abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 02:40:50 #76
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_53782211
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 02:36 schreef fanneke het volgende:

[..]

Kon het moeilijk zien, ik zat achter het andere doel.
Ik vond Anderlecht maar matig spelen. Zo gauw Roeselare wat druk zette (wat ze te weinig deden) was er gelijk paniek achterin bij Anderlecht.

Biglia heb ik nu een paar keer zien spelen. Prima voetballer, maar hij moet eens ophouden met dat gezeur de hele wedstrijd.
Wat vind/vond je van het stadion van Roeselare ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 8 oktober 2007 @ 02:50:01 #77
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_53782247
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 02:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wat vind/vond je van het stadion van Roeselare ?
Tsja, wat zal ik er van zeggen...

Ik heb betere en mooiere gezien.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 8 oktober 2007 @ 02:51:43 #78
pi_53782258
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 02:50 schreef fanneke het volgende:

[..]

Tsja, wat zal ik er van zeggen...

Ik heb betere en mooiere gezien.
Het moet volgens mij een van de weinige stadions op dat niveau zijn waarvan werkelijk elke tribune een totaal ander uiterlijk, bouwdatum en stijl heeft
pi_53783169
quote:
Bezochte -/Eerstvolgende wedstrijden: (© DG)
05-10-2007 FC Den Bosch - FC Eindhoven 2-0
07-10-2007 Rupel Boom - Berchem Sport 1-1
07-10-2007 KSV Roeselare - Anderlecht 2-2
En wat vond je van de steilste tribune van het land?
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:43:57 #80
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_53787012
Goed Club gisteren, de opluchting in het meegereisde blauw-zwarte legioen was erg groot natuurlijk na de catastrofe van eerder deze week ... jammer genoeg kwam de anti-climax uit Roeselare een minuutje later, maar ach ... ik had wel een doelpunt verwacht in de laatste minuut

Wat is die Djokic trouwens een beer !
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_53788753
Weet iemand van wie die fantastische leader is aan het begin en aan het einde van studio 1?
Op de achtergrond van dit filmpje..

http://www.youtube.com/watch?v=F-xz4pJVV6s

Alvast bedankt!
pi_53789021
Acties gisteren bij Standard:

pi_53789175
Mooi!

Maar No Pasaran is toch Spaans?
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:22:11 #84
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_53789261
En op de bekerfinale maar Sales Flamands zingen ...
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:46:30 #85
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_53789776
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:19 schreef Heero87 het volgende:

[..]

En wat vond je van de steilste tribune van het land?
Deze tribune?

Die was inderdaad erg steil.

Vond het wel een leuk oud stadionnetje, daar in Boom.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_53791859
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:22 schreef blueangel_ het volgende:
En op de bekerfinale maar Sales Flamands zingen ...
Club zal wel begonnen zijn met het Vlaamse volkslied te zingen of een zwarte speler uit te fluiten zeker?
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:43:49 #87
pi_53792537
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef BramKVO het volgende:

[..]

of een zwarte speler uit te fluiten zeker?
Ik dacht dat dat altijd aanmoedigingen waren voor "oe oe" Matondo of Sal oe oe oe oe
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:05:59 #88
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_53800737
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Club zal wel begonnen zijn met het Vlaamse volkslied te zingen of een zwarte speler uit te fluiten zeker?
Ik ben Vlaming, dus ik zing de Vlaamse Leeuw ... probleem mee misschien?
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:22:48 #89
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53801213
Stond vandaag een leuk artikel in de gratis krant 'De Pers' over FC Antwerp c.q. het Belgisch voetbal.
quote:
IN DE BOSUIL STAAT DE TIJD STIL

Ooit was 'de hel van Deurne' een podium waar tegenstanders bevend in de kleedkamer zaten. Nu is het stadion van FC Antwerp vooral synoniem voor het verval van het Belgische voetbal.

De dug-outs van stadion De Bosuil lijken op oude bushokjes. Op de ijzeren frames zit roest, het plexiglas is mat van het vuil en de bankjes waarop de reserves straks op zullen plaatsnemen, bestaan uit twee planken. Vanaf de rand van het veld heeft men ongehinderd uitzicht op een toiletgroep waar twee spelers van KVSK United, voorheen Lommel, staan te urineren. Pal daarachter: de kleedkamer van de bezoekers. De scherpe geur van masageolie walmt door het nauwe gangetje dat door de catacomben leidt. Ooit werd deze plek 'de hel van Deurne' genoemd. Dat was in de tijd van de legendarische interlands België-Holland, toen het stadion nog plaats bood aan 60.000 toeschouwers. Tegenwoordig is 'de hel' een passend decor voor de huidige staat van het Belgische voetbal. Alles ademt de sfeer van zwaar gestutte, maar reeds vergane glorie.

De Geschiedenis van De Bosuil is een verhaal apart, en te lang om in zijn geheel na te vertellen. In ieder geval is er in de loop der jaren wat afgebroken en weer opgebouwd, met als voorlopig resultaat een wonderlijk allegaartje. Van de oorspronkelijke Bosuil, die in 1923 werd gebouwd, staat alleen de hoofdtribune nog overeind. Het is een afgebladerd bouwwerk, met onregelmatige trappen, in het midden een 'eretribune' met houten stoeltjes, en aan beide zijden afbrokkelende, betonnen statribunes. Het dak bestaat uit een mozaïek van golfplaten.

Het veld is goed, dat wel. En er is deze zaterdagavond behoorlijk wat publiek komen opdagen. Thuisploeg Antwerp speelt tegenwoordig in de Belgische Tweede Klasse, maar de club heeft een trouwe (en luidruchtige) aanhang. De optrekkende kou wordt verdreven met gezang.

Vlak voor de hoofdtribune staat een hoogwerker, waarmee tien minuten voor het begin van de wedstrijd Antwerp-KSVK een cameraman naar de nok van het dak wordt getild. Dan komt een dozijn vendelzwaaiers het veld op, terwijl twaalfjarige cheerleaders 'jumpstyle' dansen op verouderde housemuziek. Gejuich weerklinkt als de spelers het veld betreden.

In 1993 stond Antwerp als laatste Belgische club in een Europese finale (om de Europacup II, een wedstrijd die met 1-3 werd verloren van Parma), maar sindsdien ging het bergafwaarts met de resultaten. De club degradeerde in 1998, promoveerde twee seizoenen later, maar speelt sinds 2004 weer in de Tweede Klasse.

Antwerp is niet de enige Belgische club van naam die ver is weggezakt. Lierse deed een paar jaar geleden nog mee in de Champions League, maar speelt tegenwoordig ook Tweede Klasse, net als Beveren. Koploper in deze competitie is momenteel Hamme, waar de schrijver Herman Brusselmans ooit nog linksbuiten was.

De top van het Belgische clubvoetbal vergaat het niet veel beter. Anderlecht, Club Brugge en Standard Luik waren ooit gevreesde tegenstanders, maar spelen al jaren geen rol van betekenis meer op internationaal niveau. Wat het nationale elftal betreft: de Rode Duivels zijn al praktisch uitgeschakeld voor het EK van 2008.

Kenners mompelen binnensmonds over zwart geld, dat in de jaren tachtig nog volop rolde bij de clubs, maar nu kennelijk op is. Vast staat dat er in België praktisch geen beperkingen zijn voor derderangs buitenlandse spelers, zodat talenten in de verdrukking komen. De stadions zijn verouderd. De solide verdedigende speelstijl waar het nationale elftal twintig jaar geleden nog succes mee oogstte, is nooit aangepast. En veel clubs worden nog altijd ouderwets geleid door een plaatselijke geldschieter, wat vaak een weinig stabiel bestuur oplevert.

Uitzicht op betere tijden is er voorlopig niet, en dat geldt ook voor Antwerp. De selectie is jong en onervaren en telt geen echte vedetten. Er bestaat sinds enkele jaren een samenwerkingsverband met Manchester United, maar dat doet de club volgens veel supporters meer kwaad dan goed. Zodra spelers die bij Antwerp zijn gestald goed beginnen te draaien in het elftal, worden ze naar Engeland terug gehaald en stort de ploeg in.

De opvallendste speler van Antwerp is de spits, een grote Nigeriaan die Peter Utaka heet en erg langzaam is. Er speelt ook een Nederlander bij de ploeg, een zekere Ray Fränkel, afkomstig van Haarlem. De coach van Antwerp is Warren Joyce, een kleine compact gebouwde Engelsman, die de wedstrijd volgt in korte broek.

Antwero speelt niet goed, maar wint wel. De ploeg komt in de twaalfde minuut op achterstand door slecht uitverdedigen, maar twee minuten later valt de gelijkmaker al. Het doelpunt komt op naam van Kevin Baert, een jongen afkomstig uit het naast Deurne gelegen Merksem, en volgens de supporters die in plat-Antwerps de wedstrijd becommentariëren 'de enige die een bal kan vasthouden'. Vlak voor rust scoort Fränkel met een kopbal. De voorsprong komt niet meer in gevaar. Na het laatste fluitsignaal steken de spelers van Antwerp hun armen in triomf in de lucht. Onder de golfplaten van de hoofdtribune applaudisseren de toeschouwers uitbundig, deels uit enthousiasme, deels om de van kou verstijfde ledematen te verwarmen.

Johan Faber (Dagblad De Pers, 08-10-2007)
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:47:14 #90
pi_53801889
Het is best dat de tegenstanders tegenwoordig niet meer beven in de kleedkamers in Antwerp. Als ze het zouden doen stort de Bosuil wellicht in ...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 01:17:32 #91
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_53828861
En ook Blue Army reageert nu op het belachelijkje rapport van de Vlaamse Bouwmeester:
quote:
Blue Army: "100% voor een nieuw stadion"

Blue Army, de supportersorganisatie die wedstrijden van Club Brugge meer kleur en vooral meer sfeer wil bezorgen, is niet opgezet met het voorstel van de Vlaamse Bouwmeester om nu toch het Jan Breydelstadion te verbouwen en uit te breiden. Dat is geen stap vooruit!

Onze verplaatsing twee weken geleden naar het Noorse Brann Bergen duwde ons nogmaals met de neus op de feiten. Qua infrastructuur hinkt het Belgische voetbal mijlenver achterop ten opzichte van landen waar we vroeger wat meewarig naar omkeken. Er moet meer gebeuren dan enkele nieuwe stadions om het vaderlandse voetbal opnieuw op Europees niveau te tillen, máár het zou een belangrijke rol kunnen spelen in de heropleving, dat staat buiten kijf.

Blue Army is resoluut gekant tegen het verbouwen van Jan Breydel en is vóór een verhuis naar een splinternieuw project in Loppem. De toekomst van Club Brugge ligt ons té nauw aan het hart om er anders over te denken, want die toekomst staat of valt met voetbal op een nieuwe site. Een plan dat op geen enkel vlak beter scoort dan een volledig nieuw project is een veel te groot risico en hypothekeert de toekomst van onze Club.

Blue Army ziet in het voorgestelde renovatieplan de samenwerking met Cercle Brugge als een blijvende stoorzender, die alleen maar versterkt zou worden met een project op de grondvesten van het huidige stadion van beide Brugse clubs. Grote infrastructuurwerken zijn tegenwoordig niet denkbaar zonder privé-investeerders. Geen geld is geen plan, zo simpel is het. Maar, wie gaat dat voor Club én Cercle samen willen doen? En hoe zou dat over beide partijen moeten verdeeld worden? Hoe kan men bovendien tegemoet komen aan de noden van een grote Club met Europese uitstraling en een ploeg wiens ambitie veel minder ver reikt ? De huidige infrastructurele behoeftes van beide verenigingen liggen volgens ons te ver uit elkaar om verenigbaar te kunnen zijn.

Maar ook op vlak van timing en planning van de werken vrezen we voor grote problemen. Bij thuiswedstrijden van Club Brugge is het Jan Breydelstadion telkens tot de nok gevuld. Het lijkt onmogelijk om daar tijdens het seizoen aan te werken. Veiligheid, organisatie, beschikbare plaatsen, drie knelpunten waar meteen een rood licht gaat voor branden.

Het Clubbestuur haalde voorts de mobiliteitsproblemen al aan. Clubsupporters staan vandaag al aan te schuiven van op de E40. Wat moet dat worden als er nog eens tien- tot vijftienduizend fans meer opdagen? File van in Aalter? Er zijn ook geen parkeerplaatsen rond het stadion, geen toereikende wegeninfrastructuur, enzovoort. Het idee van de randparking en de pendelbussen is elegant, maar zijn hiervoor voldoende simulaties gemaakt die zo’n oplossing rechtvaardigen? Wat gebeurt er bij vrijdagavond- of midweekwedstrijden (Europees voetbal) als de meeste supporters net op tijd, en dus verdeeld over slechts een heel korte tijdspanne, aankomen?

Het voor ons meest cruciale punt hebben we dan nog niet aangeraakt. Ook als supporter blijven wij al jaren op onze honger zitten. Aangezien Club geen eigenaar is van het Jan Breydelstadion, kunnen we onze vakken niet indelen zoals we het zelf zouden willen. De structuur van de Noord- en Zuidtribune (waaraan bij verbouwing aan de basis weinig zou veranderen) biedt géén mogelijkheden om ons als hechte supportersclan te groeperen.
Ook op visueel vlak worden de mogelijkheden beperkt in Jan Breydel. De eigenheid van onze vereniging is niet terug te vinden in het stadion en zal er ook nooit kunnen komen zolang het stadion gezamenlijk gebruikt wordt. Een stadion met blauw-zwarte stoeltjes, grafitti, spandoeken, het Clublogo, afbeeldingen van de spelers enzovoort, daar kan je je als supporter mee identificeren. Zo’n stadion weerspiegelt onze trots voor Club.

Het Jan Breydelstadion zal nooit Clubs eigen stadion worden en zolang zullen we als het ware gegijzeld worden in ons stadion! Dan spreken we vermoedelijk niet alleen voor onze 1600 leden, want ook heel wat andere Clubfans smachten naar een verhuis richting Loppem.

Club Brugge moet snel een achterstand inhalen om zich terug in het peloton te hijsen. De enige reactie kan maar zijn om dan “een tandje bij te steken” en niet aan te sturen op een “surplace”.
pi_53833897
Het meest hilarische is dan dat onderzoek dat de stad Brugge bestelt om de haalbaarheid van de uitbreiding te onderzoeken. Komaan zeg, het kleinste kind ziet dat dat nooit gaat. Is dat echt incompetentie, of gewoon onwil? Of weten ze zich met hun geld geen blijf en steken ze het daarom maar in een dure haalbaarheidsstudie?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:22:03 #93
pi_53834249
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Heero87 het volgende:
Het meest hilarische is dan dat onderzoek dat de stad Brugge bestelt om de haalbaarheid van de uitbreiding te onderzoeken. Komaan zeg, het kleinste kind ziet dat dat nooit gaat. Is dat echt incompetentie, of gewoon onwil? Of weten ze zich met hun geld geen blijf en steken ze het daarom maar in een dure haalbaarheidsstudie?
Ik zie daar eerder iets in waardoor Club later niet kan claimen (zoals nu trouwens in de gemeenteraad dat Mercedes-mens al probeerde) dat Club niet in Brugge kan blijven als ze dat zouden willen.

Maar over één puntje dat de Blue Army aanhaalt wil ik toch nog even ingaan. Ze stellen zich de vraag over filevorming. Op dit moment kan men Jan Breydel vanuit diverse hoeken en zelfs 2 autosnelwegafritten bereiken. (ok; nu is er een groter fileprobleem omdat men de Brugse ring aan het heraanleggen is , maar zoiets kan altijd voorkomen) en ze vragen zich af of er met nog meer volk geen file tot in Aalter zal staan. Nu vraag ik mij net af of er met de plannen die voorliggen voor het nieuwe stadion , met één afrit en één hoek waar men het stadion kan bereiken vlak naast de autosnelweg niet pas file's tot in Aalter zal krijgen.

En overigens, "dat dat nooit gaat" , pakweg Arsenal bouwde vorig seizoen nog een veel groter stadion midden een woonwijk in hartje Londen ... Net als het Stade de France ook in hartje Parijs ligt.

Maar goed, het ligt niet meteen in de aard van de Belg om het openbaar vervoer te gebruiken natuurlijk.
pi_53844017
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar over één puntje dat de Blue Army aanhaalt wil ik toch nog even ingaan. Ze stellen zich de vraag over filevorming. Op dit moment kan men Jan Breydel vanuit diverse hoeken en zelfs 2 autosnelwegafritten bereiken. (ok; nu is er een groter fileprobleem omdat men de Brugse ring aan het heraanleggen is , maar zoiets kan altijd voorkomen) en ze vragen zich af of er met nog meer volk geen file tot in Aalter zal staan. Nu vraag ik mij net af of er met de plannen die voorliggen voor het nieuwe stadion , met één afrit en één hoek waar men het stadion kan bereiken vlak naast de autosnelweg niet pas file's tot in Aalter zal krijgen.
Ik denk dat het probleem is, dat die file's niet ontstaan op de E40, maar wel op de A17 richting Zeebrugge vanaf het kruispunt met de E40.. Das eigenlijk maar een halve autosnelweg met elke 500m verkeerslichten en een gewone gewestbaan richting Jan Breydel.. Een andere manier is langs Loppem afrijden, maar das dan nog een heel eind.. het nieuwe stadion komt gewoon op een afrit aan de E40 zelf lijkt me, wat véél en véél vlotter zou moeten gaan.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:42:15 #95
pi_53844169
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:35 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem is, dat die file's niet ontstaan op de E40, maar wel op de A17 richting Zeebrugge vanaf het kruispunt met de E40.. Das eigenlijk maar een halve autosnelweg met elke 500m verkeerslichten en een gewone gewestbaan richting Jan Breydel.. Een andere manier is langs Loppem afrijden, maar das dan nog een heel eind.. het nieuwe stadion komt gewoon op een afrit aan de E40 zelf lijkt me, wat véél en véél vlotter zou moeten gaan.
Ik weet het niet, op zich houden die verkeerslichten nog de file wat tegen omdat ze voor een soort "blokrijden" op de expressweg zorgen. (als je overal 70 km/h rijdt heb je trouwens overal groen daar)

Maar ooit al eens naar een wedstrijd op de Heizel geweest ? Of naar het autosalon ? Dat ligt vlak naast een volwaardige autosnelweg (de Brusselse ring) en daar staan file's als er iets te doen is ! file's ! Reden ? Alle verkeer van die autosnelweg komt op die afrit op een trechter terecht en als die trechter niet voldoende lang is (wat de expressweg dus wel is bv) staat de file op de autosnelweg.)

Ik vraag mij af of men niet beter langs diverse afritten van de autosnelweg waar die carportparkings liggen (en die liggen er bv dus al in Oostkamp en Loppem, maar zijn in het weekend vrijwel leeg) pendelbussen naar het stadion kan voorzien en de supporters daar doen parkeren ...
pi_53845203
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet het niet, op zich houden die verkeerslichten nog de file wat tegen omdat ze voor een soort "blokrijden" op de expressweg zorgen. (als je overal 70 km/h rijdt heb je trouwens overal groen daar)
Ja zo zou het in principe moeten, maar das toch lang niet het geval.. enkele weken terug nog reed ik op een donderdagmiddag (!) vanaf de E40 de A17 op richting Sint Andries en ik stond zowat meteen in file aan te schuiven tot aan dat eerste kruispunt (nota bene zo'n klein baantje naar St Michiels/Oostkamp). M'n ma rijd die route ook haast elke dag naar haar werk en klaagt ook geregeld..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 oktober 2007 @ 00:24:49 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53853830
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik zie daar eerder iets in waardoor Club later niet kan claimen (zoals nu trouwens in de gemeenteraad dat Mercedes-mens al probeerde) dat Club niet in Brugge kan blijven als ze dat zouden willen.

En overigens, "dat dat nooit gaat" , pakweg Arsenal bouwde vorig seizoen nog een veel groter stadion midden een woonwijk in hartje Londen ... Net als het Stade de France ook in hartje Parijs ligt.

Maar goed, het ligt niet meteen in de aard van de Belg om het openbaar vervoer te gebruiken natuurlijk.
in Londen en Parijs is de metro natuurlijk het vervoersmiddel en dat beperkt het filerpobleem. Zie Ajax, daar staat standaard een file voor en na de wedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53853899
Het is gewoon niet van willen, maar van moeten. Als er nu niks gedaan wordt, dan mogen onze clubs over een aantal jaar gewoon geen Europese wedstrijd in België spelen. Laat Club dat stadion bouwen, de gemeenschap moet er geen cent voor betalen. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat Anderlecht, Germinal Beerschot, Gent, KV Mechelen en alle andere clubs met stadionplannen ook slagen in hun missie. Het is écht nu of nooit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 oktober 2007 @ 00:32:35 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53853918
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:30 schreef Heero87 het volgende:
Het is gewoon niet van willen, maar van moeten. Als er nu niks gedaan wordt, dan mogen onze clubs over een aantal jaar gewoon geen Europese wedstrijd in België spelen. Laat Club dat stadion bouwen, de gemeenschap moet er geen cent voor betalen. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat Anderlecht, Germinal Beerschot, Gent, KV Mechelen en alle andere clubs met stadionplannen ook slagen in hun missie. Het is écht nu of nooit.
inderdaad, aan één schaap heb je niks er meoten er meer over de brug komen. Kijk maar in Nederland de kracht zit hem erin dat er 10 jaar geleden vele nieuwe stadions zijn gebouwd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 11 oktober 2007 @ 00:49:23 #100
pi_53854148
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in Londen en Parijs is de metro natuurlijk het vervoersmiddel en dat beperkt het filerpobleem. Zie Ajax, daar staat standaard een file voor en na de wedstrijd
In Londen en Parijs komen ook veel fans van buiten de stad. Die gaan hun auto ergens aan de rand parkeren en daar de metro nemen. Dat zou ook hier moeten gebeuren. Parkeren op diverse invalswegen en dan een shuttlebus nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')