdwaalt raakt. Niet eens zin meer om weg te gaan, wil me nest inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:08 schreef dubidub het volgende:
Zo, ik zit weer aan m'n quotum gehaktstaaf & patatje oorlog met ui
Morgen effe een uitstapje naar Nuon, in Almere, voor schoolproject, dan weer met piepende banden naar huis om bieg te drinken
Nééh, je moet naar school vanavond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gvd ben verrot, bijna 4,5 uur in de auto gezeten ofzo. Kutfiles, kutbestuurder die verdwaalt raakt. Niet eens zin meer om weg te gaan, wil me nest in
Toch maar gecombineerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:57 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nééh, je moet naar school vanavond.
Die goochelaar was tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Toch maar gecombineerd't was beiden wel gezellig
quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:25 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben zo fucking brak. Hele nacht niet geslapen. En nee, ben niet uit geweest, gewoon in m'n dooie eentje in m'n kamer naar m'n plafond staan staren. Jezuschristus, ik voel me echt 80.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik GotC nog in de AH, maar wist t niet zeker![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
als ik op de verdilaan een kwartiertje op mijn bus moet wachten duik ik ook altijd ff de AH in op zoek naar GotC.
![]()
op een dag ga ik haar op heterdaad betrappen...![]()
Ik wacht geduldig!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
als ik op de verdilaan een kwartiertje op mijn bus moet wachten duik ik ook altijd ff de AH in op zoek naar GotC.
![]()
op een dag ga ik haar op heterdaad betrappen...![]()
Als je een doedelzak hoort spelen in de AH deze week dan is dat mijn lokroep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig!Deze week zijn m'n uren:
Di: 14.00-18.00
Wo: 9.00-16.30
Do: 14.00-22.00
Vr: Freeedom! Maar waarsch. 14.00-18.00
Za:8.00-13.00(en daarna naar ajax
)
Nou, het zal me benieuwen!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:30 schreef dubidub het volgende:
Mijn codewoord zal zijn: 'De geit is gemolken!' Ik herhaal, de geit is gemolken!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Zometeen lekker een weekendje zuipen in het vakantiepark Esonstad. We moeten alleen wel een mysterie oplossen, want er schijnt een opblaaskrokodil te zijn ontvoerd!
http://nl.youtube.com/watch?v=05g7a4heopg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |