trek 'ns aan m'n vinger?quote:
Ach jawel.quote:Op zondag 30 september 2007 10:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het leuk in het stadion gister trouwens?
quote:
Achja, had een kwartiertje gezien in de rust van PSV, zag er best goed uitquote:Op zondag 30 september 2007 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach jawel.
De 3 punten gingen alleen een beetje makkelijk, en zin om er een feestje van te maken, 5-0 of zo, hadden ze ook niet.
Kom op hee, effe serieus.quote:
Zeg wat een kut OPquote:Op zondag 30 september 2007 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach jawel.
De 3 punten gingen alleen een beetje makkelijk, en zin om er een feestje van te maken, 5-0 of zo, hadden ze ook niet.
Heb jij al eens opnieuw gekeken, sinds de ijstijd was afgelopen?quote:
157454quote:Op zondag 30 september 2007 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op hee, effe serieus.
Waar zullen we vandaag de oldbie-grens eens leggen.
Lullo: ik bedoel dit :quote:Op zondag 30 september 2007 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij al eens opnieuw gekeken, sinds de ijstijd was afgelopen?![]()
Of heb je gewoon geen smaak?![]()
We gooien het in de groep.quote:
O dát.quote:Op zondag 30 september 2007 11:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lullo: ik bedoel dit :
Nou! Nou!
Wat een herrie. Van Jesus Christ Superstar (APK) tot Abba (Lobasca) tot... afijn, het was een ware kakafonie maar wel heel gezellig.
Als je nou hier [SC#371] SC Swing paleis kijkt, dan weet je wat er zoal aan muziekjes langs is gekomen.
![]()
![]()
Luivarken![]()
Is dat niet een beetje al te streng oordeel voor een afwijkende OP?quote:Op zondag 30 september 2007 11:04 schreef yvonne het volgende:
KZ, Gert
quote:Op zondag 30 september 2007 11:04 schreef yvonne het volgende:
KZ, Gert
quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje al te streng oordeel voor een afwijkende OP?
Peterfan is oké, maar Gert en jij zijn voor elkaar gemaaktquote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
koppelpoging
![]()
Ik ben al Peterfan![]()
nope lieverd, Gert heeft weer last van zijn kronkelquote:Op zondag 30 september 2007 11:04 schreef yvonne het volgende:
Hé, is meneer Bommie jarig?
100 pas? Mooie leeftijd babe
http://www.youtube.com/watch?v=dRr-sNlddRo&mode=related&search=
WTF !!!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 10:50 schreef Gert het volgende:
Nou! Nou!
User 157454 wil erg graag een linkje naar het vorige topic. Dus bij deze.
quote:Op zondag 30 september 2007 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..], wat ben jij scherp op dit tijdstip!
Heeft je cluppie gewonnen?
quote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ben niet klein
Oké, oké, ik ben een klein dik propje
Ik had gister een rokje aan, en zag mezelf in een spiegelende etalageruit,
rokje=exit
En waarom groet je mij nietquote:Op zondag 30 september 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope lieverd, Gert heeft weer last van zijn kronkel![]()
Hoest met jou? Mag je tegenwoordig al in atracties voor mensen boven de 1.50 m?![]()
![]()
OEquote:Op zondag 30 september 2007 11:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En waarom groet je mij niet![]()
![]()
Bommeltreintje![]()
Niet bij kleine dikke propjes!quote:
Whehehehe.quote:
jij bent niet een klein dik propje!quote:
Nou ja, zo'n rokje wegtieften kost in ieder geval een stúk minder tijd dan de sportschool.quote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef yvonne het volgende:
rokje=exit
Tsja Von, niet iedereen heeft gelukquote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ben niet klein
rokje=exit
Hoeft niet, ik val niet op kinderTV en schijtluiersquote:Op zondag 30 september 2007 11:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
OE![]()
Morguh KZ!![]()
Omdat ik helemaal verlegen van jou wor
Jij volgens mij nog steeds nietquote:Op zondag 30 september 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehehe.![]()
Dat plaatje telt niet meer, dit seizoen.![]()
Heb je je bier al op?![]()
Etalageruiten hebben vaak een lachspiegeleffect vanwege de inferieure kwaliteit.quote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ben niet klein
rokje=exit
User 131866 wil graag de boobies van KZ zien, maar dat gebeurt ook nietquote:Op zondag 30 september 2007 10:50 schreef Gert het volgende:
User 157454 wil erg graag een linkje naar het vorige topic. Dus bij deze.
