quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef centenbakkie het volgende:
50cc snel met 22mm afstellen lukt dat?
op puch niet hoor, en dat rijd ie dacht ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:08 schreef Gibeon het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moet je wel ervaring hebben. En het zuipt ook lekker
![]()
Ideaal toch!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:18 schreef Bas91 het volgende:
Hier nog een lid van de Puchjugend
Puch Maxi City 25 (blauw plaatje:D)
std brom 50cc
12mm bing uitgeboord tot 16mm (komt misschien weer standaard 12mm op)
Proma GP
Kreidler cockpit![]()
top: ~60km/h
lekker std. brom miotjes inhalen![]()
loopt nogal hoogtoerig stationair nu, zelfs met stationairschroef eruit gedraait. fietsers bijhalen zonder gasgeven![]()
5x op je bek gaan met een puch + Sjibble kennen irlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:31 schreef Bas91 het volgende:
Jaa ik vind het echt een prachtding ondanks alles(al 5x op mn bek gegaan door über skills + slechte achterrem -> voorrem gebruiken + gladheid
) maar ja onderdelen kosten gelukkig echt geen drol
![]()
Puch![]()
tevens ken ik Sjibble irl
Hoi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef Bas91 het volgende:
iemand van de (ex)Puchjugend nog nette stervelgjes liggen?
en jij een wiel.. als je me kan vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:14 schreef no1uknow het volgende:
je kan de tiefes krijgen
Kutdingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:26 schreef Jorjan het volgende:
Ik ben ook heul Puch-Jugend!
Toevallig doet mn hendige puchie t weer sinds vandaag. Boutjes van uitlaat waren afgebroken in cilinder en contact puntjes enzo waren niet goed: nieuwe bougie, bougiedop, condensator, contact puntjes en cilinder uitgeboord en nieuwe 'tapeinden' (zo heet dat toch?) Maar goed, loopt nu weer als een zonnetje.
Nu kan ik dat kut ding eindelijk verkopen..
Die vastloper die ik had met die mt5, lag dus in de versnellingsbak. Staat nu bij mn papa op de zaaken is daar helemaal gestripped. Doen ze er ff nieuwe pakkingen/boutjes op, olie vernieuwen en dat probleem met versnellingsbak maken.
Dan doet ie t hoop ik weer...
![]()
ik was eerstquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:43 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Kutding![]()
![]()
Maar, je verkoopt m, waar woon je en hoeduu0r?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |