quote:op zondag 30 september 2007 15:12 schreef memento-mori het volgende:
remlofwas pixel blij dat je er weer was?
quote:
ik ben zo blij he, dat ik heb geredenquote:op zondag 30 september 2007 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ow, nou ja jullie leken ook heel erg op elkaar voor mij vanmorgen
quote:op zondag 30 september 2007 15:12 schreef memento-mori het volgende:
[..]
het waren dan ook geen turkendat zei je alleen maar
vond het wel relaxed, maar zo rij ik bijna elke zondag hoor, ben het wel gewendquote:op zondag 30 september 2007 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zo blij he, dat ik heb gereden![]()
ik kan me daar echt he-le-maal niks van herinnerenquote:op zondag 30 september 2007 15:21 schreef memento-mori het volgende:
en die meisjes vanochtend over de ronkende remlof motor. hoort ie ergens bij, roept q ook nog: ja bij ons![]()
meisje naar remlof toe. tikt remlof aan: "ja hallo daar ben ik weer, zou je misschien op je buik willen gaan liggen"ik moest zo lachen
vooral de ge-ergerde toon waarop ze"daar ben ik weer"zei
ha jonge!quote:op zondag 30 september 2007 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ow, nou ja jullie leken ook heel erg op elkaar voor mij vanmorgen
toen was ik alweerquote:op zondag 30 september 2007 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik kan me daar echt he-le-maal niks van herinneren
m.a.w. ik was niet wakker te krijgen
wel door #ANONIEM om kwart voor twaalf trouwens.
ach, jij was zo'n schattig jochiequote:op zondag 30 september 2007 15:20 schreef wurm het volgende:
ja, de volgende keer blijf ik echt langer [afbeelding]
wathijzeiquote:op zondag 30 september 2007 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
ik wil foto's !
grootegast, 2 o'squote:op zondag 30 september 2007 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ha, grotegastert
je lijkt helemaal niet op luciano, je bent eerder het tegenovergestelde
heb ik jou gezien/met jou gepraat? volgens mij nietquote:op zondag 30 september 2007 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, jij was zo'n schattig jochie![]()
![]()
niet echt een onz meet, maar iedereen is welkom: karaoke meet in den haag/amsterdam ergens in novemberquote:
amsterdam is beter. ben ik sneller thuis.quote:op zondag 30 september 2007 15:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
niet echt een onz meet, maar iedereen is welkom: karaoke meet in den haag/amsterdam ergens in november.
topic volgt nog.
quote:op zondag 30 september 2007 15:21 schreef memento-mori het volgende:
en die meisjes vanochtend over de ronkende remlof motor. hoort ie ergens bij, roept q ook nog: ja bij ons![]()
meisje naar remlof toe. tikt remlof aan: "ja hallo daar ben ik weer, zou je misschien op je buik willen gaan liggen"ik moest zo lachen
vooral de ge-ergerde toon waarop ze"daar ben ik weer"zei
den haag is beter, dan heb ik tenminste een logeerplek en kan ik ook komenquote:op zondag 30 september 2007 15:40 schreef q. het volgende:
[..]
amsterdam is beter. ben ik sneller thuis.
ontwijktquote:
quote:
.qquote:op zondag 30 september 2007 15:43 schreef q. het volgende:
vrok.
dat laatste moet onze blik zeker voorstellen he?quote:
gewoon zo van "quote:op zondag 30 september 2007 15:50 schreef vork het volgende:
oja dat zou ook kunnen, maar ik vroeg me eigenlijk meer af waarom.
niet eensquote:op zondag 30 september 2007 15:51 schreef vork het volgende:
schrik je altijd van mensen als je ze begroet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |