't Is maar wat je goedkoop noemt....quote:Op zondag 30 september 2007 15:21 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
is geen uitzonderlijk bedrag hoor, goedkoop zelfs
Ik neem ABUS sloten.quote:Op zondag 30 september 2007 15:19 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
AXA-SL7 sloten heb vanmorgen aangifte gedaan bij de politie
![]()
jeweetzellufquote:Op zondag 30 september 2007 16:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JIJ WEET, IK WEET, IEDEREEN WEET!
Eensquote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Eh, leg eens uit, want ik snap er niet veel van. Wat heb je aan een sleutel als de hele fiets weg is?![]()
waarom heb je die fiets verkocht dan?? Had je geld nodig??quote:Op zondag 30 september 2007 14:34 schreef ID-Tweak het volgende:
helleu, even klagen dat een een of andere maloot mijn fiets gheeft gestolen gisteren op het station![]()
Net even een reserve sleutel besteld bij axa....maar nu is dan weer de vraag of mijn verzekeringsmaatschappij zo'n sleutel accepteerd..... anders is het dag geldje
![]()
Klacht: maloot die mijn fiets steelt terwijl ik maar 1 sleutel heb![]()
o vandaar,quote:Op zondag 30 september 2007 15:26 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
jazeker:) pas nog verlengt, 75% van de aankoop![]()
Voor die reactie krijg je een ereplekje in Originele taal- en spelfouten #19quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |