is de wereld vergaan door kampers? Nee. Gaan Marrokanen Nederland met de grond gelijk maken? Not likely, al duwen we sommigen wel in die richting door te roepen datwe hun lijken op zee moeten dumpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:12 schreef japojapo16 het volgende:
kampers zijn ook aso ik woon in een dorp en op een avond kwamen er 2 bootjes aan met wat kampers om wat boten leeg te jatten sindien komen/durven ze hier noooit meer te komen
Om te beginnen gooi je een leeg wietzakje al niet op de grond, maar in een prullenbak... Daarnaast hoor je niet op straat alcohol en (soft)drugs te gebruiken. Niemand zit te wachten op asociale jongeren in de omgeving. Tuig dat mensen wil lastig vallen omdat zij terecht klagen mag van mij helemaal keihard worden aangepakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:02 schreef Knip het volgende:
Sorry hoor, maar "je ziet af en toe lege wietzakjes liggen en volgeplaste bierblikejs, ik heb wel eens en stel betrapt op seks...'
Waar heeft ze het over. Ten eerste vind ik het behoorlijk knap om een bierblikje vol te pissen (bij mij gaan zeker de helft ernaast, ten tweede: wat voor overlast heb je van een leeg wietzakje (baal je soms dat er niet nog een topije inzit) ten derde: als er een stel in een portiekje staat de vozen is dat in principe toch niet overlast gevend??
Dat mens moet dus niet zo zeuren. Zelf misschien tekort gekomen in haar jeugd? Als ik bij dat groepje zou horen zou ik ook een geinjte uithalen met zo een zeikwijf.
Ehm er worden ook voordeuren vernielt ?? Dat is zeker ook gewoon normaal?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:02 schreef Knip het volgende:
Sorry hoor, maar "je ziet af en toe lege wietzakjes liggen en volgeplaste bierblikejs, ik heb wel eens en stel betrapt op seks...'
Waar heeft ze het over. Ten eerste vind ik het behoorlijk knap om een bierblikje vol te pissen (bij mij gaan zeker de helft ernaast, ten tweede: wat voor overlast heb je van een leeg wietzakje (baal je soms dat er niet nog een topije inzit) ten derde: als er een stel in een portiekje staat de vozen is dat in principe toch niet overlast gevend??
Dat mens moet dus niet zo zeuren. Zelf misschien tekort gekomen in haar jeugd? Als ik bij dat groepje zou horen zou ik ook een geinjte uithalen met zo een zeikwijf.
Tuurlijk. Maar je gaat daar mensen niet voor lynchen, wel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Om te beginnen gooi je een leeg wietzakje al niet op de grond, maar in een prullenbak... Daarnaast hoor je niet op straat alcohol en (soft)drugs te gebruiken.
Ooit ruzie mee gehad jaar of 6 geleden. 2 dronken kampers op een scooter reden achter tegen fiets van vriend van me aan en begonnen hem toen te slaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook altijd van de kampers.. zelf nooit last van gehad.
Wat heeftr dat met dit topic te maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef Varr het volgende:
Kijk ook eens voor de grap opsporing verzocht trouwens, vorige aflevering waren het allemaal noord afrikanen. Applausje!![]()
Dat marokkanen lastpakken zijn. (jaja niet allemaal)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeftr dat met dit topic te maken?
Wat is het nou, wel of niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Varr het volgende:
[..]
Dat marokkanen lastpakken zijn. (jaja niet allemaal)
Nee en dat stel ik ook niet voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar je gaat daar mensen niet voor lynchen, wel?
Oke, kampers kunnen ook vervelend zijn. Maar is dat de ondergang van de beschaving? Nee. Waarom denkt met dit dan wel van Marrokanen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ooit ruzie mee gehad jaar of 6 geleden. 2 dronken kampers op een scooter reden achter tegen fiets van vriend van me aan en begonnen hem toen te slaan.
12 vs 2 dus die twee kampers afgeslagen, scooter kapot gestampt en kanaal in geduwt en verder gefietst.![]()
Dat zei ik ook niet - maar anderen in dit topic stelden dat wel voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee en dat stel ik ook niet voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |