abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:51:44 #101
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53616225
Ik denk dat we momenteel niet aan kampioenschappen of andere titels gedacht moet worden, feit is dat de ziekenboeg snel leeg moet zijn. En dat er aan ritme gewerkt moet worden.
Een van de grote nadelen is de onervarenheid van de spelers op het veld om als team te werken.
En dat vergroot je door dit jaar weer te gaan kopen en verkopen.

Continuiteit is het codewoord momenteel, als het lekker loopt dan moet je jezelf eens gaan afvragen welke doelstellingen je ook al weer zou willen halen. Maar dit soort problemen komen bij iedere club voor, tis de kunst om je niet gek te laten maken en naar voren te blijven kijken.

Klinkt makkelijk, maar als er een persoon is binnen AZ die een motivator is, dan is het Van Gaal wel.
Donderdag wordt het een volle bak en heb je het publiek al achter je, nu moeten zij de rest doen.

Rustig aan trainen, en met een leeg hoofd donderdag aan de bak!

Ik ben er bij, en nee trek geen Heracles shirt aan!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53618571
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef MaxPower het volgende:
Kan jij niet eens een nieuw useraccount nemen? Abe draait zich om in zijn graf als hij zou weten dat een AZ supporter op een internetforum zijn naam zou gebruiken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53618658
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
In mei doen we gewoon weer mee met de strijd om de CL-play off plek, reken maar.
Zorg nou maar eerst dat je bij de beste vijf eindigt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53619864
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben er bij, en nee trek geen Heracles shirt aan!
Gelukkig, dat shirt is veel te mooi om gedragen te worden door een AZ supporter.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:15:31 #105
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53620014
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zorg nou maar eerst dat je bij de beste vijf eindigt.
Um, dat zegt 'ie toch ook?
Confidence through competence
pi_53620342
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Um, dat zegt 'ie toch ook?
Nee, hij doet ''joods'' !
Hij gaat er al vanuit dat AZ wel even bij de beste 5 eindigt en ''gewoon'' weer om een CL plek gaat strijden.

Ik moet het nog zien, ik heb het idee dat AZ voor de winterstop nog heel wat puntverlies gaat lijden.
In de winter zullen ze wel met een nieuwe spits aan komen kakken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53621113
Heracles gefeliciteerd hoor. AZ zit gewoon in een kloteperiode, dat overkomt elke club.
Ik moet wel lachen om al die rampentoeristen die kennelijk vuil over hebben en dat hier nu dumpen. Ik zou zeggen: bewaar je energie voor iets nuttigs. Je eigen club steunen bijvoorbeeld.
pi_53624184
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]


In de winter zullen ze wel met een nieuwe spits aan komen kakken..
Alves...zou me niks verbazen in ieder geval.
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:18:24 #109
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53624264
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:14 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Alves...zou me niks verbazen in ieder geval.
Alsof hij nog wil als AZ onder Heerenveen staat .
-
pi_53624273
Als Dirk afziet van die betaling in termijnen en er 2,5 miljoen bij doet zal het wel rondkomen. Anders niet.
pi_53624296
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Alsof hij nog wil als AZ onder Heerenveen staat .
Ik denk dat de voorwaarden bij AZ iets beter zijn
pi_53624322
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:19 schreef MaxPower het volgende:
Als Dirk afziet van die betaling in termijnen en er 2,5 miljoen bij doet zal het wel rondkomen. Anders niet.
Hij zal wel moeten.
pi_53626847
Hij gaat echt niet naar AZ. Wat heeft hij bij AZ te zoeken. Als hij ene half jaar wacht kan ie naar het buitenland waar die veel meer gaat verdienen.
pi_53626997
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:14 schreef Chadi het volgende:
Hij gaat echt niet naar AZ. Wat heeft hij bij AZ te zoeken. Als hij ene half jaar wacht kan ie naar het buitenland waar die veel meer gaat verdienen.
Dat snap jij, dat snap ik, en de directie van Heerenveen begrijpt dat ook. De enige die dat niet snapt is Afonso en zijn gevolg.
pi_53628710
Hoe is het verder?
pi_53628785
Ok jongens, wie heeft er tegen mijn shirt aangepist?
pi_53629516
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ok jongens, wie heeft er tegen mijn shirt aangepist?
Hoe is het verder?
pi_53629768
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:02 schreef DonnyBB het volgende:
Heracles gefeliciteerd hoor. AZ zit gewoon in een kloteperiode, dat overkomt elke club.
Ik moet wel lachen om al die rampentoeristen die kennelijk vuil over hebben en dat hier nu dumpen. Ik zou zeggen: bewaar je energie voor iets nuttigs. Je eigen club steunen bijvoorbeeld.
Die ramptoeristen zitten zovaak bij ons in het topic.
Wanneer Ajax niet aan een bepaald spelbeeld voldoet zit ons topic vol met kaasboeren en klakkies.
Dus verwacht nu niet, dat wij hier wegblijven.
pi_53630529
Vol met kaasboeren...

Ik denk dat jij last hebt van selectief leesgedrag.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:01:21 #120
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53634682
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Die ramptoeristen zitten zovaak bij ons in het topic.
Wanneer Ajax niet aan een bepaald spelbeeld voldoet zit ons topic vol met kaasboeren en klakkies.
Dus verwacht nu niet, dat wij hier wegblijven.
Ik kom geregeld in het Ajax topic idd, maar echt niet om te bashen.
Tuurlijk zit er wel eens een bijdehandte opmerking bij, maar ik denk dat dit normaal is.
Maar om nou meteen over ramptoeristen te spreken.. ach soit!


Over donderdag ook goed nieuws!!
quote:
Alkmaarse ziekenboeg loopt verder leeg


In de aanloop naar het UEFA Cup-duel met Paços Ferreira verwelkomt het kwakkelende AZ de nodige zorgenkindjes terug op de training.

Trainer Louis van Gaal kan dinsdag weer beschikken over Boy Waterman, Barry Opdam, Simon Cziommer en Ari. Het viertal was afgelopen zondag tegen Heracles Almelo door uiteenlopende blessures niet inzetbaar.

Donderdag wacht voor AZ de return tegen Paços Ferreira. De Alkmaarse ploeg verdedigt in het eigen DSB Stadion een 1-0 voorsprong op de Portugese laagvlieger.

Ook David Mendes da Silva is op de weg terug. De middenvelder maakte na zeven maanden blessureleed zijn rentree bij de beloftes van AZ. Tegen Jong ADO Den Haag kwam hij een helft in actie.

'In april had ik het ook al eens geprobeerd, maar toen ging het fout. Gelukkig is het nu goed afgelopen', reageerde Mendes da Silva op de AZ-website op zijn terugkeer binnen de lijnen.

'Ik ben nu nog vooral bezig met mezelf. Wanneer het tijd is om terug te keren merk ik het wel', wilde Mendes da Silva niet vooruitlopen op een terugkeer in de hoofdmacht.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53637316
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Die ramptoeristen zitten zovaak bij ons in het topic.
Wanneer Ajax niet aan een bepaald spelbeeld voldoet zit ons topic vol met kaasboeren en klakkies.
Dus verwacht nu niet, dat wij hier wegblijven.
Het leuke is, dat je jezelf met je 'wij' nu inderdaad ramptoerist noemt.
Overigens erger ik me ook aan ramptoeristen bij jullie topix hoor. Gemiddeld zit er niet meer IQ achter dan dat van een flinke sinaasappel.
pi_53637601
Mendes da Silva zegt ook dit op de website van AZ:
Over een terugkeer in een stroef draaiend elftal maakt hij zich in ieder geval geen zorgen. “Met Sparta heb ik degradatievoetbal gespeeld, dus ik ben wel wat gewend. We zitten nu even in een dip, maar daar komen we heus wel weer uit.”
Tsja we staan maar een paar punten boven de streep
pi_53638653
Mendes terug . Hopelijk niet geforceerd...doe maar rustig aan.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:12:16 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53638670
Die kunnen ze wel goed gebruiken. In het centrum van de verdediging of als rechtshalf / rechtsback.
Confidence through competence
pi_53638765
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:22 schreef DonnyBB het volgende:
Met Sparta heb ik degradatievoetbal gespeeld, dus ik ben wel wat gewend.
Ja, Medunjanin ook maar om te zeggen dat hij nu fantastisch speelt....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')