Trusten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:29 schreef Swiffer het volgende:
Tot morgen mensen ik ga naar bed!
Schandalig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef JDude het volgende:
Ja sorry, dat was met de mobile template en daar zitten geen PI's in.
Ik ben vrij levend.quote:
nee maat, na de wedstrijd vroeg naar bed. Zondag 15km singelloop.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:36 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Asics, ben jij zaterdag op de Spinola te vinden?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef BossFight het volgende:
Het enige wat wel goed staat zijn de banken het tv meubel en de ps3. Ik denk dat dat ook een reden is waarom de rest nog zo'n bende is...![]()
Ja mooi toch!quote:
Ik ga er zaterdag eentje halen. Onder het motto "leuk voor m'n dochtertje van 3"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:09 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja mooi toch!
Volgende maand komt er nog een Nintendo Wii bij voor als we bezoek hebben.![]()
* 1-of-6Billion heeft er ook nèt 1quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef BossFight het volgende:
Je moet eigenlijk gewoon naar een winkel gaan waar ze die dingen wel verkopen maar eigenlijk niemand echt naar zo'n winkel gaat voor dat soort dingen. Ik noem een: dixons, paradigit, Music Store, FRS, enz...
De meeste mensen komen daar niet om een console te kopen, daarvoor gaat iedereen naar Mediamarkt, Bart Smit, E-Plaza, Intertoys, Toys 'r us en Top1Toys. Daarnaast natuurlijk de echte game winkels zoals C-Square en Replay.
Je moet gewoon je Wii kopen waar hij het goedkoopst is en verder gewoon voor een Wiimote gaan zoeken in andere winkels. Kost wat tijd maar denk dat je er echt wel 1 of 2 vind op een middag.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion heeft er ook nèt 1
Mijn ervaring is dat Dynabyte verassend veel keuze heeft aan accesoires en games [afbeelding]
Ik doelde eigenlijk op voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Asics het volgende:
[..]
nee maat, na de wedstrijd vroeg naar bed. Zondag 15km singelloop.
Wel jammer - had graag weer eens ff een pilske met je gepakt.
Ja, en dáárna de Wii.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef JDude het volgende:
Je hebt gelijk. Die nieuwe TV heeft voorrang.
Die is wel heel slecht verbouwd. Het origineel kwam niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ga ook ene kopen, denk zonne samsung 82 cm die zag ik bij de mediamarkt al voor 599.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:22 schreef BossFight het volgende:
Jazeker. Ga denk ik voor kerst al een beetje rond neuzen over wat echt goede zijn.
Er is ondertussen zoveel keus.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=chagrijnigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:07 schreef fransbreda het volgende:
Is het niet sjacherijnig ipv chagerijnig?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |