ik wil ff stoeien ermeequote:
Stoei zequote:
dr zitten best leuke opties in. en je kunt nu dmv knopjes bij jouw laatste post terug gaan naar je vorige postquote:
Het ziet er niet uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zitten best leuke opties in. en je kunt nu dmv knopjes bij jouw laatste post terug gaan naar je vorige post
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:01 schreef leonieke het volgende:
Ik vind die nieuwe lay-out er wel leuk uitzienNu toch nog
![]()
En met Adblockplus is deze template helemaal gaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Het laden duurt lang. Het werkt niet met FQR dus dat is al reteirritant. En alles staat op een nieuwe plaats.
Dat moet je in BUG melden hequote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En met Adblockplus is deze template helemaal gaar.
Ik heb de vijf minuten niet eens gehaaldquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.
als je de FQR uitzet kun je een heleboel QR opties aanzetten in de opties van de nieuwe layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |