als je dat....maar weetquote:Op zondag 30 september 2007 14:36 schreef MacKniver het volgende:
Zo, jij maakt nog eens wat mee!
quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef ChrisJX het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je je sleuteltje in het slot laten zitten en is toen je fiets gestolen?
Ik dacht dat hij in een laatje lag, maarja, 3 jaar na aankoop scheen die er toch nietmeer te liggen ...quote:Op zondag 30 september 2007 14:41 schreef ChrisJX het volgende:
En waarom ben je je sleuteltje dan kwijt
ik kom er dus net pas achter dat ik er maar 1 hebquote:Op zondag 30 september 2007 14:42 schreef Deetch het volgende:
dan had je na het verleizen van je eerste sleutel maar direct 1 bij moeten bestellen.
Ik heb een auto, maar ga niet steeds op en neer rijden naar maastrichtquote:Op zondag 30 september 2007 15:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom heb had je een fiets? Koop gewoon een auto.
Maar zorg wel dat je daarvan een reservesleuteltje hebt...
Wat voor slot is dat (ingebouwd?), dat het overleggen van twee sleutels de terugbetaling mogelijk maakt?quote:Op zondag 30 september 2007 15:12 schreef ID-Tweak het volgende:
Anyhow, duidelijke omschrijving
-Kocht in 2003 een fiets
-Verzekerde die voor 750 euro
-Gisteren zette ik de fiets bij het station op slot neer
-Gisterenavond kwam ik terug op het station en de fiets was weg
-Dus nu zit ik met een sleutel van een fiets die ik niet heb
-En nu moet ik voor de verzekering 2 sleutels overleggen om geldje te krijgen
-Echter, het reservesleuteltje waarvan ik dacht dat die in een lade lag, blijkt daar niet meer te liggen
AXA-SL7 slotquote:Op zondag 30 september 2007 15:17 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Wat voor slot is dat (ingebouwd?), dat het overleggen van twee sleutels de terugbetaling mogelijk maakt?
Ik bedoel, hoe weten zij dat hij wel degelijk gestolen is?
![]()
is geen uitzonderlijk bedrag hoor, goedkoop zelfsquote:Op zondag 30 september 2007 15:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
750 euro voor een fiets?
Zaten er gouden wielen onder ofzo?
jazeker:) pas nog verlengt, 75% van de aankoopquote:Op zondag 30 september 2007 15:22 schreef Poepoog het volgende:
Krijg je na 3 jaar uberhaupt nog wel wat terug?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |