3 moeten we dan eerst maar eens op dvd ritselen en samen kijken.quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
dan weet ik dat voor deel 4.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
3 moeten we dan eerst maar eens op dvd ritselen en samen kijken.
Met chocola. Enzo.
Ze bedoelt vast Paris. Hilton.quote:Op zondag 30 september 2007 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
Pais? Wtf?
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoonquote:Op zondag 30 september 2007 16:29 schreef MNR het volgende:
CL: --> "You do not have permission to access this document"
Je maakt het wel spannend he?
Je mag mij en cl wel wat meer credit geven hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
"Vrouwen avondjes".
Chocolade, Ben & Jerries, Breezers en Tissues.
OH NO, KIJK JD DE FILMSTER!!! *gil*quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
M'n filmsterrenstatustopic, wat doen ze?
quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je mag mij en cl wel wat meer credit geven hoor.
De nieuwe, helemaal rechts. Staat dat ik geen rechten heb om op die pagina te komen en jij wel. Misschien iets met inloggen over het hoofd gezien? (ik weet t niet, maar heeft volgens mij iets met rechten te maken).quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoon.
Het rodelopergevoel is weer terug.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
OH NO, KIJK JD DE FILMSTER!!! *gil* [afbeelding]
Ik heb nog maar 1 keer B&J gehad trouwens. Bij/van Mokster.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Over B&J gesproken, ik heb nog een pot in de vriezer staan.
Wie wilt mij aanraken? Ik heb zijn WC mogen bevuilen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
OH NO, KIJK JD DE FILMSTER!!! *gil* [afbeelding]
gefixed.quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoon.
* TwistedDarling zoekt hysterisch naar haar fototoestel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Het rodelopergevoel is weer terug.
Het is heerlijk maar godsgruwelijk duur.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer B&J gehad trouwens. Bij/van Mokster.
ik heb ze zelf maar even geupload.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef MNR het volgende:
[..]
De nieuwe, helemaal rechts. Staat dat ik geen rechten heb om op die pagina te komen en jij wel. Misschien iets met inloggen over het hoofd gezien? (ik weet t niet, maar heeft volgens mij iets met rechten te maken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |