Lijkt een beetje op de dans van Herman (Idols)quote:[b]
[afbeelding]
Maar hij heeft wel een stoere brilquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:22 schreef T3rr0r het volgende:
Die bril heeft hij natuurlijk 's nachts ook nodig om te kunnen slapen, de hele kamer zal wel verlicht worden door dat lichtje in z'n oor!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:22 schreef T3rr0r het volgende:
Die bril heeft hij natuurlijk 's nachts ook nodig om te kunnen slapen, de hele kamer zal wel verlicht worden door dat lichtje in z'n oor!
Hebben ze nou als bureaublad van de computer, een afbeelding van gevangenis de Koepel?quote:Op zondag 30 september 2007 13:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
kamper piet is geniaal!!
[afbeelding]
Hij is zo gewoon gebleven
Toch zou ik d'r doen.quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Omg.. wat ontzettend verschrikkelijk fout! Denkt zo iemand nou echt dat een oranje hoofd mooi is? Ik snap dat niet
![]()
haha ik zie het nu ook ja, in Arnhemquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Hebben ze nou als bureaublad van de computer, een afbeelding van gevangenis de Koepel?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nog zo 1 die alles opvreet.... gggrrrrrrr wat een tijger![]()
[afbeelding]
Dat haarquote:
sjezus want een mietje, gewoon niet zijn 500 euro brief aanstekenquote:
Als je het zo stoer vind om te laten zien dat je dat briefje in de fik zet.. doe het dan ook en maak daar een feuteu vanquote:
verkapte zie-mij-veel-geld-hebben-op-mijn-rekening postquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:42 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga een keer mijn stufi+bankrekening leegroven en zo'n foto maken.
Dit getuigt alleen maar van jou arm zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
verkapte zie-mij-veel-geld-hebben-op-mijn-rekening post
't was zeker koud binnen , met z'n handschoentjes aanquote:
Voor de vingerafdrukken jeweeeettquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
't was zeker koud binnen , met z'n handschoentjes aan![]()
Die traantjes![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Toempf het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet, maar deze knaap heeft wel serieus geld, dat kan een paar redenen hebben:
1. Geld is van zijn ouders
2. Zit dus dik in de drugshandel
3. Is even aan de gang gegaan met de printer (wat best kansloos zou zijn)
4. Het is niet zijn foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |