Pas aan danquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:07 schreef PeRi het volgende:
Wat een flutTT Sven.
PI'squote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef Svensational het volgende:
Kunnen we dit forum niet voor ons zelf houden? Al die PI-loze posts die straks komen!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:35 schreef PeRi het volgende:
Als ze het bij Idols anders gaan noemen, krijgt dit ook een andere titel.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:35 schreef PeRi het volgende:
Als ze het bij Idols anders gaan noemen, krijgt dit ook een andere titel. Dit is voorlopig vanwege nostalgie.
Idols
forum
nostalgie
In welk opzichtquote:
quote:
Je mag me niet pestenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
De vraag die we moeten stellen: welke van jullie twee is het kleinst?
Die kan je zelf aanvragen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Via Frontpage ben ik er gekomen..
Wat een baggermuziek trouwens![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die kan je zelf aanvragen hoor
De 901 berichten die ik op één dag in mijn FoBo had!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, waar wijst je ondertitel naar?
Oh was jij datquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
De 901 berichten die ik op één dag in mijn FoBo had!
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ga eens allemaal braaf de FAQ lezen! Welkom in Idols 4!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:00 schreef Svensational het volgende:
En denk je van: \"OMG, dat topic van Zhenar is keidubbel!.\", dan kun je dit melden in ons feedbacktopic.
Luie kutmod!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 07:08 schreef Svensational het volgende:
Ik ben de hele dag weg, Peer. Veel succes ermee.
Waarom ben jij niet IDO mod geworden?quote:
Ik kon niet van binnenuit likkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet IDO mod geworden?![]()
In plaats van die lame-ass Sven![]()
Jammerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kon niet van binnenuit likken.
En voordat de buitenkant eenmaal week wordt...
Dank je. Gewoon een griepje denk ik, is ook alweer een jaar geledenquote:
Bahquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank je. Gewoon een griepje denk ik, is ook alweer een jaar geleden.
Gewoon doen en hier blijven komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:03 schreef EdwinHeijmen het volgende:
nog geen idee of ik het dit jaar weer lang ga volgen , maar de kans zit er dik in...
Mental Imagesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kon niet van binnenuit likken.
En voordat de buitenkant eenmaal week wordt...
Yep, vernoemd naar de SC uit het programma Idolsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:47 schreef borisz het volgende:
Dit de SC ?
Zullen we daar een bonusvraag voor de prono van maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:19 schreef Lynx666 het volgende:
En hoe vaak gaan we dit jaar "genieten!" horen?
Gewoon een aparte prijsvraagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zullen we daar een bonusvraag voor de prono van maken?
Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
En zouden we nog kaartjes gesponsord krijgen na de jaarlijkse misdragingen?..
Die bordjes van onsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
En zouden we nog kaartjes gesponsord krijgen na de jaarlijkse misdragingen?..
Ik had de mijne nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die bordjes van ons![]()
Mijn "Sven"-bordje![]()
En dat ze allemaal werden afgepakt![]()
Oh My Fucking Godquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*stuitert binnen* Hoooi
Ik ga naar de Spice Girls
Dat je dat hardop durft te zeggen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*stuitert binnen* Hoooi
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat je dat hardop durft te zeggen!
Respect
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*stuitert binnen* Hoooi
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ja een echte!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutstudie. Krijg het allemaal druk en kan dus niet eens meer op mijn gemak geen leven meer hebben!
Dat is te zienquote:
quote:
Hoe Bupatih van jequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:! Maar jullie denken dat het per ongeluk was?! OMG! Mijn grap is gewoon té goed
![]()
!
Jullie geloven nou zeker niet dat ik die fout er expres in had zitten. Al zou het niet de eerste keer zijn dat ik zo'n debiele fout maak
.
Je had een onthullende smilie erbij moeten zettenquote:
Wat gaan jullie/we doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:05 schreef Zhenar het volgende:
En post eens in ShowChat of je zaterdag naar Den Haag komt!![]()
![]()
![]()
Je kent me niet! Ik maak ook wel eens grapjes. Ik ben niet altijd zo dom als dat ik lijk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe niet zo schijnheilig man.
Niet bowlen, want dat schijnt niet eens te kunnen inquote:
Wtf, is Den Haag al zo ver afgegleden dat bowlingbanen fysiek een onmogelijkheid geworden zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet bowlen, want dat schijnt niet eens te kunnen inDen Haag
![]()
Maar als het een beetje meezit, gaan we Lynx vereren![]()
![]()
O.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kent me niet! Ik maak ook wel eens grapjes. Ik ben niet altijd zo dom als dat ik lijk!
Wat nouquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet bowlen, want dat schijnt niet eens te kunnen inDen Haag
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat nou![]()
!
Tuurlijk kan je bowlen in Den Haag!
Goedenavond!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:50 schreef BVO het volgende:
Een nieuwe user, speciaal voor IDO geregistreerd: Together
Benieuwd wat voo aanwinst dat is.
Dat is geen kloooooooooon!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die ene irritante kloon bedoel je?
Van WithMe zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is geen kloooooooooon!
Together wel.
Of SpecialGuest, hoe je hem noemen wil.quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Of SpecialGuest, hoe je hem noemen wil.
Neem eens een icon knurftquote:
Was het echt zo duidelijk dan? En na zoveeel klonen raakt de inspiratie wel eens op hoor. Maar ik dacht dat ik een username had gekozen die zó suf en ontof is dat niemand ooit zou vermoeden dat ik het ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem eens een icon knurft! En je nieuwe username had wel wat toffer mogen zijn
.
Waarom wil je zo graag anoniem zijn dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef Together het volgende:
[..]
Was het echt zo duidelijk dan? En na zoveeel klonen raakt de inspiratie wel eens op hoor. Maar ik dacht dat ik een username had gekozen die zó suf en ontof is dat niemand ooit zou vermoeden dat ik het ben.![]()
Waarom heb je nou dan alweer een nieuwe account? Als je minder zou klonen, en een account langer dan een seizoen zou gebruiken, zou de inspiratie minder snel opraken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef Together het volgende:
[..]
Was het echt zo duidelijk dan? En na zoveeel klonen raakt de inspiratie wel eens op hoor. Maar ik dacht dat ik een username had gekozen die zó suf en ontof is dat niemand ooit zou vermoeden dat ik het ben.![]()
Scheveningen is geen Den Haag!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het kan iig in het Zuiderpark en in Scheveningen.
Scheveningen is een klein kutdorpje dat gewoon bij Den Haag hoort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scheveningen is geen Den Haag!![]()
Je zegt toch ook niet dat je gaat stappen in Amsterdam, als je eigenlijk gaat bingoën in Diemen![]()
Dan geldt voor jou hetzelfde.quote:
Met jouw sarcasme kan een groep uitgemergelde Ethiopiërs zich maandenlang voeden!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef BVO het volgende:
Diemen is echter een metropool.
Laten we het erop houden dat ik graag vaag ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Waarom heb je nou dan alweer een nieuwe account? Als je minder zou klonen, en een account langer dan een seizoen zou gebruiken, zou de inspiratie minder snel opraken.
Maar leuk dat je er weer bent
Klinkt eng.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:02 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
sja kwijtgeraakt tijdens mijn menstratie....
Ja, ik heb een kutnick.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:28 schreef chansadres het volgende:
Together [afbeelding]
Je vorige namen waren beter/leuker
Je hebt je ermee wel een gigantische cultstatus aangemeten. Elk seizoen is er wel wat!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:43 schreef Together het volgende:
[..]
Ja, ik heb een kutnick.Kunnen we daar nu over ophouden?
![]()
Daar ben je dan nu vast een nachtje over aan het slapen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wie Together is![]()
quote:
Leest er dan niemand ook maar een béétje in?quote:
Dus het is wél WithMe/SG?!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een paar jaar heeft WM/SG/Together gewoon een kort verhaal in nicknames gemaakt.
With me, special guest, together...
Hoe heten ze, hoe zien ze eruit, dan kunnen we op ze letten tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:58 schreef Dark1 het volgende:
Hoe is het ermee? Beetje zin in Idols?
Mijn vriendinnen zijn door!![]()
Dat haal ik wel uit:quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is geen kloooooooooon!
Together wel.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Of SpecialGuest, hoe je hem noemen wil.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem eens een icon knurft! En je nieuwe username had wel wat toffer mogen zijn
.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef Together het volgende:
[..]
Kan ik no gniks overzeggen… pas als de audities zijn geweest. Maar ben wel blij dat ze door zijn…. Grappige is… ze kennen elkaar niet. Mijn ene vriendin woont in het Noorden van het land, en de andere bij mij in de buurtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe heten ze, hoe zien ze eruit, dan kunnen we op ze letten tijdens de uitzending.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo kán je er niks over zeggen? Wat houdt je tegen?
En staat er een zware straf op als hij de clausule verbreekt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Misschien hebben die vriendinnen Dark1 ook een geheimhoudingsclausule laten tekenen
![]()
Toen was ik hastikke druk en beloofde ik niks. Ideeën CDP, ideeën... de ware genieën hebben er velen. En check het auditietopic eens, das al een haske lange OPquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaja, net zoals vorig jaar toch?
Insoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zijn we nu weer compleet of missen we er nog wat?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ken ik jou?
Of ken ik jou onder een andere naam?
Die was in XFA ook nergens te bekennen toch?quote:
Ja precies...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi.Ook al is het een lekker standaard antwoord, je weet gelijk hoe het gaat. Met mij ook hoor, in goede gezondheid en dergelijke.
quote:
Ik tochquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:18 schreef sbientje het volgende:
ja hey hallo hoi! niemand waarschuwt mij dat we alweer live zijn! potverrr!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi.
Insoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi.
Sbientje!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:18 schreef sbientje het volgende:
ja hey hallo hoi! niemand waarschuwt mij dat we alweer live zijn! potverrr!
Knuffelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:28 schreef PeRi het volgende:
Migraine.
heb je een postduif gestuurd ofzo? die is er nog niet dan, of ik heb m per ongeluk doodgeredenquote:
Sterktequote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef Natalie het volgende:
Thanks..
Denk dat ik maar wat eerder naar 't westen ga dan de bedoeling was.
Je opa aan de telefoon horen huilen omdat ie z'n kleindochter was vergeten.. Het gaat zo snel met z'n dementie. En lopen kan ie ook al niet meer
Wat zieligquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef Natalie het volgende:
Thanks..
Denk dat ik maar wat eerder naar 't westen ga dan de bedoeling was.
Je opa aan de telefoon horen huilen omdat ie z'n kleindochter was vergeten.. Het gaat zo snel met z'n dementie. En lopen kan ie ook al niet meer. En hij zit daar maar de hele dag. Alleen
Oh je kwam hier ineens nadat ik je gister op IRC geroepen hadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb je een postduif gestuurd ofzo? die is er nog niet dan, of ik heb m per ongeluk doodgereden![]()
Natalie![]()
![]()
Ik heb direct na mijn post mijn sig gewijzigd hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf maak je niet eens reclame, hoort er als mod wel bij hoor.
http://www.bostonteaparty.nl/friends/maud/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Maud & Friends?
Ik zie geen Maud in de banner?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.bostonteaparty.nl/friends/maud/
Die Google Ads banner.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie geen Maud in de banner?
Maud 'stroopwafeltje' Mulder.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die Maud & Friends banner bovenin FOK de hele tijd
'stroopwafeltje'?quote:
Mwah het hangt nog steeds een beetje, vooral irritant als je aan het werk bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:49 schreef Natalie het volgende:
Gaat 'tweer een beetje, meis?
Nouja, ik bedoel, vanaf het punt dat Sven voor het laatst online was danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Sinds wanneer lees jij je in?
Open een KLB-topic man, je zit er in ieder topic over te zeurenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef chansadres het volgende:
We hebben gelachen en gehuild. Maar nu ben je er niet meer. Na weken van pijn lijden, legde je toch nog het loodje. Je hebt gezwoegd maar je haalde de finish niet. Adieu beste vriend.
[afbeelding]
Je verwisselt me denk ik met CSI_Miami?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Open een KLB-topic man, je zit er in ieder topic over te zeuren.
Die post toch alleen maar in USSC?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je verwisselt me denk ik met CSI_Miami?
Heerenveen zien verliezen, Ajax zien winnen, AZ zien winnen. Wat een avond!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:09 schreef PeRi het volgende:
Sjalalala ik heb vanavond keiveel om te kijken.
Na gisteravond hoef ik even geen voetbal op tv te zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerenveen zien verliezen, Ajax zien winnen, AZ zien winnen. Wat een avond!
2-0, het is maar wat je leuk noemtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Was toch een leuke voetbalavond gister?
Tea party!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.bostonteaparty.nl/friends/maud/
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
2-0, het is maar wat je leuk noemt.
Maud + CDP = Jaap (Gouden Kooi) op z'n best. [zwaar kotsend dus!]quote:
Toetje van me. Kom je morgen nog naar Fame voor de 20% of heb je nog genoeg V&A voorraad?quote:
Hoe zie jij wanneer ik voor het laatst online wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel, vanaf het punt dat Sven voor het laatst online was dan. Om te kijken of iederen braaf was
.
Ik ben er morgen zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Toetje van me. Kom je morgen nog naar Fame voor de 20% of heb je nog genoeg V&A voorraad?
Zal de Sven-dar zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe zie jij wanneer ik voor het laatst online was?
Als ik je in de topics zie/ laatst gereageerdequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe zie jij wanneer ik voor het laatst online was?
Awesome. Ik ben er maar heel even met beperkt budget maar wil sowieso House s2 hebben. als House s3 er is voor redelijk prijsje gaat die ook mee, anders moet ik sowieso Pirates 2 opnieuw kopen aangezien die mysterieus is verdwenen grmbl.quote:
quote:Toetje van me... hihihihihi
Ooh-la-la.quote:
Ik weet eigenlijk niet wat ik ga kopen. Waarschijnlijk niksquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Awesome. Ik ben er maar heel even met beperkt budget maar wil sowieso House s2 hebben. als House s3 er is voor redelijk prijsje gaat die ook mee, anders moet ik sowieso Pirates 2 opnieuw kopen aangezien die mysterieus is verdwenen grmbl.
Ik moet mn 7 seizoen Buffy nog eens afkijken, dus Angel koop ik nog maar even niet. Ben nu aan het wachten op Veronica Mars seizoen 1, Heroes seizoen 1 en Hairspray 2 disc. Als ik House heb, dan is het weer even over met DVDs op Pirates 3 na dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Dizer het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik ga kopen. Waarschijnlijk niksWant ik heb veels te veel... Maar jah.. misschien koop ik wel de Buffy & Angel Boxen
Mweh.. ik weet het echt niet. Misscihen dat ik bepaalde opgave's ga vervangen of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet mn 7 seizoen Buffy nog eens afkijken, dus Angel koop ik nog maar even niet. Ben nu aan het wachten op Veronica Mars seizoen 1, Heroes seizoen 1 en Hairspray 2 disc. Als ik House heb, dan is het weer even over met DVDs op Pirates 3 na dan.
Al het geld gaat dan weer in het potje voor London in december (SPICE GIRLS)
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zie het ook wel, heb daarna een feestje dus blijf ook niet al te lang hangen.
* CDP gaat op zoek naar het avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |