ten eerste ken ik Henk Kamp, en ten tweede zat de chauffeur van mark Rutte aan de bar naast me afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is je bron?
Aha, een ras-VVD'er dus.quote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ten eerste ken ik Henk Kamp, en ten tweede zat de chauffeur van mark Rutte aan de bar naast me afgelopen vrijdag.
Nee, niet echt, VVD is mij te veel een "hoofddoekjespartij"en te weinig liberaalquote:
Lijkt me niet dat je dat op Vrijdagavond doet.quote:Is het niet gewoon normaal dat er af en toe overleg is tussen hooggeplaatste partijleden? Ik kan me zo voorstellen dat Bos en Tichelaar ook meerdere keren per week bij elkaar op bezoek komen.
Als je hem kent, waarom vraag je het dan niet aan Henk zelf?quote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
ten eerste ken ik Henk Kamp, en ten tweede zat de chauffeur van mark Rutte aan de bar naast me afgelopen vrijdag.
Okay, slotje dan maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed het moge duidelijk zijn waarom er haastig overleg nodig was, Ayaan is inmiddels terug
Zou het? Ik vraag me af of Rutte hier vrijdag al vanaf wist; Halsema was hierover op maandag geïnformeerd namens AHA. Waarom zou Rutte dit dan al op vrijdag geweten hebben en wat moet hij hierover met Kamp bespreken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed het moge duidelijk zijn waarom er haastig overleg nodig was, Ayaan is inmiddels terug
ja daaromquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Henk Kamp is getrouwt met een vrouw en heeft 2 kinderen.
Misschien was Rutte achter Kamps' geheime affaire met PietVerdriet gekomen en voelde hij zich daarom bedrogenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze het over hebben gehad, maar ik denk niet dat het over Ayaan ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |