*proest*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:02 schreef NekoV het volgende:
2. Begin over me papegaai, het maakt me niet uit aangezien je een doelloos persoon bent die zijn/haar tijd aan mij komt verspillen.
Stoer die briefjes van 20 en 50quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, maar deze knaap heeft wel serieus geld, dat kan een paar redenen hebben:
1. Geld is van zijn ouders
2. Zit dus dik in de drugshandel
3. Is even aan de gang gegaan met de printer (wat best kansloos zou zijn)
Maak uw keuzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zelf dacht ik aan #3Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:48 schreef osmo het volgende:
[..]
Stoer die briefjes van 20 en 50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:48 schreef osmo het volgende:
[..]
Stoer die briefjes van 20 en 50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[ afbeelding ]
Hoe flik je dat!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:48 schreef osmo het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
[ afbeelding ]
Als je nu een vrouw wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:43 schreef Fiskus het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trouwen?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:15 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit dus de hele dag achter de computer, zo blijkt na het intikken van z'n username op Google.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You can win, if you want OOOH AHAAAAAA....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ha, ja dat haar laat me denken aan modern talking, ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahaha geweldig. Bjorn Borg's over elkaar heen is nog idioter dan 3 polo's over elkaar heen wat die hockeyballen een paar jaar geleden deden.quote:
ik hoop het niet, dan heeft ie ~160 euri uitgegeven aan een paar boxersquote:
Wat een BAAS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop