Geen kwestie van willen, maar van moeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zou je echt iemand in elkaar willen slaan omdat-ie een klein vandaaltje is?
Tuurlijk, werkt beter als een keer foei roepen en een kopje thee drinken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Herald het volgende:
Blaat.
PS dit bericht is getypt met mijn penis van 22cm
Net weer een hoofdstukje uit mijn lesboek psychologie gelezen. daaruit blijkt dat mensen opvallende informatie beter onthouden (een irritante Marrokaan valt op, 100 stille niet). Daarom zijn we snel geneigd te denken dat een flink deel van de Marrokanen irritant is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:53 schreef Varr het volgende:
Ik was een jaar of paar jaar geleden volledig objectief, maar onderhand komen die berichten over buitenlanders me zo de strot uit, dat ik echt een hekel aan ze begin te krijgen.
Bepleit ik dat dan ergens?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, werkt beter als een keer foei roepen en een kopje thee drinken.
Je maatregelen komen zo ongeveer daar op neer ja.quote:
Een maand cel en een strafblad is niet niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je maatregelen komen zo ongeveer daar op neer ja.
Je zegt überstreng en komt dan aanzetten met een maandje cel.
Wat is normaal streng aanpakken dan ?? 10 uur harken ofzo??
Waarom, een tasjesroof, vernieling of iets dergelijks is toch totaal niet vergelijkbaar met bijv 30km/h te hard rijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een maand cel en een strafblad is niet niks.
Zullen we verkeersovertreders eens zo gaan straffen?
Tasjesroof? Het gaat in de OP om hinderlijk rondhangen en in portieken pissen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom, een tasjesroof, vernieling of iets dergelijks is toch totaal niet vergelijkbaar met bijv 30km/h te hard rijden.
Bijv een verkeersovertreding blijf je gewoon van andermans eigendom af en dat is voor mij een essentieel verschil.
Voor het hardcore probleemtuig is een strafblad eerder een erekwestie. Die moet je op een heel andere manier aanpakken. Fysiek straffen dus. Het taboe daarop zou eindelijk eens ter discussie moeten worden gesteld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een maand cel en een strafblad is niet niks.
Zullen we verkeersovertreders eens zo gaan straffen?
Het hardcore tuig kun je gewoon bij elke overtreding nog zwaarder straffen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voor het hardcore probleemtuig is een strafblad eerder een erekwestie. Die moet je op een heel andere manier aanpakken. Fysiek straffen dus. Het taboe daarop zou eindelijk eens ter discussie moeten worden gesteld.
Inderdaad. Een veel hardere aanpak van recidivisten is noodzakelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het hardcore tuig kun je gewoon bij elke overtreding nog zwaarder straffen.
Ze rennen weg voor de politie, hoor. Natuurlijk willen ze niet opgepakt worden
En hoe zou het komen dat veel mensen ze niet moeten ? Hebben ze soms willekeurig 1 volk uitgekozen ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik zou niet met jullie willen integreren als ik Marrokaan was geweest. Mezelf een beetje aanpassen aan mensen die mij uitkotsen en mijn lijk aan de boom willen hangen..
Nee, men moet Antillianen en Polen tegenwoordig ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:31 schreef znarch het volgende:
[..]
En hoe zou het komen dat veel mensen ze niet moeten ? Hebben ze soms willekeurig 1 volk uitgekozen ?
Feiten zijn er ook, toen ze berekenen welk % van de jongeren het meest problemen veroorzaakten bleken dit de marokkanen. Ook de klapperijen richting homos worden voor 50% door marokkanen gepleegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Net weer een hoofdstukje uit mijn lesboek psychologie gelezen. daaruit blijkt dat mensen opvallende informatie beter onthouden (een irritante Marrokaan valt op, 100 stille niet). Daarom zijn we snel geneigd te denken dat een flink deel van de Marrokanen irritant is.
Mensen kunnen negatieve informatie beter onthouden. De kranten springen daar op in door met negatieve berichten te komen. Als je de kranten mag geloven zijn we zo ongeveer in staat van beleg. In mijn dagelijks leven zie ik er echter helemaal niets van.
Trieste is, dat door dit soort berichtgeving een aanzienlijk deel van dit forum al enthousiast aan het praten is over een 'definitieve oplossing van het Marrokanenprobleem'.
Ik zou niet met jullie willen integreren als ik Marrokaan was geweest. Mezelf een beetje aanpassen aan mensen die mij uitkotsen en mijn lijk aan de boom willen hangen..
Vraag jezelf dan eens af waarom ze niks tegen indonesiers en jappaners hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, men moet Antillianen en Polen tegenwoordig ook niet.![]()
Wat? Rob Geus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:34 schreef Varr het volgende:
[..]
Feiten zijn er ook, toen ze berekenen welk % van de jongeren het meest problemen veroorzaakten bleken dit de marokkanen. Ook de klapperijen richting homos worden voor 50% door marokkanen gepleegd.
[afbeelding]
hier word ik niet vrolijk van..
Het ging ook wel degelijk om vernieling en andere lichte criminaliteit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tasjesroof? Het gaat in de OP om hinderlijk rondhangen en in portieken pissen.
En als jij mijn kind doodrijdt dan blijf jij niet van andermand lijf af
Waarom zou ik me dat moeten afvragen? Dat weet ik al: omdat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit (iets van 3% tegen 1% Nederlanders).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Vraag jezelf dan eens af waarom ze niks tegen indonesiers en jappaners hebben.
Dus jij vindt ook dat hardrijders in woonwijken "brandend aan bomen moeten worden gehangen, door de knieen en het hoofd geschoten"?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging ook wel degelijk om vernieling en andere lichte criminaliteit.
Verschil is dat geen ongelukken in het verkeer niet mogelijk is en dat deze zonder enige opzet gebeuren vaak.
Als er sprake is van roekeloos rijgedrag of alcohol in het verkeer wordt dat wat mij betreft te licht bestraft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |