Sinds wanneer is 9 op 9 een onzettende kutstartquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brugge heeft een ontzettende kutstart en heeft meteen een serieuze achterstand
Dan doe jij een smurfendans voor ons?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
als genk zondag maar wint
8 punten achterstand na 7 wedstrijden voor een ploeg die kampioen wil worden, vind ik erg matig. Dat gecombineerd met de beschamende uitschakeling in de Uefacup vind ik geen goede start.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef Saviola het volgende:
Sinds wanneer is 9 op 9 een onzettende kutstart![]()
8 punten achterstand met een compleet nieuw team dat volledig moet herbouwd worden en uit de grootste crisis van de laatste 15 jaar komt is helemaal niet veel. Denk je nu echt dat we op 1 jaar klaar gaan zijn? Ik blijf erbij dat Club dit seizoen geen kampioen zal zijn. Bovendien zijn gelijkspelen op Charleroi, Mechelen en Standard echt niet slecht hoor, Club heeft al een paar van de moeilijkste verplaatsingen gehad dit seizoen (Beerschot, Mechelen, Standard, Charleroi)quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
8 punten achterstand na 7 wedstrijden voor een ploeg die kampioen wil worden, vind ik erg matig. Dat gecombineerd met de beschamende uitschakeling in de Uefacup vind ik geen goede start.
quote:"Ik weet niet hoe Vercauteren zich nu
voelt. Maar als we de titel pakken en
in Europa overwinteren, is er geen
reden om niet door te gaan met hem",
gaat preses Roger Vanden Stock voort.
Wie niet hoeft te rekenen op een job in
Anderlecht, is Jacky Mathijssen. "Een
goeie trainer", luidt het. "Maar hij is
geen coach voor ons. Zijn gedrag past
niet bij onze club."
"Ik vind: hier mag je geen "dikkenek"
hebben. Zijn intimidatie en provocatie
zorgen voor te veel druk en kritiek op
een club." Wie is dan een goeie coach?
"We hebben al de beste in België."
Volledig mee eens!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
als genk zondag maar wint
Als je daarvoor al 3 jaar ergens elders in de EU verbleef is dat geloof ik ...quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 jaar, Snel Belg wet
Je bedoelt die ploeg die eigenlijk beter speelt dan de huidige leider?quote:Op zondag 4 november 2007 16:47 schreef blueangel_ het volgende:
Dit weekend komt echter het belangrijkste van allemaal: die serkul trutten terug onder de steen rammen waar ze vanonder gekropen zijn.
Noem er eens eentje ?quote:Op zondag 4 november 2007 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Belgie heeft al vaak genoeg aantgetoont dat er speciale gevallen voor sporters bestaan
Derbyweekquote:Op zondag 4 november 2007 16:47 schreef blueangel_ het volgende:
Dit weekend komt echter het belangrijkste van allemaal: die serkul trutten terug onder de steen rammen waar ze vanonder gekropen zijn.
Josip Weber, Olivera o.a.quote:
Josip Weber speelde al van in 1988 in België voor hij pas in 1993 (na de toen voorziene 5 jaar) de Belgische nationaliteit kreeg. Idem voor Oliveira trouwens , al lijkt het dat die hem vroeger kreeg, maar hij speelde al van bij de junioren in de jeugd van Anderlecht.quote:Op zondag 4 november 2007 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Josip Weber, Olivera o.a.
Wamberto speelde dan ook al 7 ! seizoenen in België voor hij naar Ajax ging. Die zat op z'n 17de al bij Seraing , geloof ik. En of Addo Belg is weet ik niet, maar het kan perfect. Hij woonde iets meer dan 3 jaar in België dus kon hij na 2 jaar daarbij elders in de EU ook nog de Belgische nationaliteit aanvragen. Net zoals Tchité zijn procedure ook gewoon doorloopt , ondanks dat hij nu al in Spanje woont.quote:Op zondag 4 november 2007 17:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eric Addo en Wamberto zijn beide Belg
Ondertussen zijn we november en zijn dossier is nog altijd in behandeling trouwens. Maar bij zowel Weber, Oliveira, Tchité, Wamberto, ... is toch nergens sprake van een uitzondering die men maakt voor sporters ? Ze vallen onder krak dezelfde regeling als andere 'asielzoekers' ...quote:Op zondag 4 november 2007 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
23-03-2007
Belgische pas Tchité ligt klaar
Als Meme niet kon voetballen kon hij het waarschijnlijk vergeten.quote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we november en zijn dossier is nog altijd in behandeling trouwens. Maar bij zowel Weber, Oliveira, Tchité, Wamberto, ... is toch nergens sprake van een uitzondering die men maakt voor sporters ? Ze vallen onder krak dezelfde regeling als andere 'asielzoekers' ...
De hele WK-kwalificatie? Dan moet hij wel eens blessurevrij blijven natuurlijk...quote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus dan Frutos rond november 2008 zijn paspoort aanvragen. Anderlecht of de KBVB zal wel wat onder de tafel betalen zodat hij heel de WK kwalificatie mee kan doen
Maar stel dat hij ooit door Argentinie zou worden opgeroepen.... die spelen dus ook eindrondes, dat heb je met België niet.quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet niet of Anderlecht daar zo gelukkig mee is. Hij is nu al zo blessuregevoelig dat hij elke rustperiode kan gebruiken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |