quote:
Op zondag 30 september 2007 01:24 schreef tuinfluiter het volgende:Sorry, ik kan jullie niet blij maken met foto's , verhalen, filmpjes ,
ik was niet op de DGK Fan-dag in hotel de Witte Bergen,
Maar ik kan wel optikken wat ik hoorde op de streams:
(Terug van het DGK-fan uurtje)
Jaap: Er was een vrouw die tegen mij opreed in een rolstoel.
Huub: Jaap wilde iets zeggen, maar ze lieten hem niet uitpraten.
(Buiten de Gouden Kooi)
Jaap: Brian en Dennis worden echt in elkaar geslagen, Dennis heeft beveiliging nodig,
ik ging Dennis verdedigen, ik werd helemaal uit gehoosd.
(Nena was al eerder weg)
Huub: Ze gaven mij een brief van Nena.
(Huub leest de brief)
Huub: He, Lieve Neentje.
(Forum FOK!)
Huub: Ik heb de laatste tijd weinig van Fok gehoord, ik ben blij te horen dat men nog
vierkant achter mij staat, er was ook iemand van FOK! .
(Brief van Nena)
Brian: Is die brief van Nena gechecked ? Ik baal hiervan, Jaap kan jij zo bellen?
Huub: Niemand heeft de brief van Nena nagekeken.
(De dgk-fandag)
Amanda: Ik geloof niet dat het een fandag van DGK was, ik denk een fandag van Huub.
Huub: Nee, dat is niet waar.
(24 uur per dag de mogelijkheid tot streamplezier)
Jaap: Ze zaten zelfs te streamen met hun mobiel.
(Dennis uit de kooi)
Jaap: Dennis, jij hebt echt beveiliging nodig brother.
(Populariteitspoll begint )
Dennis: Brian, er wordt met de stemmingen van de popu-poll gesjoemeld, binnenkort komen er dingen los.
Jaap: Huub staat in alle polls op 60%.
Huub: Ja, ik sta op 60%.
(Fandag van Dennis)
Dennis: Nou , op mijn fandag zijn ze allemaal anti-Huub.
(Waarom)
Amanda: Misschien hebben ze Jaap mee laten gaan zodat ie gaat switchen van ons vijf naar die twee?
(De bezoekers van de fandag)
Jaap: Het waren allemaal huisvrouwen.
(Fandag organiseren kent ook kosten)
Nadia: Zijn er echt mensen die hier geld aan uit willen geven?
(Brian ging vandaag 8 uren naar buiten is hij ook tijdens zijn verlof zo principieel geweest?)
Brian: Ik wil dat de brief van Nena wordt nagekeken, er is niets zwart afgestreept.
(Dit DGK-topic wat ik vannacht heb geopend voor O.A 2 posters die bij DGK-avond waren,
1 poster had nog nooit eerder hier een topic geopend, de andere poster vroeg in de COS waar de foto's
te kunnen plaatsen, en deed het in de COS, maar dit topic was al open. Dus geen gelieg in de COS om 04:16
en sfeer bederven in een goed bedoeld topic, dat het flauw van me was, dat ik het AL geopend had .
En kort door de bocht? Door 1 persoon? Ja, het raakt me, als er zo waardeloos wordt gereageerd)
(Foto's)
Huub: Er zijn wel 1000 foto's gemaakt, wij hebben ook foto's gemaakt en het werd gefilmd.
(Nadia , Amanda en Dennis bekijken de foto's)
Nadia: Zo weinig foto's?
Amanda: Gadverdamme.
(Het uurtje in Hotel De Witte Bergen)
Huub: Ik vond het erg leuk vanavond.
Jaap: Ik ook.
(Jaap ook mee )
Huub: Ze wisten dat Jaap ook mee kwam, ze waren aan het streamen op hun mobiel en hoorden het.
(Tilly)
Huub: Tilly was er ook, ze komt dinsdag of woensdag weer.
Amanda: Ja, maar ze komt wel voor mij.