Mooi, nu alleen nog de backstage showquote:Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef Together het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie deze er ook bij willen hebben, maar de Aftershow staat ook online.
Medium en High
Daar moet Sven even naar kijken denk ik, want ik heb snap helemalaniks van die sites en linkjesquote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef buzzer het volgende:
Het linkje van Sandy Liveshow 1 is kapot in het finalisten topic..
Die zet ik er even bij in het uitzendingentopicquote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef Together het volgende:
De uitzending staat online:
Liveshow 1 - 22 december 2007: Medium en High
Uitslag Liveshow 1 - 22 december 2007: Medium en High
valt er te weinig te modden ofzo?... laat dat topic gewoon open zegquote:Op zondag 23 december 2007 10:10 schreef PeRi het volgende:
Weer verder in Idols Live #29 - De uitslag LIVE , [NIET DOOR] Sandy #2 of Idols: doorgestoken kaart?!.
Hier werkt het gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef buzzer het volgende:
Het linkje van Sandy Liveshow 1 is kapot in het finalisten topic..
Het is toch precies hetzelfde als [NIET DOOR] Sandy #2 dus wat maakt het uitquote:Op zondag 23 december 2007 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
valt er te weinig te modden ofzo?... laat dat topic gewoon open zeg
nee dat gaat over sandyquote:Op zondag 23 december 2007 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch precies hetzelfde als [NIET DOOR] Sandy #2 dus wat maakt het uit
Ja, en de gang van zaken wordt ook besproken in het topic over Sandy, dus ik zie echt het probleem niet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat gaat over sandytopic gaat over de gang van zaken... maar goed... jullie je zin ...sufheid
Tut tut, niet zeuren over een slotje van PeRi. Zie het als een heilige verordening. Remember:quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat gaat over sandytopic gaat over de gang van zaken... maar goed... jullie je zin ...sufheid
quote:What Oprah PeRi says is law.
What Oprah PeRi does is right.
Oprah PeRi is inspiration.
We are her adopted children and humble servants.
We will follow her into greatness... first, President of the United States, then Queen of the World
je laat gewoon geen ruimte voor wat lossere specifieke of ludieke topics en met deze redenering behoeven we maar 2 topics natuurlijk, de kandidaten kunnen we ook wel bij elkaar flikkeren en daar kun je de live uitzendingen ook wel onder laten vallen, gaat immers allemaal over idols... suffe redenatie dusquote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en de gang van zaken wordt ook besproken in het topic over Sandy, dus ik zie echt het probleem niet.
ik heb het genoteerdquote:Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Tut tut, niet zeuren over een slotje van PeRi. Zie het als een heilige verordening. Remember:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Together het volgende:
[Ronde 2] Idols Tournament! kan dicht.
Om 13 jan 2008 02:12 alquote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Together het volgende:
Ik heb het finalistentopic trouwens ook geüpdate op de Wiki.
Ik was de hele dag al teleurgesteld dat je het niet had gedaan.quote:
Hou eens op met stalkenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:30 schreef Garble het volgende:
Ja hallo, ik heb hier wat heel belangrijke feedback.
Ik wou even zeggen dat ik PeRi lief vind en een heeeeeele goede mod. [afbeelding].
Einde bericht.
http://wiki.fok.nl/index.php/Finalistenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:34 schreef PeRi het volgende:
Ik kan de link naar de idols wiki niet vinden, [ afbeelding ].
Muts, jij was het met me eensquote:Op zondag 27 januari 2008 01:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou het allemaal niet al te serieus nemen Together, morgen als BVO weer nuchter is neem hij het vast allemaal terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |