abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55727976
quote:
Internazionale-president Massimo Moratti is zeer gecharmeerd van Manchester City-spelmaker Elano. “Ik ken hem niet echt goed, maar het is een geweldige speler. Vanuit economisch perspectief zal het niet makkelijk worden hem los te weken, dus we moeten geduld hebben,” zei de preses. (La Gazzetta dello Sport)
Hij blijft dus zeker niet onopgemerkt.
pi_55728022
net nu hij slecht speelt
pi_55748663
Maar hij heeft gisteren wel weer gescoord en zo er mede voor gezorgd dat City won bij Newcastle.
Uit nog wel!
pi_55749106
geweldig ja... schitterende goal.

Volgens Sven was hij sinds oktober licht geblesseerd, verklaart ook gelijk zijn mindere spel.
pi_55749305
quote:
Inter Milan have abandoned the idea of signing Manchester City forward Elano, claiming the Brazilian is out of their price range. (The Times)
pi_61126946
En gisteren weer 2 keer gescoord.
Hopelijk kan hij weer net zo goed spelen als begin vorig seizoen.
pi_61127879
Goede speler ja.
pi_69641592
24 duels en maar 5 goals gescoord, al speelt hij wellicht minder sinds de komst van Robinho?

Hij gaat in ieder geval wel met Brazilie mee naar de Confederations Cup.
pi_69641888
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
24 duels en maar 5 goals gescoord, al speelt hij wellicht minder sinds de komst van Robinho?

Hij gaat in ieder geval wel met Brazilie mee naar de Confederations Cup.
Hughes zag het niet zo in hem zitten in het begin. Tweede helft van de competitie heeft ie nog wel redelijk wat gespeeld. Toch zonde, goeie speler.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70468029
3 assist dit Mini WK, 2 keer een corner en een keer een indirecte vrije trap
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 29 juni 2009 @ 06:38:22 #36
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70468172
quote:
Op maandag 29 juni 2009 05:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 assist dit Mini WK, 2 keer een corner en een keer een indirecte vrije trap
Hoe beleef jij Brazilië als fan van Argentinië en daar wonend? Is toch de grote rivaal of heb ik het mis en is het meer oorlog met bijv Chili? Ik heb hier echt een 'hekel' aan Amerikanen gekregen, niet alleen door het voetbal natuurlijk maar het helpt flink.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_70468182
Niemand boeit het mini WK daar. Zelf hoopde ik dat de VS won, zie ze graag voetballen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 29 juni 2009 @ 06:54:38 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70468222
Maar normaal?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_70468340
Normaal zoals Nederland en Duitsland
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:06:15 #40
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70524201
Elano is wel een held, maar toch komt het er jammer genoeg niet uit. Ik let altijd extra op hem als hij speelt, maar hij laat vaker zn man lopen, dan dat hij iets briljants laat zien.
pi_70526324
Hij heeft Na Xavi en misschien Pirlo de beste indirecte vrije trap van Europa. Zo'n speler mag best een keer zijn man laten lopen
pi_70526364
Ik ben nog steeds fan van hem
pi_71758485
Kanarie in het rood en geel tegenwoordig.
Toch wel jammer dat hij het nooit helemaal bij Man City heeft waar kunnen maken.
Slachtoffer van het koopzieke gedrag of toch misschien niet zo goed als ik gehoopt had?
pi_71759176
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:20 schreef sjimz het volgende:
Kanarie in het rood en geel tegenwoordig.
Toch wel jammer dat hij het nooit helemaal bij Man City heeft waar kunnen maken.
Slachtoffer van het koopzieke gedrag of toch misschien niet zo goed als ik gehoopt had?
Ik denk ook deels slachtoffer van zijn eigen geweldige start. De eerste 3-4 maanden speelde hij echt geweldig. Daarna ging het met heel Man City minder. Vorig seizoen had hij de beste speler van Man City voor zich (Ireland) en had de ploeg problemen met de balans.

Vind het zelf ook een erg goede speler, wel jammer dat hij eigenlijk maar één seizoen echt in een grote competitie heeft gespeeld. Toch zonde dat zo'n speler eerder een tijd bij Shakhtar zat en nu dus bij Galatasaray.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71765887
Maar het lijkt me dat hij nu wel zeker is van het WK, dat was maar de vraag geweest bij City
  maandag 24 augustus 2009 @ 01:43:06 #46
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72101990

Zijn eerste en wat voor één.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')