Thanks!!!quote:
Daar heb je het al, de eerste PI-lozequote:
Kijk nog eensquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb je het al, de eerste PI-loze
quote:
En dit kon niet in http://forum.fok.nl/topic/1080638 , omdat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi!
quote:Op zondag 30 september 2007 07:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
En dit kon niet in http://forum.fok.nl/topic/1080638 , omdat?
FTW, in het vorige IDO forum mocht Svensational Streeltopic wel. Wat is er tussentijds in de policy veranderd dat dit opeens niet meer mag?quote:
Toen was ik nog jong en onbezonnenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
FTW, in het vorige IDO forum mocht Svensational Streeltopic wel. Wat is er tussentijds in de policy veranderd dat dit opeens niet meer mag?Gewoon een leuk, goedbedoeld, lief moderator adoratie topic
![]()
Graag weer open dus![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onbezonnen.
Wie is hij of zij?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef tonks het volgende:
Zegt iemand op Msn "Ja IDO gaat vanavond open" vraag ik "Wie worden er mods PeRi en die homo zeker?" zegt hij of zij ja. sorry sven.
Ze zijn derhalve allebei geslotenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef tonks het volgende:
Zegt iemand op Msn "Ja IDO gaat vanavond open" vraag ik "Wie worden er mods PeRi en die homo zeker?" zegt hij of zij ja. sorry sven.
Ik heb het even achter neergezet, bedankt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Als je uitgelogd bent kun je het forum nog niet zien.
quote:Wie wordt dit jaar de nieuwe Raffaëla, Boris of Jamai? En krijgen we er weer een nieuw Serge of Alice bij? Je komt erachter tijdens Idols 4!
Thanx. Wordt zo snel mogelijk aangepastquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:49 schreef Together het volgende:
Er zit een foutje in de beschrijving in de forumindex:
[..]
erachter moest er achter zijn ook nogquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Thanx. Wordt zo snel mogelijk aangepast.
Dan is ze morgen goed uitgerust.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:
Klacht: PeRi is al naar bed op haar eerste avond als IDO(4) mod![]()
Ik ben van de ochtend/middagploeg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:
Klacht: PeRi is al naar bed op haar eerste avond als IDO(4) mod![]()
Alle buitenlandse Idols-varianten horen in IDO thuis, dat was vorige jaren ook zo, na het dichtgaan van het forum gaan ze weer naar SHO. Wij waren ook voorstander van X-Factor UK hierheen, maar helaas waren wij de enigen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag American Idol terug naar SHO? Tof.
Anders moet XFA UK ook over.
IDO vonden we leukerquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:38 schreef Marble het volgende:
Waarom IDO en niet ID4?
Serge is tofquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:49 schreef Together het volgende:
Er zit een foutje in de beschrijving in de forumindex:
[..]
En vergeet dan ook niet So You Wanna Be A Popstar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag American Idol terug naar SHO? Tof.
Anders moet XFA UK ook over.
You were WRONG!quote:
Alleen varianten van Idols mogen hierheen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
En vergeet dan ook niet So You Wanna Be A Popstar.
Ik word er fysiek onwel van.quote:
Voor jou is er een anti-idols topic, staat centraal.quote:
quote:
*IDO uit AT knikkert*quote:
Dat kan ik zeker doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:13 schreef BVO het volgende:
Worden, voor de volledigheid, de volle topics over Idols 4 in SHO ook nog geschopt?.
Maar wat is het nut ervanquote:
Het is best leuk om terug te lezen, en straks staat het allemaal in dit forum gearchiveerd.Ik kan me best voorstellen dat dat prettig is. In SHO is het wat lastiger zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |