abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2007 @ 14:27:29 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53588993
Afgelopen vrijdag is Mark Rutte bij de voormalig minister van Defensie kamp op bezoek geweeest. Wat had hij daar te bespreken? Het is nog niet bekend, maar het konkeld in de VVD zodanig dat Rutte zich afgelopen vrijdagavond met chaufeur en dienstauto naar het privé adres van Kamp liet rijden en zijn chaufeur wegstuurde om maar een hapje te gaan eten..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_53589277
Een lijmpoging laten doen met rare rita?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 30 september 2007 @ 14:37:11 #3
45206 Pietverdriet
pi_53589319
Wellicht steun of goede raad zoeken, of uithuilen..
pi_53589373
Wat is je bron?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 30 september 2007 @ 14:40:13 #5
45206 Pietverdriet
pi_53589450
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is je bron?
ten eerste ken ik Henk Kamp, en ten tweede zat de chauffeur van mark Rutte aan de bar naast me afgelopen vrijdag.
pi_53589689
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ten eerste ken ik Henk Kamp, en ten tweede zat de chauffeur van mark Rutte aan de bar naast me afgelopen vrijdag.
Aha, een ras-VVD'er dus.

Is het niet gewoon normaal dat er af en toe overleg is tussen hooggeplaatste partijleden? Ik kan me zo voorstellen dat Bos en Tichelaar ook meerdere keren per week bij elkaar op bezoek komen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 30 september 2007 @ 14:57:15 #7
45206 Pietverdriet
pi_53590183
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Aha, een ras-VVD'er dus.
Nee, niet echt, VVD is mij te veel een "hoofddoekjespartij"en te weinig liberaal
quote:
Is het niet gewoon normaal dat er af en toe overleg is tussen hooggeplaatste partijleden? Ik kan me zo voorstellen dat Bos en Tichelaar ook meerdere keren per week bij elkaar op bezoek komen.
Lijkt me niet dat je dat op Vrijdagavond doet.
pi_53590412
Ik zou wel eens meer willen weten over de rol van Henk Kamp bij het vertrek van Rita. Ongetwijfeld zullen daarbij de persoonlijke belangen van Kamp meegespeeld hebben, want die kreeg de voorkeur voor de portefeuille integratie/vreemdelingenbeleid, boven Verdonk.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 15:08:42 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53590606
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je hem kent, waarom vraag je het dan niet aan Henk zelf?

Of is "kennen" dat je weet wie het is en hem welleens op tv hebt gezien?
Carpe Libertatem
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:35:21 #10
45206 Pietverdriet
pi_53639165
Goed het moge duidelijk zijn waarom er haastig overleg nodig was, Ayaan is inmiddels terug
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:42:34 #11
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_53639376
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed het moge duidelijk zijn waarom er haastig overleg nodig was, Ayaan is inmiddels terug
Okay, slotje dan maar
pi_53640098
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou het? Ik vraag me af of Rutte hier vrijdag al vanaf wist; Halsema was hierover op maandag geïnformeerd namens AHA. Waarom zou Rutte dit dan al op vrijdag geweten hebben en wat moet hij hierover met Kamp bespreken?
Ik weet niet waar ze het over hebben gehad, maar ik denk niet dat het over Ayaan ging.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53640269
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Henk Kamp is getrouwt met een vrouw en heeft 2 kinderen.
ja daarom
Het is geheim en we zijn er achter gekomen

zo weten we dat ook weer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53640423
Piet Verdriet, wat bedoel je precies met dat je Henk Kamp kent?

Via nieuws een beeld van 'm gekregen, of zijn jullie al jongsaf samen opgegroeid?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:34:44 #15
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_53640721
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ze het over hebben gehad, maar ik denk niet dat het over Ayaan ging.
Misschien was Rutte achter Kamps' geheime affaire met PietVerdriet gekomen en voelde hij zich daarom bedrogen
pi_53652244
Zal wel gewoon overleg zijn geweest. Kamp is ook nog niet echt mobiel op het moment.
pi_53652457
Vaag topic. Slot.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')