Geduld lekkertjequote:Op zondag 30 september 2007 11:33 schreef doka het volgende:
[..]
User 131866 wil graag de boobies van KZ zien, maar dat gebeurt ook niet
Okequote:
Hmmmquote:ps. Lobasca heeft ook heerlijke prammetjes hoor![]()
En dat kun jij beoordelen zeker, met 9 halveliterblikken Brouwmeester in je mik.quote:Op zondag 30 september 2007 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij volgens mij nog steeds niet![]()
Wat wordt hier eik nonchalant overheen geluldquote:Op zondag 30 september 2007 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Peterfan is oké, maar Gert en jij zijn voor elkaar gemaakt![]()
Hay en bay Kleinzusje.quote:Op zondag 30 september 2007 11:31 schreef kleinzusje het volgende:
Hey PPI![]()
En Hey alle lieve SC vriendjes![]()
Dit FOK! hoertje is weer weg![]()
VVV uitlachen![]()
Das fors zuipen, zeker voor een dame.quote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat kun jij beoordelen zeker, met 9 halveliterblikken Brouwmeester in je mik.![]()
ik durf daar mijn vingers niet aan te brandenquote:Op zondag 30 september 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat wordt hier eik nonchalant overheen geluld
Kun je mij ook niet koppelen aan een leuke dame ?quote:Op zondag 30 september 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik stel altijd goede vragen.quote:Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
Goeie vraag, lang antwoord ;-)
Maar niet voor op dit gezellige sub forum
![]()
Bey en hay![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 11:31 schreef kleinzusje het volgende:
Hey PPI![]()
En Hey alle lieve SC vriendjes![]()
Dit FOK! hoertje is weer weg![]()
VVV uitlachen![]()
Statsquote:
Oi Bong drink je een glaasje meequote:
quote:
Oh als dat nog maar gaat lukkenquote:Op zondag 30 september 2007 20:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is een kopje koffie ook goed?
Heb wel een paar glaasjes wijn gedronken eerder op de avond
quote:Op zondag 30 september 2007 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh als dat nog maar gaat lukken[afbeelding]
Tss hoe kom je erbijquote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef Gert het volgende:
Volgens mij hebben er wel meer mensen bier getankt in de stad...![]()
En dinsdag in de nacht van 2 op 3 oktober weer tanken in Leiden.quote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef Gert het volgende:
Volgens mij hebben er wel meer mensen bier getankt in de stad...![]()
Wat is een Bobette ?quote:Op zondag 30 september 2007 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
En dinsdag in de nacht van 2 op 3 oktober weer tanken in Leiden.![]()
ps
ik zoek nog een Bobette.![]()
Dat verklaard een hoop dankquote:
Nu zit ik te huilen... Wat mooi dank jequote:Op zondag 30 september 2007 21:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waar heb je anders vrienden voor...
ik hoor net dat mijn meisje nog wat bij wil verdienen...quote:Op zondag 30 september 2007 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
En dinsdag in de nacht van 2 op 3 oktober weer tanken in Leiden.![]()
ps
ik zoek nog een Bobette.![]()
het is een boven natuurlijke gavequote:Op zondag 30 september 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu zit ik te huilen... Wat mooi dank je![]()
Denk dat Coos ff ER zit te kijkenquote:Op zondag 30 september 2007 21:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik hoor net dat mijn meisje nog wat bij wil verdienen...![]()
Nee hoor ik jank om het minstequote:Op zondag 30 september 2007 21:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is een boven natuurlijke gave![]()
Preciesquote:Op zondag 30 september 2007 21:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's een zaaddodend programma![]()
PIZZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
kijk je wel uit, je hebt zo een schimmel of een lelijke SOA te pakkenquote:Op zondag 30 september 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
PIZZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Fuck all
Van een pizza ... Sjesus.. Vouw er wel een condoom omheenquote:Op zondag 30 september 2007 22:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kijk je wel uit, je hebt zo een schimmel of een lelijke SOA te pakken![]()
geniet er maar lekker vanquote:Op zondag 30 september 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
Gadver Ploink er zit tomatensaus in me oog !!!!!![]()
Hee veulentsquote:
Is toch niet te doen, honderd mensen? Op de helft blijven er tien over, en er gaan per keer tien weg. Ik hoop dat ze ze gauw lozen, want anders zit je gewoon naar een mierenhoop te kijken.quote:Op zondag 30 september 2007 21:27 schreef Coos het volgende:
Waarom is er nog nergens een ER-afreageer topic?![]()
Ik zit er klaar voor.![]()
Truste Poloquote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga zo slapen, welterusten allemaal!
Morgenochtend ga ik weg. Alles is bepakt en bezakt in de auto gepropt. Kan ik morgen nog een beetje uitslapenquote:
Veel plezier meis.. Maak er wat moois van..quote:Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik weg. Alles is bepakt en bezakt in de auto gepropt. Kan ik morgen nog een beetje uitslapen![]()
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen ofzoquote:Op zondag 30 september 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heuhi ho, muis. wanneer gaan wij op vakantie?
hee, da's toevallig, dat is al heel snel...dat wist jij zeker alquote:Op zondag 30 september 2007 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen ofzo![]()
Ja ik heb wat leuks gedaanquote:Op zondag 30 september 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, da's toevallig, dat is al heel snel...dat wist jij zeker al?
nog wat leuks gedaan afgelopen weekeinde of... jaren, als je wilt?
Ik zeg het alvast, dan weet je dat alvastquote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
Ik was van plan hier nog even te zitten, maar als jullie me weg willen hebben ga ik al hoor![]()
Hahahaha Troela ... Moeten we nog een keer gedag zeggen. Dat trek ik niet hoorquote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
Ik was van plan hier nog even te zitten, maar als jullie me weg willen hebben ga ik al hoor![]()
haha, dat dacht ik al, las net terug en begreep nergens uit dat het je afscheidspost was...quote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
hee, sugar, was lachen laatst hier...hahaquote:Op zondag 30 september 2007 23:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zeg het alvast, dan weet je dat alvast
En blijf!!!
Zou wel een rare afscheidspost zijn geweest.quote:Op zondag 30 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
haha, dat dacht ik al, las net terug en begreep nergens uit dat het je afscheidspost was...![]()
heb je wel ff fijne vakantie ge-pm't !
vertel...quote:Op zondag 30 september 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, sugar, was lachen laatst hier...haha![]()
JAAH LIGT AAN JOUquote:Op zondag 30 september 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou wel een rare afscheidspost zijn geweest.
Mare is het hier stil of ligt het aan mij?
Ik hou prive en fok strikt gescheidenquote:Op zondag 30 september 2007 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hoeft niet te uitvoerig aan de slag, maar vat maar ff flink samen dan...
gekkie, met jou ook...laatst ehmmm, eergisteren dacht ik..apk was helemaal in z'n element(had zeker gezopenquote:
Oh dat, ja dat was leuk met al die muziek van YouTubequote:Op maandag 1 oktober 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gekkie, met jou ook...laatst ehmmm, eergisteren dacht ik..apk was helemaal in z'n element(had zeker gezopen) en jij kwam laat nog ff kieken, korsaknar..
ja, laten we dat maar doen(muis houdt van: rode wijn; negers; vechthonden; andijviestamp; plassers;etc.etc.), tuurlijk...quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou prive en fok strikt gescheiden![]()
hoe bedoel je anders?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Ben ik nu al stoned of is fok anders
DOH !!!!!!!!!!!!!!quote:
zei je laatst ook dat je m'n harige rug zo bewerkte met je (teen)nagels... en dat is allemaal weer goed gekomen, mal ding, so calm down...quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
Ik word gek
Dacht dat ik gek werd... Oh nee nog gekker bedoel ikquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
Okee nieuwe layout...
dat kan nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ik gek werd... Oh nee nog gekker bedoel ik![]()
Dat is haast onmogelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
Dacht dat ik gek werd... Oh nee nog gekker bedoel ik![]()
Ik pas me wel weer aan dit serene blauwquote:
HELLUPquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
offtopic: Onder opties kun je de oude skin zo weer terugzetten.
las ik allegaar in de cosss
Bij een quote zie je hem welquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
Ben wel een stuk knapper op mijn AVA met dat blauw... Waar is verdomme de preview KNOP
Niet oh ja !!!quote:
Er is geen preview !!!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ken al die smilies niet uit me hoofd![]()
je kan het zo weer krijgen als het was...lees bovenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ken al die smilies niet uit me hoofd![]()
Is al opgelost. Heb de ouwe layoutquote:
Thanksquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je kan het zo weer krijgen als het was...lees boven
cheersquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Er is iets nieuws dat opties heet. Daar kan je allerlei dingen instellen. Preview knop staat er ook ergens in.
Sjesus nog ergerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
zet net m'n gezicht in de 'snail slime gel'.
hee veulenkind, heb je nu nog een conversatieboekje 'francais' aangeschaft?quote:
mogguh bevertje! oude lay out:boven aan page 'optie', dan 'gebruik template' veranderen in 'fok silver' en dan 'wijzigen' onderannnquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
zeau ben ff weg en jullie herinrichten gelijk de hele sc !
zwaar irri die google ads
goed plan, dit is te licht, lijkt wel TL verlichting in mn hok !quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mogguh bevertje! oude lay out:boven aan page 'optie', dan 'gebruik template' veranderen in 'fok silver' en dan 'wijzigen' onderannn
slaap lekker muize meisquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar dromen over the good old day's![]()
![]()
doe je goed, muizenplaag. slaap lekkertjequote:Op maandag 1 oktober 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
![]()
Slaap lekker Muizemeisquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
![]()
Ja erg he, ik heb mijn zonnebril maar opgezetquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
goed plan, dit is te licht, lijkt wel TL verlichting in mn hok !
haha, ziet er knappies uut.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
Voor WJ http://nl.youtube.com/watch?v=eFFEst7OvHI&mode=related&search= word jij hier ook zo geyl van ?
life is a bitch and then you marry one...quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Wat jammer dat de oude layout (foksilver) niet dezelfde optiest heeft als de baggerlayout...
Z'n gangetje.. en met jou, relnicht??quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
life is a bitch and then you marry one...
hoe is ie, pilsqueen?![]()
mja, wel owkeejuh, beetje met wiefke gerommeld, wat gesport vandaag en lekker gevroten..quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n gangetje.. en met jou, relnicht??
Feestje was wel gezelligquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, wel owkeejuh, beetje met wiefke gerommeld, wat gesport vandaag en lekker gevroten..
hoe was je feessie gisteren?
Heb vrijdag en zaterdag wel gerookt... er in 2 avonden 1 pakje doorheen gejaagd... maar goed, was dan ook een afscheidsfeestje, dus nu kan het echte stoppen beginnen.quote:
Truste Pavementquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:16 schreef Pavement het volgende:
me ogen vallen dicht![]()
een slaap liedje voor de liefhebberts http://nl.youtube.com/watch?v=YzDiFEqAoUk
pleit m![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
die veulen is ook wispelturig, heb 'r al 3 x gevraagd of ze een boekje voor de conversatie 'en france' heeft gekocht..misschien denkt ze dat ik vertegenwoordiger ben, ze gaat daarna steeds weg![]()
kutmuggen, zijn er veel..
slaap lekker gonokokquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:16 schreef Pavement het volgende:
me ogen vallen dicht![]()
een slaap liedje voor de liefhebberts http://nl.youtube.com/watch?v=YzDiFEqAoUk
pleit m![]()
righty! meld het maar als je te hooi gaat, kunnen we zwaaien..quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit in het layout topic danny te pesten. Opzich kan ik natuurlijk ook gewoon wachten tot na me vakantie. Dan zijn alle bugs enzo er echt wel uit. Mare this zo leuk![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
Ik duik ook mijn bedje in![]()
![]()
![]()
Veulen nogmaals fijne vakantie![]()
![]()
De Foksilver layout zou dezelfde opties moeten hebben als de baggerlayout... quickquote, en bij het quickreplyscherm ook de mogelijkheid om emoticons en bold enz. te kiezen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit in het layout topic danny te pesten. Opzich kan ik natuurlijk ook gewoon wachten tot na me vakantie. Dan zijn alle bugs enzo er echt wel uit. Mare this zo leuk![]()
![]()
Truste Sug4rquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:20 schreef willem-jozef het volgende:
righty! meld het maar als je te hooi gaat, kunnen we zwaaien..
ook een fijne vakantie(in je droom)!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als de "oude garde" hier overdag zit dan is het niet zo vreemd dat ze ons niet groeten... wij zitten hier immers overdag niet.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
de laatste tijd zit overdag de oude garde hier, wel apart dat ze ons mijden, misschien willen ze niet groeten
![]()
uiterst vreemd stuk gisteren gelezen in de sc over 'trol' en soort van definitie. begreep niet helemaal wat de poster er mee wilde zeggen. so speak up or get lost![]()
haha, ik lig er ook niet wakker van, hoor. viel alleen op bij teruglezen de laatste dagen. constateerde alleen dat ze heel soepel de 'dagdienst' uitvoerenquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de "oude garde" hier overdag zit dan is het niet zo vreemd dat ze ons niet groeten... wij zitten hier immers overdag niet.....
Met andere woorden: je kunt ze moeilijk verwijten dat zij er nu niet zijn, wij zij er overdag ook niet/minder.
Ach, ik vind het wel gezellig, soms ben ik er overdag en soms alleen 's avonds laat, maar ik voel me nooit als een vreemde eend in de bijt....quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik lig er ook niet wakker van, hoor. viel alleen op bij teruglezen de laatste dagen. constateerde alleen dat ze heel soepel de 'dagdienst' uitvoeren
rightquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb vrijdag en zaterdag wel gerookt... er in 2 avonden 1 pakje doorheen gejaagd... maar goed, was dan ook een afscheidsfeestje, dus nu kan het echte stoppen beginnen.
Komt wel goedquote:
rond het 40e levensjaar valt het nog allemaal te 'redden', voor vrouwen, als er gestopt wordt met roken...dus nokkuh!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt wel goed
Normaal gingen er 2 pakjes op 1 avond stappen doorheen... nu 1 pakje in 2 avonden
Jahaaa... daar was ik toch al mee bezig??quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rond het 40e levensjaar valt het nog allemaal te 'redden', voor vrouwen, als er gestopt wordt met roken...dus nokkuh!
Truste WJquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
fuck, ga naar m'n bed, tisallaat en moe ik ben...
wens het veulen 'n fijne vakantie als je wilt...
truste, ma'am![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste WJ![]()
![]()
En ik ga met je mee.......... Truste All![]()
![]()
Fijne vakantie Veulen![]()
![]()
![]()
![]()
Truste lekker dingquote:
FUCK u zelfquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste deugniet![]()
fuck ajax, by the weee
Veel plezier en: rij voorzichtigquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
Dames en heren ik ga er vandoor. ME bed en de vakantie roepen![]()
![]()
Muziek luisteren, beetje kletsen en onzinnig rondsurfenquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:32 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Sorry![]()
Ik zit hier te klooien met files kopieren en zippen en dat soort![]()
En wat doe jij?
Zit je aan je stoel vastgeplakt, dat je niet los kunt komenquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Muziek luisteren, beetje kletsen en onzinnig rondsurfen![]()
Ik probeer al van half twee naar bed te gaan![]()
Meestal werkt het wel fijn in de nacht, maar nu niet... ik maak er een zootje vanquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:44 schreef nachtzuster het volgende:
Mja er kwam steeds weer wat tussen...
Dat herken ik ja, dan moet het ook echt eerst af en dan vliegt de tijd![]()
maar gekgenoeg lukt het dan 's nachts toch altijd beter dan overdag![]()
Gebruik je de nieuwe layout al of heb je de vorige terug ingesteld?
Ik ben maar gelijk in de opties gedoken en heb alles ingesteld, ach en na een paar uurtjes ben je het alweer gewendquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal werkt het wel fijn in de nacht, maar nu niet... ik maak er een zootje van![]()
Ik schrok me lam van die bagger layout! Het enige voordeel was dat ik daarmee de smileys zag, die moet ik altijd previewen. Maar ik heb direkt foksilver teruggezet... en jij?
Ok slaap lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:57 schreef Disana het volgende:
Ik geef het knutselen op![]()
Welterusten Nachtzuster, ik vertrouw erop dat u straks het licht uitdoet. Enneh... niet weer snel zo'n spuit in m'n bil he![]()
![]()
Ik keek nog evenquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik ben maar gelijk in de opties gedoken en heb alles ingesteld, ach en na een paar uurtjes ben je het alweer gewend
Zitten wel aantal geinige opties tussen en verder niet echt iets wat me stoort, het lijkt soms wat trager en het viel me op dat je standaard niet meer de webicons te zien krijgt maar de geuploade ava.
Eigen kleurtje aan de achtergrond geven scheelt al heel watquote:Op maandag 1 oktober 2007 05:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek nog even![]()
Die opties, dat kan wel leuk zijn, maar het is zo licht... ik kon me niet voorstellen dat ik daaraan zou wennen.
Zustertje, maak het ook niet te laat meer he![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 13:59 schreef nachtzuster het volgende:
Mogguh![]()
Yvonne klein![]()
had je stilettohakken aan op Graspop dan?![]()
Morningquote:Op maandag 1 oktober 2007 05:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eigen kleurtje aan de achtergrond geven scheelt al heel wat
Ja ik ga ook
quote:
Morning naaldhakjequote:
Die heb ik ff geleend, je krijgt m zo terugquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen![]()
(kut layout, waar is me preview?
Morning Heidi en Pavequote:Op maandag 1 oktober 2007 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen![]()
(kut layout, waar is me preview?
Wanneer krijg ik hem terug?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die heb ik ff geleend, je krijgt m zo terug
En waar zit reageerquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Morning Heidi en Pave![]()
Heidi, die zit bij reageer, als je niet quote![]()
Nieuwe Forum Layout #3 - nu beschikbaar ! hier kun je alles lezen![]()
Dan moet ik eerst op invoer drukken zeker?quote:
Test maar hier uit joh, gewoon ff wat klooien............. ook goed om het miljoen [1 MILJOEN POSTINGS] te halenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst op invoer drukken zeker?![]()
Oh, daar helemaal.quote:
Lolquote:
Ja, maar niet met die AVA grapquote:
Neem je een tentje meequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef Pavement het volgende:
Het is vandaag echt zo'n dag dat ik zin heb om te blowen, heb het al een tijdje niet meer gedaan, lekker het bos in de honden uitlaten, nadeel is alleen dat ik altijd zo ver loop en dan heb ik geen zin meer om terug te lopen.
Ik had een nacht overgeslagen, dus vrij lang iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus Heidi, hoeveel uur heb je geslapen![]()
Zit ik als nonoleek een oppernerd te helpen![]()
loop dan een rondjequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef Pavement het volgende:
Het is vandaag echt zo'n dag dat ik zin heb om te blowen, heb het al een tijdje niet meer gedaan, lekker het bos in de honden uitlaten, nadeel is alleen dat ik altijd zo ver loop en dan heb ik geen zin meer om terug te lopen.
Das misschien niet zo slecht idee kamperen mmmm nee te koud en dan moet ik weer een rug tas sjouwequote:
Voor zover het mij aangaat: "Zoek er niet teveel achter ouwe rukker."quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik lig er ook niet wakker van, hoor. viel alleen op bij teruglezen de laatste dagen. constateerde alleen dat ze heel soepel de 'dagdienst' uitvoeren
Jij ook goedemorgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
buuf http://www.youtube.com/watch?v=XuLt243AUKM&mode=related&search=
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
buuf http://www.youtube.com/watch?v=XuLt243AUKM&mode=related&search=
Morning buufquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
zijn er nou nog niet een miljoen postings gedaan?![]()
Morning PPIquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Voor zover het mij aangaat: "Zoek er niet teveel achter ouwe rukker."![]()
Mogguh KZquote:
Morgen Kleinzusjequote:
Morning Heidiquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
is ik weer![]()
Die mevrouw heeft d'r broek te laag![]()
Morning PPIquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Morgen Kleinzusje![]()
Morgen iedereen![]()
![]()
Ga zo heerlijk sporten, en daarna kom ik de 1.000.000 pakken![]()
999481
Is de nieuwe layout een pietsie trager of ben ik zo snel ?
![]()
Hoi,quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Morgen Kleinzusje![]()
Morgen iedereen![]()
![]()
Ga zo heerlijk sporten, en daarna kom ik de 1.000.000 pakken![]()
999481
Is de nieuwe layout een pietsie trager of ben ik zo snel ?
![]()
Deze vinnik wel oké.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
is ik weer![]()
Die mevrouw heeft d'r broek te laag![]()
OOOORLOGGGGGGGGGGGGGGGquote:
T tocht wel en het zorgt dat griep iets langer blijftquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Deze vinnik wel oké.
Maar soms zie je dingen in het wild waar je van schrikt.
Vooral strings in combinatie met een te strak zittende (heup) spijkerbroek op de fiets geven een heel apart effect.
Gaat helemaal lukken, ben d'r echt aan toe, is een week geleden of zo, te lang in ieder geval.quote:
Ah, sociale academievraag, alhoewel Nederland tegenwoordig 1 grote sociale academie is geworden.quote:Wat denk je zelf![]()
Gelukkig draag ik geen strings en sinds ik de 40 gepasseerd ben stop ik van oktober t/m maart altijd netjes mijn T-shirt in de broek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
T tocht wel en het zorgt dat griep iets langer blijft![]()
Pas dan maar op met sporten en de sauna...............quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Gelukkig draag ik geen strings en sinds ik de 40 gepasseerd ben stop ik van oktober t/m maart altijd netjes mijn T-shirt in de broek.
Maar de griep blijft komen![]()
![]()
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:24 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Boobie alarm, pas op Lobascaquote:
Collegaquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
Nee hij is op jouw prammetjes uitquote:
He lekker ding, heb je al in het stats topic gekeken ?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee hij is op jouw prammetjes uit![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee hij is op jouw prammetjes uit![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
He lekker ding, heb je al in het stats topic gekeken ?
Mn Tieten SC heeft gewonnen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ben preuts, laat de ouwe maar zien!!
![]()
eeehj eeehj eeehj...ik voel een samenzwering...een complot...quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eeehj eeehj eeehj...ik voel een samenzwering...een complot...
Ik sta op scherp...![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geduld lekkertje![]()
![]()
weg is![]()
ps. Lobasca heeft ook heerlijke prammetjes hoor![]()
Sportse, ik ga ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:34 schreef ppi het volgende:
Tot later everyonz, of je nu grote, kleine of helemaal geen Boobies hebt![]()
En ik ga heel rustig aan doen met sporten, Lobasca fietst me er (vandaag) totaal uit.
En heb mijn winterkleding aangetrokken, de mensen zullen wel raar kijken![]()
En niet teveel posten iedereen, het miljoen is voor Moi !
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:24 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Heb ik vanmorgen al gedaan, 14 km..quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:34 schreef ppi het volgende:
Tot later everyonz, of je nu grote, kleine of helemaal geen Boobies hebt![]()
En ik ga heel rustig aan doen met sporten, Lobasca fietst me er (vandaag) totaal uit.En heb mijn winterkleding aangetrokken, de mensen zullen wel raar kijken![]()
En niet teveel posten iedereen, het miljoen is voor Moi !
Autoquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Loop maar weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |