Nee die is er nog niet, dus ga je gang!quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef MaxPower het volgende:
Is er al een Manchester City topique? Wat spelen die heerlijk voetbal dit seizoen zeg.
Je was niet de enigequote:Op zaterdag 29 september 2007 15:28 schreef sjimz het volgende:
Ik had hem vooraf getipt als revelatie van de Premier League.
En tot nu toe kan ik mijzelf nog geen ongelijk geven.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:47 schreef Smeich het volgende:
Go aheadEriksson!
Na Lazio weer een team om met plezier naar te kijken!
![]()
[..]
Kaká wie?
Zijn ego is wel groot hoor, maar dat vind ik nooit een probleem als je kunt voetballen,.. dat draagt bij tot zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:48 schreef sjimz het volgende:
Het mooiste is nog dat Elano ondanks zijn technische kwaliteit bovenal een team speler is.
Manchester City #1: Blue moon is rising!quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee die is er nog niet, dus ga je gang!
Hij heeft een groot ego, maar geen oogkleppen op en ziet daardoor zijn medespeler ook wel eens vrij staan. En als ze vrijstaan dan geeft hij de bal ook vaak genoeg af.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:50 schreef Smeich het volgende:
Geweldige edit in je openingspost trouwens!! Hij zal je dankbaar zijn
[..]
Zijn ego is wel groot hoor, maar dat vind ik nooit een probleem als je kunt voetballen,.. dat draagt bij tot zijn kwaliteiten.
Hij blijft dus zeker niet onopgemerkt.quote:Internazionale-president Massimo Moratti is zeer gecharmeerd van Manchester City-spelmaker Elano. “Ik ken hem niet echt goed, maar het is een geweldige speler. Vanuit economisch perspectief zal het niet makkelijk worden hem los te weken, dus we moeten geduld hebben,” zei de preses. (La Gazzetta dello Sport)
quote:Inter Milan have abandoned the idea of signing Manchester City forward Elano, claiming the Brazilian is out of their price range. (The Times)
Hughes zag het niet zo in hem zitten in het begin. Tweede helft van de competitie heeft ie nog wel redelijk wat gespeeld. Toch zonde, goeie speler.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
24 duels en maar 5 goals gescoord, al speelt hij wellicht minder sinds de komst van Robinho?
Hij gaat in ieder geval wel met Brazilie mee naar de Confederations Cup.
Hoe beleef jij Brazilië als fan van Argentinië en daar wonend? Is toch de grote rivaal of heb ik het mis en is het meer oorlog met bijv Chili? Ik heb hier echt een 'hekel' aan Amerikanen gekregen, niet alleen door het voetbal natuurlijk maar het helpt flink.quote:Op maandag 29 juni 2009 05:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 assist dit Mini WK, 2 keer een corner en een keer een indirecte vrije trap
Ik denk ook deels slachtoffer van zijn eigen geweldige start. De eerste 3-4 maanden speelde hij echt geweldig. Daarna ging het met heel Man City minder. Vorig seizoen had hij de beste speler van Man City voor zich (Ireland) en had de ploeg problemen met de balans.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:20 schreef sjimz het volgende:
Kanarie in het rood en geel tegenwoordig.
Toch wel jammer dat hij het nooit helemaal bij Man City heeft waar kunnen maken.
Slachtoffer van het koopzieke gedrag of toch misschien niet zo goed als ik gehoopt had?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |