oh god. een tweede berenanus.quote:
met wie?, fb?quote:
quote:
quote:op zondag 30 september 2007 13:23 schreef kuukske het volgende:
oh god. een tweede berenanus.
owquote:
goede vraag. kom op met die dingen.quote:op zondag 30 september 2007 13:27 schreef q. het volgende:
waar blijven de foto's?
sorry.quote:op zondag 30 september 2007 13:27 schreef memento-mori het volgende:
[..]
alleen waren bepaalde mensne op een gegeven moment heul dronken en irritant
heeft ie zn toestel nog wel? en had ie dat borg-papiertje nog?quote:op zondag 30 september 2007 13:29 schreef surveillance-fiets het volgende:
termie en remlof hebben foto's![]()
die van remlof komen volgende week wel als hij weer nuchter is![]()
en niet te zuinig ookquote:
optimistquote:op zondag 30 september 2007 13:29 schreef surveillance-fiets het volgende:
termie en remlof hebben foto's![]()
die van remlof komen volgende week wel als hij weer nuchter is![]()
ik heb geen ideequote:op zondag 30 september 2007 13:30 schreef q. het volgende:
[..]
heeft ie zn toestel nog wel? en had ie dat borg-papiertje nog?
fiets zegt van niet.quote:op zondag 30 september 2007 13:31 schreef memento-mori het volgende:
[..]
jij niet hoor, jij was heul dronken en lief
ja dat je dronken wasquote:
hij zei dat zijn borg papiertje was gepikt door nietzmannetje.quote:op zondag 30 september 2007 13:30 schreef q. het volgende:
[..]
heeft ie zn toestel nog wel? en had ie dat borg-papiertje nog?
arme 150 euro.quote:op zondag 30 september 2007 13:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
hij zei dat zijn borg papiertje was gepikt door nietzmannetje.
dat zou mooi kloten zijnquote:
eerder remlofquote:op zondag 30 september 2007 13:39 schreef nietzman het volgende:
en nou gaan jullie mij vierendelen?.
quote:op zondag 30 september 2007 13:47 schreef memento-mori het volgende:
zou goed kunnen hoor remlof zal alleen vast geen idee meer hebben wat ie met dat ding gedaan heeft
daar ben ik achtergekomen ja!quote:op zondag 30 september 2007 13:10 schreef surveillance-fiets het volgende:
wisten jullie trouwens dat
berenanus en nw000 (ofzo) samen alle mannen op de meet gingen zoenen![]()
welke ene?quote:op zondag 30 september 2007 13:51 schreef 0ttie het volgende:
bij die ene hebben ze zelfs hun tong gebruikt...![]()
![]()
![]()
mogelijkquote:op zondag 30 september 2007 13:39 schreef nietzman het volgende:
en nou gaan jullie mij vierendelen?.
dat weet berenanus wel, hij was nogal onder de indruk van zichzelf dat hij zijn tong had gebruikt.quote:
voor 2 euro wil ik dan ook een hele avond aan één stuk door kunnen plassen!quote:op zondag 30 september 2007 13:53 schreef memento-mori het volgende:
oh en bij de wc werd ik elke keer toegelachen door t personeel daarwas ook wel best vaak gegaan (afzetterij trouwens 50 cent voor het toilet en 2 euro onbeperkt de avond
)
quote:
denk dat je daar nog wel een paar topics voor moet tvp-enquote:op zondag 30 september 2007 14:02 schreef dubidub het volgende:
tvp voor de eerste post van remlof
wat moet, dat moet!quote:op zondag 30 september 2007 14:05 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
denk dat je daar nog wel een paar topics voor moet tvp-en![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |