quote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef Together het volgende:
Hier staat een overzicht van alle theaterkandidaten met foto's en links naar de stukjes van hun chorusline. Misschien iets voor in een sticky topic?
Thnx, was ik vergetenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[NIET DOOR] Lotus
Moet deze ook niet centraal?
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Together het volgende:
De uitzending staat eindelijk in goede kwaliteit online.
24 november 2007: Medium en High
Nou ja goed ... Het beeld is duidelijk minder scherp, en het geluid is maar 128 kbps i.p.v. 192 kbps bij de High quality stream. En valt je ook op dat het RTL logo ontbreekt? Kennelijk is er afgelopen weekend toch iets flink in de soep gelopen bij RTL.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Together het volgende:
De uitzending staat eindelijk in goede kwaliteit online.
24 november 2007: Medium en High
Nu je het zegt, dat van het logo was me nog niet eens opgevallen. Maar de stream is inderdaad van mindere kwaliteit. Ik ben benieuwd wat er misgegaan kan zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nou ja goed ... Het beeld is duidelijk minder scherp, en het geluid is maar 128 kbps i.p.v. 192 kbps bij de High quality stream. En valt je ook op dat het RTL logo ontbreekt? Kennelijk is er afgelopen weekend toch iets flink in de soep gelopen bij RTL.
Waar haal je die links nu eigenlijk vandaan? Want ik zag wel dat ie al online stond, maar ik kwam never nooit op jouw links uitquote:Op zondag 2 december 2007 01:17 schreef Together het volgende:
De uitzending staat online.
1 december 2007: Medium en High
Ik gebruik WM Recorder (waarmee ik de streams ook download), die geeft altijd meteen de goede link.quote:Op zondag 2 december 2007 01:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar haal je die links nu eigenlijk vandaan? Want ik zag wel dat ie al online stond, maar ik kwam never nooit op jouw links uit!
Ja, of een URL sniffer gebruiken, dat doe ik altijdquote:Op zondag 2 december 2007 01:31 schreef Together het volgende:
[..]
Ik gebruik WM Recorder (waarmee ik de streams ook download), die geeft altijd meteen de goede link.
Dit kan toch nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
In elke topic Ivar verdedigen, constant naar zn hyves gaan................... hmm, je , ik vermoed, 15-jarige kutje wordt wel nat van hem, he?
Ok je mag dan wel homo zijn maar iedereen weet toch dat kutjes nat kunnen worden.quote:
Een aantal andere kandidaten heeft inmiddels ook een topic. Hier updates voor alle posts:quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:07 schreef sbientje het volgende:
Uitzendingen + data + filmpjes
bij bas staat nog niet de link van zijn topic![]()
Bas (en dan niet die oen uit de voorrondes)
Het is nou niet echt een topicwaardige gebeurtenis. Ze gaan naar Disney, dat werd verteld, en ze waren blij. Hoe ze het gehad hebben weten we niet, voor foto's en dergelijke kun je in het Live-topic terecht.quote:Op maandag 10 december 2007 01:35 schreef tim2308 het volgende:
Waarom is Idols in Disney gesloten? Ik ben wel benieuwd wat er van Disney in de uitzending te zien is/was
mja sorry, ik verveelde mequote:Op maandag 10 december 2007 13:55 schreef Together het volgende:
Uitzendingen + data + filmpjes Ik was verdorie al bezig met bijna precies hetzelfde.![]()
![]()
Thanxquote:
Gewoon van idols.nl.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef Svensational het volgende:
wattafakka, hoe kom je daaraan?
Ik weet niet of jullie deze er ook bij willen hebben, maar de Aftershow staat ook online.quote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef Together het volgende:
De aflevering van deze week staat online, inclusief geluid.
15 december 2007: Medium en High
Edit: en de uitslag:
Medium en High
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |