quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:24 schreef Merkie het volgende:
Wel verdiende overwinning, maar wat lopen ze soms te klooien met rare terugspeelballetjes, dertig keer overpassen bij een uitbraak, etc. Als ze gewoon eens gevoetbald hadden i.p.v. dat rare gedoe had het gewoon 3-0 kunnen worden. En dan was ik niet zo zenuwachtig geweest.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:24 schreef Merkie het volgende:
maar wat lopen ze soms te klooien met rare terugspeelballetjes, dertig keer overpassen bij een uitbraak, etc.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Ben blij met Van Marwijk. Tijdens zijn vorige periode bij Feyenoord heb ik hem vaak vervloekt, maar nu vind ik niet Makaay of Van Bronckhorst icoon staan voor 'het nieuwe Feyenoord', maar toch echt Bert van Marwijk. Hij doet het prima vind ik.Ook in zijn analyses achteraf legt hij altijd de vinger op de zere plek. Tevens heeft hij ook een groot aandeel gehad in de nieuwe aankopen. Heb wel vertrouwen in hem, hij weet waar hij mee bezig is.
Blijft echt een verademing ten op zichte van Erwin "3-3 tegen ADO is een prima resultaat" Koeman.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Ben blij met Van Marwijk. Tijdens zijn vorige periode bij Feyenoord heb ik hem vaak vervloekt, maar nu vind ik niet Makaay of Van Bronckhorst icoon staan voor 'het nieuwe Feyenoord', maar toch echt Bert van Marwijk. Hij doet het prima vind ik.Ook in zijn analyses achteraf legt hij altijd de vinger op de zere plek. Tevens heeft hij ook een groot aandeel gehad in de nieuwe aankopen. Heb wel vertrouwen in hem, hij weet waar hij mee bezig is.
Blijft echt een verademing ten op zichte van Erwin "3-3 tegen ADO is een prima resultaat" Koeman.
quote:
quote:
Neu, afdrogen doen we Ajax nooit helaas. En jullie spelen altijd sterk in de Kuip, zou er niet eens meer raar van opkijken als Ajax opeens met 3-0 wint.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan 4-0 d8 ik!![]()
11 november mogen jullie Ajax afdrogen..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, afdrogen doen we Ajax nooit helaas. En jullie spelen altijd sterk in de Kuip, zou er niet eens meer raar van opkijken als Ajax opeens met 3-0 wint.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, op vakkie 818 volg je het voetbal blijkbaar anders.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Ajax won vorig jaar met 5-1 van jullie en alsnog werden jullie kampioenZegt weinig dus!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Ajax won vorig jaar met 5-1 van jullie en alsnog werden jullie kampioenZegt weinig dus!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je in Eihoven met 4-0 verliest ben je geen terechte koploper, dat zou Ajax nu ook niet zijn na een 2-2
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je in Eihoven met 4-0 verliest ben je geen terechte koploper, dat zou Ajax nu ook niet zijn na een 2-2
[..]
Neu, afdrogen doen we Ajax nooit helaas. En jullie spelen altijd sterk in de Kuip, zou er niet eens meer raar van opkijken als Ajax opeens met 3-0 wint.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal reageren op een post van mij, tyfuskneusje?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel lastig wordt![]()
moet je jezelf maar niet zo belachelijk maken, een paar topics geleden hadden we nog een discussie over Feyenoord - ajax, remember? En kijk eens wat je nu zegt. Kneus.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als we met 3-0 verliezen, maar ook niet echt als we daar met 3-1 ofzo winnen
Verschil is dat ik nu heb gezien dat de spitsen van Ajax ontzettend makkelijk scoren, en dat PSV toch laten zien heeft dat als onze verdediging een off-day heeft tegen goede spitsen, we er zomaar een paar tegen kunnen krijgen.
Nou dan zijn we het uiteindelijk alsnog eens tochquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
![]()
Precies dus wat iedereen, behalve jij, zei toen.
quote:
Ik vind dat je je gewoon belachelijk maakt, ook weer in t ajaxtopic...
[..]
Echt hoor, als je je aan hem ergert REAGEER DAN GEWOON NIET.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt hoor, als je je aan hem ergert REAGEER DAN GEWOON NIET.
Ik word echt doodziek van die Malibu vs. de wereld discussies.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt hoor, als je je aan hem ergert REAGEER DAN GEWOON NIET.
Ik word echt doodziek van die Malibu vs. de wereld discussies.
Eufemismes...quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Fok is niet 'de wereld' zoals jij denktHet lijkt er niet eens op.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:44 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die hem steeds meer een held vind?
[afbeelding]
Vond zn actie opt laatst erg zielig en van Hoog Anthony gehalte!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
was ie al, maar idd hij wordt steeds een grotere held
Dat ik niet serieus denk dat jij met heel de wereld ruzie hebt, maar dat ik dat slechts als eufemisme gebruikte.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ik niet serieus denk dat jij met heel de wereld ruzie hebt, maar dat ik dat slechts als eufemisme gebruikte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |