dat kan... Maar die kopquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef Together het volgende:
Zijn hernia gecombineerd met tegenvallende kandidaten in het theater?
Ja, die zachtaardige kant van hem was voor mij ook heel verrassend eigenlijk. Dat-ie vaak nogal grof en respectloos uit de hoek komt is wel bekend, en soms vind ik het ook echt te ver gaan, maar meestal kan ik wel om hem lachen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Op vind hem zelfs op sommige momenten gewoon zachtaardig en lief
En af en toe ook bruut en onderbroekenlol-achtig, maar dat is nou eenmaal Gordon. Ik zou het juist een tegenvaller vinden als hij NIET zo was in dit programma.
Of een hele goede kandidaat, waar hij geëmotioneerd van werdquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef Together het volgende:
Zijn hernia gecombineerd met tegenvallende kandidaten in het theater?
Dat blijkt: Gordon betaalt voor geslachtsoperatie .quote:Op zondag 18 november 2007 14:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Gordon in het begin zo keihard en flauw deed, vooral omdat hij dacht dat RTL dat nou eenmaal van hem verwacht. Daar hebben ze hem voor ingehuurd, ten dele natuurlijk, lijkt meEn dat nu zijn ware aard wat meer naar boven komt. Want dat het óók een emo-softie kan zijn, dat hebben we al stiekem gemerkt
Wat een mooi gebaar van hemquote:Op zondag 18 november 2007 16:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat blijkt: Gordon betaalt voor geslachtsoperatie .
Komt waarschijnlijk x-factorquote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Eveli het volgende:
Als dat waar is, zijn mijn gebeden verhoord!
Edit: maar 2008-2009 dan?
Jammer... gen Gordon in de jury meer.quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef Woelli het volgende:
me vader kwam gister thuis met het nieuws dat er in het tv-seizoen 2009-2010 het vijfde edtie van idols komt en dat Gordon dan geen deel uit zou maken van de jury.![]()
Als ik zo vrij mag zijn, heeft je vader een of andere inside job bij RTL/Idolsquote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef Woelli het volgende:
me vader kwam gister thuis met het nieuws dat er in het tv-seizoen 2009-2010 het vijfde edtie van idols komt en dat Gordon dan geen deel uit zou maken van de jury.![]()
Zoiets had die op de radio gehoord, ik weet ook niet precies hoe en watquote:Op maandag 19 november 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn, heeft je vader een of andere inside job bij RTL/Idols?
Want ik kan natuurlijk ook zeggen dat mijn vader zei dat Idols haverwege afgelast wordt dit jaar, maar dat is vrij ongegrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |