Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op zondag 30 september 2007 01:26 schreef Tissik het volgende:
Laat het openen van een dergelijk topic lekker over aan diegenen die er wél zijn geweest en er wél iets over kunnen vertellen?
Het topic is geopend en daar gaat het toch om? Ik ben erg benieuwd!quote:Op zondag 30 september 2007 01:26 schreef Tissik het volgende:
Laat het openen van een dergelijk topic lekker over aan diegenen die er wél zijn geweest en er wél iets over kunnen vertellen?
Nix d'r van !! Dit is een hartstikke goedbedoeld topic van jou, dusquote:
Precies!quote:Op zondag 30 september 2007 01:31 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Het topic is geopend en daar gaat het toch om? Ik ben erg benieuwd!
Je zit in dezelfde moodswing als Lieke geloof ik..... beetje jammerquote:Op zondag 30 september 2007 01:26 schreef Tissik het volgende:
Ik weet niet of ik nu goed quote maar dat zal me even aan mn stro balen.quote:Knal deze maar dicht,
ik kots van die KUT reacties hier.
quote:Op zondag 30 september 2007 01:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu goed quote maar dat zal me even aan mn stro balen.
Lief dat je dit hebt geopend TF! Ik heb zelf nog nooit een topic geopend in t DGK forum en ben je erg dankbaarLaat je niet over de zeik krijgen, zo naar was t vast niet bedoeld! Ik ga mn foto's uploaden
![]()
Waardeloze reactie's, ik snap dat je het kut vind. Maar trek het je maar niet aan, topic is een goed idee.quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Knal deze maar dicht,
......
Ja, klopt, was ook een hele leuke en vrolijke dag. Alleen maar blije gezichten,quote:Op zondag 30 september 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Wat een vrolijkheid straalt er vanaf!
Is juist toch leuk al die weetjes enzo.Maakt mij niks uit hoor vind alles bestquote:Op zondag 30 september 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waardeloze reactie's, ik snap dat je het kut vind. Maar trek het je maar niet aan, topic is een goed idee.
Overigens heb ik hetzelfde kut gevoel toe ik vanmiddag besloot de kijkcijfers over 1 jaar DGK-TV te plaatsen ......
Hebben jullie het nog over Natasia en donderdag gehad.Ja sorry ben heel nieuwsgierigquote:Op zondag 30 september 2007 02:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, klopt, was ook een hele leuke en vrolijke dag. Alleen maar blije gezichten,
bij iedereen denk ik. Top organisatie ook, en Japio was een bonus.
Fluitert!quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Knal deze maar dicht,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jewel. Huub gaf wel enkele toespelingen op Natasia, en met name of hetquote:Op zondag 30 september 2007 02:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben jullie het nog over Natasia en donderdag gehad.Ja sorry ben heel nieuwsgierig![]()
Zijn echt mooie foto,s![]()
Hij vroeg wel op een gegeven moment wat vinden jullie van Natasia. Waarop ik zei: een hoer. Hij kon er wel om lachen maar probeerde t toch een beetje te relativerenquote:Op zondag 30 september 2007 02:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben jullie het nog over Natasia en donderdag gehad.Ja sorry ben heel nieuwsgierig![]()
Zijn echt mooie foto,s![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 03:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hij vroeg wel op een gegeven moment wat vinden jullie van Natasia. Waarop ik zei: een hoer.
Geweldig leuke post, klassequote:Op zondag 30 september 2007 03:11 schreef BuffyJan het volgende:
Ok daar gaat ie dan
....
Al met al was t een zeer geslaagde avond. Had t achteraf toch niet willen missen
Jepquote:Op zondag 30 september 2007 03:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuk verhaal, BuffyJan!
Dus die snoepjes voor Fries waren ook van jou. Nou, Fries heeft al wat gekregen hoor!
Op de streams was duidelijk te zien dat hij er mee in zijn maag zat dat hij niks meer van Fok hoorde.quote:Op zondag 30 september 2007 03:36 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Huub vond t iig helemaal te gek dat ik zei dat ik van Fok! was.
Tuinfluiter, heel hartelijk bedankt voor het openen van dit topic! Trek je niks aan van mensen die lopen te zeiken over nietssssssss!quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[quote]Op zondag 30 september 2007 01:26 schreef Tissik het volgende:
Laat het openen van een dergelijk topic lekker over aan diegenen
die er wél zijn geweest en er wél iets over kunnen vertellen?
[/quote
Knal deze maar dicht,
Ik deed dit voor Pullup die dit voorstelde,
mijzelf,
iedereen die interesse heeft,
en dat bezoekers van andere fora hier kunnen plaatsen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Petraa bedankt, B.a.s ook,
dat het jullie niet uitmaakt.
Ik snap dat een vitamine B tekort hebt, maar laat die Fluitert is ff met rustquote:Op zondag 30 september 2007 01:26 schreef Tissik het volgende:
Ik herken Nena natuurlijk maar wie is die andere mevrouw?quote:
Is dat niet minx ofzo van vol.quote:Op zondag 30 september 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken Nena natuurlijk maar wie is die andere mevrouw?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:01 schreef Dennisfan het volgende:
halloooo allemaal!!!! ben ik weer eens! Ik hoorde dat de fandag inderdaad geslaagd was, een heel blik bejaarden opengetrokken, in een bus gestouwd en bij hotel de witte bergen dedumpt!!!! Die oudjes hadden de dag van hun leven, 2lopje koff gratis met hun 65+ pas en dolle pret met Huub!! Geweldig hoe snel die oude vandagen van tegewoordig toch tevreden zijn!!
TOPPIE VOL EN FOK!!!
Maar ik kan wel optikken wat ik hoorde op de streams:quote:Op zondag 30 september 2007 01:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry, ik kan jullie niet blij maken met foto's , verhalen, filmpjes ,
ik was niet op de DGK Fan-dag in hotel de Witte Bergen,
quote:Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
(Forum FOK!)
Huub: Ik heb de laatste tijd weinig van Fok gehoord, ik ben blij te horen dat men nog
vierkant achter mij staat, er was ook iemand van FOK! .
Was je anders in de auto gestaptquote:Op zondag 30 september 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Nóóit verwacht dat Lesley naar zoiets zou gaan trouwens.
Zonder Bart dus?
Ik vind Lesley wel zonder twijfel de leukste van allemaal ja.quote:Op zondag 30 september 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
[..]
Was je anders in de auto gestapt![]()
Huub: Op dit moment heeft Bart geen behoefte in uitjes rond DGK,quote:Op zondag 30 september 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Nóóit verwacht dat Lesley naar zoiets zou gaan trouwens.
Zonder Bart dus?
Tuinfluiterquote:Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Dit DGK-topic wat ik vannacht heb geopend voor O.A 2 posters die bij DGK-avond waren,
1 poster had nog nooit eerder hier een topic geopend, de andere poster vroeg in de COS waar de foto's
te kunnen plaatsen, en deed het in de COS, maar dit topic was al open. Dus geen gelieg in de COS om 04:16
en sfeer bederven in een goed bedoeld topic, dat het flauw van me was, dat ik het AL geopend had .
En kort door de bocht? Door 1 persoon? Ja, het raakt me, als er zo waardeloos wordt gereageerd)
Wat is dat toch met die vitamine bquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
En die ene persoon moet morgen maar snel vitamine B kopen en dan komt alles weer goed voor haar (hopelijk)![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Erg leuke meeting, zo te lezen.
En wat een namen hebben ze binnen weten te halen.![]()
Nena.![]()
Eerlijk gezegd, Nena had nog steeds een beetje moeite met alle aandacht en zat ook een beetje op een eigen eiland. Ik begrijp dat ook wel en daarom ook helemaal niks mis mee, maar gewillig ging ze met iedereen op de foto. BTW Nena is nog mooier dan op de TV, echt waar!
*
Tering, dat lijkt drs Mallebrootje wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/143426![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
(FOK-FAN-DAG
Ik zal misschien aan APK voorstellen, of hij er zin in heeft om ook eens zo'n fandag met mij te organiseren.![]()
(FOK-FAN-DAG)
Ik zal misschien aan APK voorstellen, of hij er zin in heeft om ook eens zo'n fandag met mij te organiseren.![]()
Plaats ik wel de foto'squote:
Wel eerst allemaal een B12 kuurtje volgen voor stralende foto's.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wel eerst allemaal een B12 kuurtje volgen voor stralende foto's.
Huh? Wat noú weer dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Als je in dit topic alleen komt zeiken, mag je wegblijven, ik ben geen plee-juffrouw.![]()
Zou die mevrouw rechts inmiddels al in de vriezer liggen?quote:
(DANKWOORDJE)
Ik wil alle mensen hartelijk bedanken die hier caps, ervaringen of
complimenten geven in dit leuke topic.
(OPROEP)
Iedereen mag hier Foto's en verhalen van de DGK-FAN-dag plaatsen, graag zelfs.
(FOK-FAN-DAG
(DIT TOPIC)
Als je in dit topic alleen komt zeiken, mag je wegblijven, ik ben geen plee-juffrouw.![]()
Denk dat dat Lekker Simpel gezien niet pastquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou die mevrouw rechts inmiddels al in de vriezer liggen?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:37 schreef tuinfluiter het volgende:
PPI, 10:48 Lief.![]()
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Uitleg)
Kleinzusje heeft op 1 oktober 10:37 een foto neergezet en geleend van VOL.
Dit zijn posters LekkerSimpel en Bwenniebren, zij waren ook gasten op de VOL-Fandag.
(Nickname van hier op FOk en bij V-o-l)
LekkerSimpel-Mr. Davenport heeft gedansd met Palma en met haar gesproken.
Palma: Ik zag tegen de fandag op, maar ik vond het geweldig , ik heb ook gedansd en lol gehad.
En ook op het gezellige VOL fandagje was ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Hierboven is poster Lekkersimpel /Mr.Davenport met Gaby,
het meisje wat eerder een paar keer voor Huub kwam.
Yep, en LS had meerdere t-shirts bij zich.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ook op het gezellige VOL fandagje was ?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en LS had meerdere t-shirts bij zich.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje, nu dat ik je hier toch even tref,
wil je alsjeblieft het linkje van het filmpje van BBoon
bij forum V-o-l of bij Youtube lenen en hier plaatsen?![]()
Gezeliggggggggggggggggggggquote:
Laatste keer fluitertquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Met medewerking van koerier Kleinzusje .
Vriendelijk bedankt.
Het komt niet in hem op dat er veel Huub-fans waren omdat hij ook niet voor niets altijd tussen de 40 en 50% van de stemmen krijgt? Nee, daar denkt Dennis niet aan natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis: Het is ook wel logisch dat er veel Huub-fans waren, omdat er de hele dag
werd gezegd dat het een Huub-fandag was.
Duo Penotti, heerlijk stel, kan niet anders zeggenquote:
Nee hoor. Duo Penotti kan zelfs buiten de ijskast bewaard wordenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou die mevrouw rechts inmiddels al in de vriezer liggen?![]()
Nee nog niet !!!quote:
Het is inmiddels gewoon VOL, maar dat mag ik van Gert niet meer zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Herhaalde gezelligheid.
Gezeligggggggggggggggggggg
Hierboven is een linkje die leidt naar de gezelligheid van de dgk-fandag gemaakt door B.Boon van v-o-l.
Ik denk dat er in totaal vier of vijf Fokkers warenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is inmiddels gewoon VOL, maar dat mag ik van Gert niet meer zeggen![]()
Leuk dat er ook Fokkers waren, dat wist ik niet.![]()
Vast de jongeren op de foto'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat er in totaal vier of vijf Fokkers waren![]()
Fout geraden!! Ben je dom of zo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef r.liong het volgende:
Je meent het! [afbeelding] Een DGK fanavond?? [afbeelding] Laat me raden jullie horen ook bij die Oranje groep Vriendinnen van Oranje die je weleens op tv ziet bij de SBS wedstrijden van het Nederlands elftal in de ArenA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |