quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
1652: FULL-TIME Chelsea 0-0 Fulham
Boos.
En zo bleef het ook. Sunderland blijft falen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Sunderland maakt 1-2
Pff... was wel spannend.... 2 bijna hart aanvallen. West Ham maakte het ons best lastig. Die Ashton is best een aardige spits. Van Persie werdt direct gewisseld na wat ophouden van de bal. Bendtner had geneens een opwarming gedaan.quote:
Pompeyquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Smeich het volgende:
7-4![]()
Waarom zonden ze die niet uit op Sport1
gewisseld bij rustquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Van der Sar geblesseerd aan de linkervoet.
Bij rust nog 0-0.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 30 september 2007 13:20 schreef Erasmusch het volgende:
Arsenal moet altijd gewonnen worden![]()
Ik bookmark hem vast om je in mei uit te lachenquote:Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Arsenal champions '07/'08 confirmed![]()
![]()
Wishfull thinking mag toch welquote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik bookmark hem vast om je in mei uit te lachen
Ik lach nu al al die kneuzen uit die ons op voorhand al afschreven en sperz hoger zagen eindigen als wij.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik bookmark hem vast om je in mei uit te lachen
Man Utd denk ik.quote:Op zondag 30 september 2007 18:08 schreef dndiek het volgende:
Wie wordt er dan kampioen DG?
Zag de beelden net pas maar het was gewoon gevaarlijk spel waar een terechte kaart voor werd gegeven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:02 schreef mcyodogg het volgende:
en nu weer een erg makkelijke 2e gele kaart, gaat me wat te ver.
Kan ik me nog herinneren, en dat was ook belachelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zag de beelden net pas maar het was gewoon gevaarlijk spel waar een terechte kaart voor werd gegeven.
van Persie heeft voor een soortgelijke situatie eens rood gekregen tegen Thun.
pcies, was extreem gevaarlijk spel vond ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:54 schreef Smeich het volgende:
Dat was gewoon een kaart, opzet of geen opzet.
Was misschien krom maar wel dom van Drogba, je weet dat je niet teveel moet zeiken tegen de heren in het zwart en toch doet ie het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |