proma uitlaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
Proma uitlaat gekocht voor 10 euro.![]()
Voor je Derbi had je voor 10 euro net een boutje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
Proma uitlaat gekocht voor 10 euro.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
OOh allemaal even hartjessmiley's posten.![]()
Mijn nieuwe racemonstertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo met mijn hand strelen enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef Hijacking het volgende:
zit je wel eens aan dat poesje demi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef Hijacking het volgende:
zit je wel eens aan dat poesje demi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
quote:
Ik heb hem tweedehands gekocht trouwens, vergeten te vermeldenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tering 3500 voor een Rieju.. Das echt veel geld
Voor dat geld kun je toch een ook een nieuwe Derbi GPR halen of nieuwe Aprilia RS 2007 model..Nou dan wist ik het wel
Plus dat zo'n rieju niet zo fijn zit als een RS vind ik persoonlijk.
Maarja, jij zult vast niet blindelings gekozen hebben en die Rieju zal vast ook wel zijn voordelen hebben.
Ik heb trouwens 4 nieuwe carterdelen voor me puch.2 nieuwe complete blokjes voor 20 euro.
Tering gek, dat puch zooi kost echt niks.
![]()
![]()
no shit, optiefen met je brommertje, ga maar op fietspad rijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef centenbakkie het volgende:
kenker motorrij insturcteurs klapjosti laat mij niet inhalenomdat zn cursist voor hem reed xD ik denk nou die haal ik even sjiek in maar nee die tyfuslul laat me er niet langs
en nog steeds opzoek naar een geile onderlangse voor mt5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |