quote:
quote:op zondag 30 september 2007 13:51 schreef 0ttie het volgende:
[..]
daar ben ik achtergekomen ja!
bij die ene hebben ze zelfs hun tong gebruikt...![]()
![]()
![]()

dat was de hele tijd dezelfde toch?quote:op zondag 30 september 2007 14:30 schreef chipszak. het volgende:
[..]
ik heb je geen seconde zonder een half-liter glas gezien!
![]()
![]()
neequote:
"kom we slaan die turken in elkaar"quote:op zondag 30 september 2007 14:25 schreef #ANONIEM het volgende:
ha jonge!![]()
meet was machtig mooi! remlof harstikke lam, ging ie nog ruzie zoeken op weg naar simplon haha. dat was rond half 6. ja die jongen had genoeg gezopen![]()
quote:op zondag 30 september 2007 14:33 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
"kom we slaan die turken in elkaar"
welke turken![]()
![]()
![]()
praat hij ook ?quote:op zondag 30 september 2007 14:35 schreef q. het volgende:
een remlof op msn!
quote:op zondag 30 september 2007 14:42 schreef sebasser het volgende:
pics?
die roze onderbroek kwam toch wel boven je broek uit, dusquote:op zondag 30 september 2007 14:51 schreef nietzman het volgende:
zeg, had een van jullie me niet even kunnen zeggen dat er een heul groot gat achter in m'n broek zit? hebben jullie allemaal naar m'n roze onderbroek zitten staren ofzo?
ik heb dat heule grote gat niet eens gezien, en je roze onderbroek ook nietquote:op zondag 30 september 2007 14:51 schreef nietzman het volgende:
zeg, had een van jullie me niet even kunnen zeggen dat er een heul groot gat achter in m'n broek zit? hebben jullie allemaal naar m'n roze onderbroek zitten staren ofzo?
die gozer op het bankjequote:op zondag 30 september 2007 14:56 schreef #ANONIEM het volgende:
ik bedenk me nu net een voorval met een zwerver op de terugreis naar simplon"hebben jullie misschien wat geld voor mij". "nee alles heb ik opgemaakt aan drank"
![]()
dat hoort, dat is ghetto.quote:op zondag 30 september 2007 14:53 schreef chipszak. het volgende:
[..]
die roze onderbroek kwam toch wel boven je broek uit, dus![]()
nietz heeft zijn fiets geslooptquote:
quote:op zondag 30 september 2007 15:02 schreef surveillance-fiets het volgende:
oja moblo kan dus goed tegen drank![]()
ze bleef maar tankenvoor een vrouw niet verkeerd
![]()
![]()
tof. en nu die foto's.quote:op zondag 30 september 2007 15:08 schreef remlof het volgende:
zo. ik was er ook weer inderdaad. laptop liep vast door teveel open msn berichten
ow borg hebben we terug, te incasseren via meaubleau.
verder was het tof en kan ik me niks van turken of gesnurk herinneren
goed he?quote:op zondag 30 september 2007 15:08 schreef maisnon het volgende:
mooi hoe jullie er elke keer weer een grote kleffe dronken zooi van maken![]()
schat.. je hebt zelf het geld aan vork gegevenquote:op zondag 30 september 2007 15:08 schreef remlof het volgende:
zo. ik was er ook weer inderdaad. laptop liep vast door teveel open msn berichten
quote:op zondag 30 september 2007 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schat.. je hebt zelf het geld aan vork gegeven!
vork regelt dus de borg![]()
het waren dan ook geen turkenquote:op zondag 30 september 2007 15:08 schreef remlof het volgende:
ow, nou ja jullie leken ook heel erg op elkaar voor mij vanmorgenquote:op zondag 30 september 2007 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schat.. je hebt zelf het geld aan vork gegeven!
vork regelt dus de borg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |