Sorry?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef Dangel het volgende:
motorbloempje is ok
Faithy is tof? Dat snap je wel?quote:
het vertrek van el presidentequote:
sinds middernacht, te veranderen in 'opties'quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef bvvt het volgende:
Vormgeving is aangepast zie ik
Ja, dat had ik nog meegekregenquote:
FOK! Silver layout in stellen in je opties....quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh![]()
De layout...Nu werkt quickquote niet meer, Addblock zorgt er voor dat de eerste post bovenaan door de titel loopt
en al mijn smillies doen 't niet meer
Meen je dat jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
FOK! Silver layout in stellen in je opties....
Je hebt nu idd niets meer aan tunnelvisie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:29 schreef Snelwagen het volgende:
Middag![]()
Tering die layout is dr niet beter om geworden, kleuren enzo wel maar de leesbaarheid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk voor Makster die nieuwe spoilers.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt nu idd niets meer aan tunnelvisie. [afbeelding]
Fok! breedbeeld!!! [afbeelding]Maar maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk voor Makster die nieuwe spoilers.![]()
... maar dat selecteren was juist datgene...dat maakte het net even die ene spoiler!!
![]()
Zo verveling in de pauze..pff, liever eerder uur weg ofzo.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt nu idd niets meer aan tunnelvisie. [afbeelding]
Fok! breedbeeld!!! [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk voor Makster die nieuwe spoilers.![]()
Nu duurt t nog langer om alles te lezen
wel goed dat plaatjes nu ook mee spoileren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |