Ik vind West Ham nog niet indrukwekkend, maar ze kunnen zomaar toeslaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk maakt Arsenal in de 2e helft snel de 2-0 en daarmee een einde aan de wedstrijd. Kunnen we onze (waanzinnige) ongeslagen reeks doorzetten![]()
![]()
Doodzonde.!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:13 schreef popolon het volgende:
Shevchenko eraf, wat een succes is dat daar toch.
Derby v Bolton en Sunderland v Blackburn...quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
Derby 1-1 Blackburn
Bolton bedoelde ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Derby v Bolton en Sunderland v Blackburn...
Hoe is West Ham v Arsenal trouwens? Heb geen beeld....
4-2 nadat Reading een pingel op 3-3 miste.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:28 schreef dndiek het volgende:
Hup Reading, maak 3-3
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
4-2 nadat Reading een pingel op 3-3 miste.
5-2quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
4-2 nadat Reading een pingel op 3-3 miste.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:41 schreef borisz het volgende:
Blackburn op 0-2
En dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
En Arsenal, die mogen van mij wel gaan verliezen eigenlijk
1644: Stamford Bridge is singing just one song: "Come back Mourinho".quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:44 schreef venomsnake het volgende:
OMG, bijna 0-1 Fulham..
Alex ging DIK in de fout..
En iedereen zong mee. Ergens wel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1644: Stamford Bridge is singing just one song: "Come back Mourinho".
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
1652: FULL-TIME Chelsea 0-0 Fulham
Boos.
En zo bleef het ook. Sunderland blijft falen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Sunderland maakt 1-2
Pff... was wel spannend.... 2 bijna hart aanvallen. West Ham maakte het ons best lastig. Die Ashton is best een aardige spits. Van Persie werdt direct gewisseld na wat ophouden van de bal. Bendtner had geneens een opwarming gedaan.quote:
Pompeyquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Smeich het volgende:
7-4![]()
Waarom zonden ze die niet uit op Sport1
gewisseld bij rustquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Van der Sar geblesseerd aan de linkervoet.
Bij rust nog 0-0.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 30 september 2007 13:20 schreef Erasmusch het volgende:
Arsenal moet altijd gewonnen worden![]()
Ik bookmark hem vast om je in mei uit te lachenquote:Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Arsenal champions '07/'08 confirmed![]()
![]()
Wishfull thinking mag toch welquote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik bookmark hem vast om je in mei uit te lachen
Ik lach nu al al die kneuzen uit die ons op voorhand al afschreven en sperz hoger zagen eindigen als wij.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik bookmark hem vast om je in mei uit te lachen
Man Utd denk ik.quote:Op zondag 30 september 2007 18:08 schreef dndiek het volgende:
Wie wordt er dan kampioen DG?
Zag de beelden net pas maar het was gewoon gevaarlijk spel waar een terechte kaart voor werd gegeven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:02 schreef mcyodogg het volgende:
en nu weer een erg makkelijke 2e gele kaart, gaat me wat te ver.
Kan ik me nog herinneren, en dat was ook belachelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zag de beelden net pas maar het was gewoon gevaarlijk spel waar een terechte kaart voor werd gegeven.
van Persie heeft voor een soortgelijke situatie eens rood gekregen tegen Thun.
pcies, was extreem gevaarlijk spel vond ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:54 schreef Smeich het volgende:
Dat was gewoon een kaart, opzet of geen opzet.
Was misschien krom maar wel dom van Drogba, je weet dat je niet teveel moet zeiken tegen de heren in het zwart en toch doet ie het.quote:
Die stond echt vogelvrij, ongelooflijk eigenlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef Smeich het volgende:
Hoe slecht stond de verdediging zeg toen Berbs scoorde.... my gawd!![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:44 schreef Gunner het volgende:
Wat zingen de Villa fans? "Happy birthday to you" ?
Dat mag sowieso wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Mocht het zo zijn dan mag de sperz van mij ook degraderen.
Hehe, maar ik denk dat Jol zijn bureau leeg mag ruimen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Keane. Toch wel een leuke wedstrijd om te zien.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:51 schreef DutchGooner het volgende:
had nooit goedgekeurd mogen worden vanwege buitenspel, lucky yids
lijkt me niet. Zeker de manier waarop de spelers de goal vierden met Jol als middelpunt volgens mij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef Marcosss het volgende:
Wat denken jullie? Morgen einde Martin Jol?
Vooraf zou ik nooit getekend hebben voor een gelijkspel en ook al is het nog altijd een resultaat waar niemand iets mee opschiet, het voelt toch een beetje als een goed resultaat.quote:
Ben er inmiddels achter dat dat niet een criterium hoeft te zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
lijkt me niet. Zeker de manier waarop de spelers de goal vierden met Jol als middelpunt volgens mij.
Echt dramatisch ja. Sowieso de hele verdediging bij dequote:
Die konden het niet meer aanzienquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:43 schreef Gunner het volgende:
Bwehehe... die lui die na de 60e minuut weggingen
de echte supporters![]()
Na Liverpool away danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Maar verwacht niet dat Jol nu op de keien wordt gezet.
Daarom. De dag na je 125 jarige bestaan en na nog een punt te hebben gepakt uit geslagen positie, is niet het moment.quote:
quote:'Chelsea wil Ten Cate als veldtrainer'
Uitgegeven: 3 oktober 2007 11:39
AMSTERDAM - Henk ten Cate is bij Chelsea in beeld als veldtrainer. De Amsterdammer zou het trainingswerk voor zijn rekening moeten gaan nemen bij de Londense club.
In de papieren versie van Voetbal International is te lezen dat Frank Arnesen, technisch directeur van Chelsea, vorige week met de Ajax-coach gesproken heeft over een dienstverband bij de Blues.
De nieuwe trainer Avram Grant zou in deze constructie de trainer zijn die het team aanstuurt rondom de wedstrijden, Ten Cate's functie ligt dan op de oefenvelden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
Een heerlijk stukje van Keane;
ROY KEANE reflected on his old clashes with Arsenal ahead of Sunderland's trip to the Emirates Stadium on Sunday.
Keane had some memorable matches against the Gunners during his days with Manchester United and some hefty clashes, especially with Patrick Viera.
"It was brilliant, absolutely brilliant," said Keane, thinking back to his clashes with Arsenal.
"Usually my preparation for a game on a Saturday if we were playing Arsenal would start on the previous Sunday.
"Your body just knew you were going to play Arsenal, just psychologically, your body would get ready for it.
"It was the same for all the players, and I am sure it was the same for the Arsenal players.
"Those games were brilliant, absolutely fantastic, the best. United against Arsenal - if you could go back for one game, then that would be the game.
"They were brilliant, brilliant rivalry, the rivalry between the fans, the players, the managers.
"Both teams were usually fighting it out for the title - it was fantastic. You would give anything to play in one of those games again.
"But stuff like that has gone - those rivalries have gone. They still want to beat each other, but there is not that real intensity that there was then."
Je bent nog steeds een teringzak hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het waen idd de leukste wedstrijden, wat hebben wij elkaar ook wel vervloekt DG
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een teringzak hoor
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef borisz het volgende:
Schandalig komende week bijna alle wedstrijden op zondag
Je kan ook blijven zeiken....quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
O'Shea er ook geblesseerd af.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
YEs, net op tijd binnen voor Villa!![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
COME ON ARSENAL!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:50 schreef AminBen het volgende:
[..]
moet zijn gewoon gaan daar. Bij Arsenal zoeken ze volgens mij nog een centrale verdediger![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:53 schreef Smeich het volgende:
moet zijn gewoon gaan daar?
Moet wel zeggen dat wat ik van hem gezien heb tot nu toe best was dit seizoen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:00 schreef AminBen het volgende:
[..]
mijn vingers deden ff niet wat mijn hoofd wilde
@mcyodogg: idd, het is gewoon vechten tegen de bierkaai daar met 2 absolute toppers als Carvalho en Terry (ik zeg ook niet dat hij beter is dan die 2) en landgenoot van Grant Ben Haim. Ik heb het gevoel dat hij ergens anders veel beter op zijn plek is.
Waarschijnlijk meteen (dus binnen een paar minuten vanaf nu).quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:00 schreef MaxC het volgende:
Hoe laat is dit te zien op sportjournaal?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
he he, eindelijk weer eens gewonnen.
waarom? voor de spurs is dit gewoon een goed resultaat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef zjroentje het volgende:
pff, het zit Jol ook echt niet mee ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |