quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:50 schreef Poekel het volgende:
TerugVindPloeg
Nee met zijn allen naar iemands huis (Lees : Hood) gaan en dan kapot maken!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:55 schreef znarch het volgende:
Wat moet ik me erbij voorstellen ? Met zijn allen heel snel iets gemeens typen en toesenbord bedreigingen uitten ?
zullen we jou kapot maken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Nee met zijn allen naar iemands huis (Lees : Hood) gaan en dan kapot maken!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Nee met zijn allen naar iemands huis (Lees : Hood) gaan en dan kapot maken!
Ohnooees elliequote:
ik heb dus echt niks gemist de afgelopen tijdquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, net zoals bij dokter Peter waar vervolgens van die puistekoppies een halve kilometer verderop foto's met hun mobieltje maken.
lol mooie actie Dirkh...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, net zoals bij dokter Peter waar vervolgens van die puistekoppies een halve kilometer verderop foto's met hun mobieltje maken.
Denk het nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:15 schreef Ulreazj het volgende:
Is er daadwerkelijk ooit iets gebeurd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |