quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef Diemietuhriej het volgende:Euhm.. het ligt eraan.. als ie onder het odp ligt boeit het niet zo.. als je zuigerveer er vol in gaat liggen raggen dan zou ik em wel vervangen ja.
![]()
Waarom koop je niet gewoon een fatsoenlijke cilinder, monteer je hem fatsoenlijk, rij je hem fatsoenlijk in, en zorg je dat ie een fatsoenlijke levensduur heeft?
Ik heb en pas laten honen, alles boven het ODP is perfect <!!> helemaal glad
Uitlaatje zit er ook weer bijna op
![]()
Dus het hele blok is klaar, alleen nog onder mn scooter krijgen (wat echt kutwerk zal zijn, behalve als je het met 2 man doet), electra en slangen aansluiten + carb, olie bijvullen, koelvloeistof erinmikken en inrijden maar voor de rest van de dag, lekker zonnig om in te rijden
![]()
.
Maar voor mij blijft het een mysterie waarom hij zo kut BLEEF rijden al zat die zuiger toen wel goed... was iets van zuigerveerpennetjes enzo... zuigerveren waren wss naar de tiefus door de uitlaatpoort
![]()
Mja, nu gaat ie rijden!!!!!
![]()
PS: Ik krijg nu fucking Deja Vu..
![]()
Nou weet ik zeker dat ie geweldig gaat gassen!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]