Ik heb altijd gehoord dat dat mede komt omdat bij de bouw van Olympia Cercle hun gronden cadeau deed aan de stad Brugge om er een stadspark van te maken , terwijl Club die gronden zelf verkavelde en dus nog altijd aan het af betalen is voor Olympia ...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:25 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Parasieten ... Leven op de kosten van een club maar wel geen 5 woorden kunnen zeggen zonder dat er 4 gaan over jaloezie en nijd tegenover Club.
Schijt aan die trutten
En jij denkt echt dat we dat verschil ondertussen al lang niet terugbetaald hebben? Ik denk dat jij niet goed beseft hoeveel die betonnen bunker ons jaarlijks kost.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat dat mede komt omdat bij de bouw van Olympia Cercle hun gronden cadeau deed aan de stad Brugge om er een stadspark van te maken , terwijl Club die gronden zelf verkavelde en dus nog altijd aan het af betalen is voor Olympia ...
Dat schijnt een historische overeenkomst geweest te zijn die men toen heel goed had moeten beseffen. Daarbij, beide ploegen moeten toch om de x aantal jaar een nieuwe huurovereenkomst onderhandelen met de eigenaar (stad brugge) , dan zou je kunnen zeggen dat Cercle daar beter in is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat we dat verschil ondertussen al lang niet terugbetaald hebben? Ik denk dat jij niet goed beseft hoeveel die betonnen bunker ons jaarlijks kost.
Enfin, wat ze ons nu geflikt hebben met die tickets is echt de ultieme oorlogsverklaring ...
is dat echt alles? Dat heeft een beetje Eredivsieclub alquote:We hebben voorts ook geïnvesteerd in de uitbouw van de Zuidlounge als sfeervolle ontvangstruimte voor de commerciële formule “Top-7”. Bij elke thuiswedstrijd gaat het om 250 tot 300 mensen die we ontvangen."
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat echt alles? Dat heeft een beetje Eredivsieclub al
ja de ruimte achter de dure vip stoelen enzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat heeft toch niks met een tribune of loges te maken ? Dat is een soort extra receptieruimte waar een deel genodigden voor de match aan hun champagne staat te nippen ofzo ...
Nee, niet de ruimte achter de VIP stoelen , die is veel groter op Jan Breydel en is daar al sinds de bouw van Olympia lang geleden. Volgens mij is dit een extra receptieruimte voor genodigden die gewoon op de tribune zitten maar ook een soort VIP-behandeling krijgen voor en na de match die ze bedoelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de ruimte achter de dure vip stoelen enzo. Daar kunnen er bij NEC al meer in volgens mij
klup speelt natuurlijk weer een gewiekst spelletje om aan hun dierbare supporters te tonen hoe slecht ze ocharme niet behandeld worden. Hun supporters, althans zij die fan zijn van complottheorieën en niet weten welke truuks er niet bestaan met cijfers te goochelen, staan wederom op hun achterste poten. ONRECHT! ONRECHT!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:33 schreef blueangel_ het volgende:
En ik lees nu idd ook dat we maar 1500 tickets zouden krijgen van de trutten. Mag ik nu eerlijk gezegd vragen wat de bedoeling hiervan is? Zijn ze het bij Serkul beu dat ze al 20 jaar bekend staan als de mongolen waar bij een derby meer uitsupporters dan van de thuisclub zijn? Of gaan ze nu echt gans Brugge een gratis ticket geven? Ok, ze maken zich jaarlijks belachelijk ... maar om nog liever lege tribunes te hebben dan nog wat meer geld van ons te krijgen?
Enfin, het hoeft niet meer voor mij. Geen rotte cent geef ik nog uit aan die parasieten, ik volg de wedstrijd wel bij de steeds groter wordende groep die de derby bekijkt in 't Putje.
Ik ga me niet laten behandelen als een stuk stront in ons eigen stadion
Het lijkt me volledig logisch dat wij meer ruimtes gebruiken, je kan toch niet verwachten van een topclub dat ze evenveel ruimtes nodig hebben dan een klein clubje dat jaarlijks tegen de degradatie vecht en geen supporters heeft?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:34 schreef Masanga het volgende:
[..]
klup speelt natuurlijk weer een gewiekst spelletje om aan hun dierbare supporters te tonen hoe slecht ze ocharme niet behandeld worden. Hun supporters, althans zij die fan zijn van complottheorieën en niet weten welke truuks er niet bestaan met cijfers te goochelen, staan wederom op hun achterste poten. ONRECHT! ONRECHT!
Ik citeer graag Richard Doeven, webmaster bij Cercle en vertrouwd met een aantal interne zaken.
"
hij goochelt gewoon met cijfers om zijn zaak hard te maken en klup nu in een slachtofferrol te duwen: kijk eens welk onrecht de Stad en de Cercle ons aandoen.
Klup heeft zelf gekozen om bepaalde ruimtes in het stadion permanent te huren en in te richten, sterker nog, het heeft alle beschikbare ruimtes ingepalmd en cercle nooit de kans gelaten zelf initiatieven terzake te ontwikkelen.
Afhankelijk van wat je allemaal meerekent (huur tribunes, gemene delen, geprivatiseerde ruimtes, in concessie gegeven ruimtes ...) kun je tot verschillende percentages komen. Je kunt dus zo bewijzne wat je wil
Zoals ik eerder aanhaalde heeft Klup een aantal delen van het JB stadion volledig opgenomen, delen waar wij ook geen enkel aanspraak op (hebben) kunnen maken (bv de extra time). Je kunt bezwaarlijk verwachten dat we daarvoor gaan betalen. Dit is slechts 1 dergelijk voorbeeld.
Evenmin waren we vragen partij voor een uitbreiding van het stadion jaren geleden. Niettemin mochten we wel de speciale Breydel-taks dokken ...
Vandaar dat we slechts betalen wat we gebruiken (en dus ook vuilmaken, verslijten, ...). We wonnen misschien in een kasteel, maar hebben enkel een villa gevraagd"
Naar wat ik ooit gehoord heb gaat het om minder dan 2% van het budget, dus je moet er ook geen staatszaak van maken."
en een andere aan Cercle verbonden persoon:
"In zekere zin voelen wij ons een vreemde in een stadion dat wij mogen gebruiken van stad Brugge. Wij zijn daar dankbaar voor. Wij stellen ons loyaal op tegenover onze gastheer in casu stad Brugge. Jullie doen alsof alles jullie eigendom is. Getuige de vele blaadjes die her en der rondhangen in het stadion.
Wij gebruiken slechts een beperkt deel van het stadion. De hoofdtribune en de Noord beneden. Jullie gebruiken elke speeldag alle tribunes en lokalen. En als we iets anders willen gebruiken 'van jullie' dan betalen wij daar extra voor. Zoals de persruimte die jullie volledig ingericht hebben met vuile ploegfoto's en bekers van vroeger tijden. Ook de Noordtribune is voor jullie.
Het is logisch dat jullie een pak meer betalen, maar dat cijfer is overdreven denk ik.
"
Dat doet er me aan denken dat ik het doodjammer vind dat je je een stuk stront voelt, maar dat het nog steeds niet "jullie" stadion is. Verre van. Dat zal Jan Breydel ook niet worden. Nooit!
Voorts nog eens herhalen dat vanaf wij een extra ruimte gebruiken wij daarvoor betalen, evenveel als jullie doen.
En ivm de derby..jullie krijgen plaatsen navenant het aantal stewards die jullie voorzien. Tenslotte:
Noordtribune
- Bovenring: 6834 plaatsen
- Benedenring: 2273 plaatsen
tot : 9107
Zo weinig is dat mijns insziens niet.
Prettige dag nog verder, en geniet van de pannekoeken in't Putje met de Orde van de Hoed!
quote:Van clownerie tot Calimero
BRUGGE - Op onze website www.nieuwsblad.be/brugge woedt een verhitte discussie tussen de aanhangers van Club en die van Cercle over de vraag of de hype rond Cercle terecht is. Hier volgt een overzicht van de meest bitsige uitspraken.
Cercle is geen hype, het is één grote clownerie met Paul VDD als orkestmeester.
Duikt er stilletjes aan een Calimerogevoel op bij de supporters van Club Brugge?
Jumpen is een hype, Koerden aanvallen in Brussel is een hype, koper stelen is een hype, maar Cercle? Dat is een 'ééndagsstrontvliegje'.
Waar zou 'kluptje' nu staan zonder hulp van de scheidsrechters?
Het is 25 jaar geleden dat ze bij Cercle eens van onder hun steen zijn gekropen. Ineens spreekt men van een hype. Na 34 speeldagen zal Cercle ergens rond plaats 12 hangen en zal er niemand meer over die hype spreken.
Een Cercle-legioen is een contradictio in terminis.
Cercle is inderdaad een levenswijze, zoals omgekeerd aan het plafond hangen dat ook is.
Je kan natuurlijk ook stellen dat klup dra-ma-tisch slecht onderhandeld heeft. bij de huurgelden rond het stadion .quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:21 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Het lijkt me volledig logisch dat wij meer ruimtes gebruiken, je kan toch niet verwachten van een topclub dat ze evenveel ruimtes nodig hebben dan een klein clubje dat jaarlijks tegen de degradatie vecht en geen supporters heeft?
Wat jullie webmaster vergeet te zeggen is dat Serkul ook wel al jaren gratis gebruik maakt van de veranderingen die wij doorvoeren aan het stadion. De weinige dingen die toegelaten worden, want Serkul moet bij elke verandering z'n toestemming geven en die trutten kennende liggen ze natuurlijk bij alles dwars. Zullen wij jullie dan ook maar de rekening doorsturen van het splinternieuwe intercomsysteem dat jullie dagelijks gebruiken en geen rotte cent voor betalen? Of van de stewards die wij moeten inzetten omdat jullie al jaren geen elektronische poorten willen?
Wel grappig trouwens, ik las onlangs nog een quote van de boekenboer die pertinent tegen overheidsgeld voor de verbouwing van Jan Breydel was (logisch trouwens, dat was ik ook). En nu staat diezelfde idioot te schreeuwen dat de stad Brugge maar een nieuw stadion moet bouwen als wij vertrekken. Terwijl ze zelf al jaren Jan Breydel gebruiken dat wij betalen![]()
We zijn pas 10 speeldagen ver..had je gigantische verschillen verwacht ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:33 schreef Masanga het volgende:Al is de competitie dit jaar ongemeen spannend: tussen plaats 1 en plaats 10 zijn slechts 10 punten verschil!
Het is toch al vaker zo geweest dat er nu al eentje of twee een kleine straat voor op de rest stonden hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:17 schreef Saviola het volgende:
[..]
We zijn pas 10 speeldagen ver..had je gigantische verschillen verwacht ofzo![]()
Puntje op Standard is een gewonnen punt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Desalniettemin schieten ze nauwelijks iets op met 1 puntje.
Ronduit belachelijk van die commentator. Hoe kan je dat nu goedpraten, die speler wordt neergehaald buiten de zestien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijft vreemd die commentatoren: Lokeren krijgt een strafschop voor een fout buiten het penaltygebied : "Misschien kunnen ze mopperen bij Zulte dat de fout begon voor het penaltygebied, maar de intentie was daar"
Sinds wanneer heeft een intentie nu wat te maken met een strafschop. Dat was een duidelijke fout buiten het penaltygebied met een Lokerenspeler die pas wat later besliste naar de grond te gaan ...
Zouden ze na al die incidenten de laatste tijd en de reactie van de voetbalbond daarop misschien meegekregen hebben dat ze de scheidsrechterlijke beslissingen niet meer mogen 'aanvalllen' in hun commentaar ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:12 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ronduit belachelijk van die commentator. Hoe kan je dat nu goedpraten, die speler wordt neergehaald buiten de zestien?![]()
Ik vind Fellaini erg veel aanvallende fouten maken. Zeker bij kopduels!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Heero87 het volgende:
Waarom vertelt die commentator dat dat een duidelijke penalty is? Ziet hij dan niet dat Ivens zelf duidelijk geduwd wordt voor Fellaini? Of mogen echt enkel de twijfelachtige fases van twee ploegen belicht worden?
Die jongen maakt enorm veel fouten tout court, net als Onyewu. En ze mogen dat zomaar. Het is echt niet vreemd dat eens ze in Europa spelen, of met hun nationale team, ze opvallend vaak een rode kaart krijgen hoor...quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:16 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind Fellaini erg veel aanvallende fouten maken. Zeker bij kopduels!
Ongelooflijk. Wat een mentaliteit, wat een volwassenheid, wat een maturiteit. Kortom: alles wat Club Brugge de laatste twee seizoenen ontbrak. Een twaalf op twaalf, en dat voor het eerst in drie seizoenen!quote:
Al was Club de vorige jaren in de toppers toch ook nog vrij sterk natuurlijk. Het zijn eerder in andere matchen waar ze punten verspeelden. (en de vorige matchen hadden ze toch ook wel eens nog wat geluk)quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wat een mentaliteit, wat een volwassenheid, wat een maturiteit. Kortom: alles wat Club Brugge de laatste twee seizoenen ontbrak. Een twaalf op twaalf, en dat voor het eerst in drie seizoenen!.
En wat een geweldige save nog van Stijn Stijnen in de allerlaatste seconden, echt bijzonder knap.
Wel, dat is net hetgeen ik bedoelde met volwassenheid en maturiteit. Club speelde vorig seizoen in zowat elke topper een sterke partij, maar gaf dat door een gebrek aan maturiteit telkens volledig uit handen. Zelfs een voorsprong van drie doelpunten tegen een zwalpend Standard. Een enorm verschil met vandaag...quote:Al was Club de vorige jaren in de toppers toch ook nog vrij sterk natuurlijk. Het zijn eerder in andere matchen waar ze punten verspeelden.
Van Anderlecht moet je niet echt schrik hebben, dat is me na gister wel duidelijk. Anderlecht belette Cercle inderdaad het spelen, maar dat mag geen verklaring zijn voor de vele slechte passes! De scheids floot vrij zwak, daar geef ik je wel gelijk in. De wedstrijd verdiende mijns insziens geen winnaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al was Club de vorige jaren in de toppers toch ook nog vrij sterk natuurlijk. Het zijn eerder in andere matchen waar ze punten verspeelden. (en de vorige matchen hadden ze toch ook wel eens nog wat geluk)
Zelf naar Cercle - Anderlecht geweest, en wat mij daar nog het meest opviel: onvoorstelbaar hoe de landskampioen , de ploeg die altijd het "mooie voetbal" zou moeten prediken vandaag met één instelling op het veld kwam: Cercle het voetballen beletten. En dat met een 4-5-1 zéér verdedigende opstelling met als enige taktiek lange ballen op Frutos geven en hopen dat de snelle Legear wat kan aansluiten.
Slechte wedstrijd gefloten trouwens ook van Nzolo. Was op momenten totaal het noorden kwijt. Als dat dan dé topscheidsrechter is ?![]()
Het probleem met Anderlecht is dat ze al drie jaar rotslecht spelen, maar wel steeds punten pakken en kampioen worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:06 schreef Masanga het volgende:
[..]
Van Anderlecht moet je niet echt schrik hebben, dat is me na gister wel duidelijk. Anderlecht belette Cercle inderdaad het spelen, maar dat mag geen verklaring zijn voor de vele slechte passes! De scheids floot vrij zwak, daar geef ik je wel gelijk in. De wedstrijd verdiende mijns insziens geen winnaar.
Dat zingen ze omdat ze Anderlecht supporters 'joden' noemen ... (geen mens weet waarom eigenlijk)quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
gister naar genk brugge geweest.
Sonck wilde gewoon persee scorene tegen de club die hem groot heeft gemaakt
wat me opviel was dat de brugge fans: wie niet springt is een jood zongen
inderdaad, zullen ze zelfs nog zingen als ze tegen sk scherpenheuvel spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
gister naar genk brugge geweest.
Sonck wilde gewoon persee scorene tegen de club die hem groot heeft gemaakt
wat me opviel was dat de brugge fans: wie niet springt is een jood zongen
't voordeel dat degenen die dat aanheffen meestal wel al op voorhand te herkennen zijn aan de heldere blik in hun ogen ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
inderdaad, zullen ze zelfs nog zingen als ze tegen sk scherpenheuvel spelen![]()
Daar heb ik het niet over, wel over het feit dat men over "Joden" spreekt terwijl eigenlijk niemand buiten dat groepje clubfans zo over Anderlecht spreekt. Het is ook niet toevallig dat ze dat hebben overgenomen van hun connectie met Den Haag destijds die dat tegen Ajax zong ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:16 schreef Saviola het volgende:
Blaat, die van Sirkel zingen ook "al wie dan niet springt is voor de Club" ook al spelen ze tegen ze sk scherpenheuvel.
Omdat hij Bailly geen rood gaf?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:41 schreef Hrvat het volgende:
Die hollander Braamhaar, wat die in België komt zoeken snap ik niet.
Waarschijnlijk mislukt in eigen land en dan maar succes bij de zuiderbuurtjes zoeken.
Gverdoeme wat een incompetente zwans was me dat.
.
Arrogante, corrupte klootzaken die over lijken gaan om hun doel te bereiken en ook nog eens een band hebben met dat krapuul uit Nederlands grootste poel des verderfsquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, wel over het feit dat men over "Joden" spreekt terwijl eigenlijk niemand buiten dat groepje clubfans zo over Anderlecht spreekt. Het is ook niet toevallig dat ze dat hebben overgenomen van hun connectie met Den Haag destijds die dat tegen Ajax zong ...
Omdat hij 1) Bailly geen rood gaf of 2) Club na 5 minuten 2 belachelijke kaarten geeft en fouten van Genk niet bestraft? Ik heb Schaamhaar 1 fout zien maken, die corner waar hij een doeltrap geeft ... en das in eerste instantie dan nog de fout van z'n lijnrechter. Het is een incompetente joodse lul maar gisteren kun je 'm vrij weinig verwijtenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:41 schreef Hrvat het volgende:
Die hollander Braamhaar, wat die in België komt zoeken snap ik niet.
Waarschijnlijk mislukt in eigen land en dan maar succes bij de zuiderbuurtjes zoeken.
Gverdoeme wat een incompetente zwans was me dat.
Genk ook verdient gespeeld, al blijkt dat niet uit de eindscore. Ze zoeken nog hun beste doen en hebben nog geen ploeg bij elkaar zoals het hoort, maar echt onderdoen voor Brugge, zeker niet!
Ik ga nu ook de Bruggefans over mij hen krijgen, maar so be it. Die Hasseleir Stijnen is een zak, zoals dat van een dikkop hasseleir gezegd wordt.
Laat ons maar zwijgen over de 5 puisterige pubers die uit volle borst "en wie nie sprint is voor de klup" scanderen op 1 van hun tweewekelijkse sektevergaderingen aan kant zwembad, maar die je in Brugge stad onder de straatstenen kun gaan zoekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
't voordeel dat degenen die dat aanheffen meestal wel al op voorhand te herkennen zijn aan de heldere blik in hun ogen ...
Moet je De Bleeckere eens hebben ... Die had ons ipv een penalty waarschijnlijk een rode kaart voor Capon gegeven omdat hij minder bruin is dan die zonnebankjeanetquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Braamhaar maakte echt veel fouten
Ik schaamde me als Nederlander ervoor
ik ben redelijk bekend in Genk ik kom al jaren in Belgie.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:10 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Moet je De Bleeckere eens hebben ... Die had ons ipv een penalty waarschijnlijk een rode kaart voor Capon gegeven omdat hij minder bruin is dan die zonnebankjeanet![]()
Verder nog een aangenamde dag gehad in kebabstad?
Ze waren in hartje Vlaanderen een pro-Turkije betoging aan het houdenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Maar Turken hebben ze er wel veel daar in Genk, maar ik heb er niet zoveel gezien gisteren.
Jullie proberen ook hard natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:52 schreef blueangel_ het volgende:
Trouwens, als je geen verstand hebt van TIFO's, doe het dan ook niet. Respect voor jullie inspanningen, maar dat Nostradamus gedrocht van gisteren maakt de hele belgische tifo-scene belachelijk. Dat "uit de as van een fenix" was al erg, maar dit ... walgelijk !
Ja iemand die bij ons was zei dat ze bij hem in de straat overal Turkse vlaggen hadden hangenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:20 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ze waren in hartje Vlaanderen een pro-Turkije betoging aan het houden![]()
vertel? Als kotstudent heb ik geen tv..quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:59 schreef Heero87 het volgende:
Net Studio 1 gezien, wat is die De Witte toch een ongelooflijke hypocroet..
Ach ja, om te beginnen heeft hij plots bijzonder veel kritiek op de competitiehervorming (hoe zou dat komen), terwijl hij diezelfde competitiehervorming enkele weken terug nog als een volleerd advocaat zat te verdedigen in de Franstalige Studio 1. De toestand van zijn eigen club is daar niet vreemd aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:35 schreef Masanga het volgende:
[..]
vertel? Als kotstudent heb ik geen tv..
Misschien bedoelden ze dat ze nog 115 jaar verwijderd zijn van pride & glory.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Masanga het volgende:
[..]
Jullie proberen ook hard natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Jongen toch, zelfs een omgekochte chinees geeft geen rood voor zo'n fase.quote:
Peins wat je wilt beste vriend. Uw pretentieuze tussenkomsten kunnen mij in feite gestolen worden. Ik heb geen slecht woord over de prestatie van Brugge en heb hen met plezier zien spelen (ja, er bestaan nog mensen die meer kunnen dan tegenstanders afkraken).quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:52 schreef blueangel_ het volgende:
Omdat hij 1) Bailly geen rood gaf of 2) Club na 5 minuten 2 belachelijke kaarten geeft en fouten van Genk niet bestraft? Ik heb Schaamhaar 1 fout zien maken, die corner waar hij een doeltrap geeft ... en das in eerste instantie dan nog de fout van z'n lijnrechter. Het is een incompetente joodse lul maar gisteren kun je 'm vrij weinig verwijten
Genk verdiend gespeeld? Balbezit ben ik volledig mee akkoord, maar het zou maar zwak zijn als je in een topper bij 0-1 NIET zou drukken hé? Hoeveel kansen hebben ze gehad? Een vrije trap, de goal en die kans op het laatste? Dan vond ik Club veel sterker, sneller, strijdvaardiger en enorm volwassen voetballen. Eigenlijk alles wat wij willen zien dus, 25 dribbels doen boeit ons nu eenmaal geen reet. Dat Bosnjak tegenwoordig meer op de grond ligt dan Frutos en dan ook nog eens op alles begint te janken is ook niet onze fout hé?
Boli me kurac, kereltje.quote:Trouwens, als je geen verstand hebt van TIFO's, doe het dan ook niet. Respect voor jullie inspanningen, maar dat Nostradamus gedrocht van gisteren maakt de hele belgische tifo-scene belachelijk. Dat "uit de as van een fenix" was al erg, maar dit ... walgelijk !
Negen op de tien scheidsrechter geeft rood voor zo'n fase. Ik zou het ook overdreven gevonden hebben, maar als hij consequent is, geeft hij rood. Dat is het reglement. Bailly raakt de bal niet, raakt Capon wel, en die was laatste man. Rood.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Jongen toch, zelfs een omgekochte chinees geeft geen rood voor zo'n fase.
Ik baseer me niet op krantenpraat, nog op een radioverslag, wel op de wedstrijd zelf. Die heb ik van begin tot einde gezien, met de nodige herhalingen, op Belgacom TV.quote:Ik weet niet welke gazet je gelezen hebt om je oordeel te vellen, maar ik stond in dat stadion en heb me meerdere keren opgejaagt aan het onkundig gefluit van die kees.
Blondel ging er heel onstuimig in ja, in die zin had hij zeker de schijn tegen en kwam hij goed weg, maar hij raakte wel 100% de bal.quote:Als jij Bailly rood wil geven voor die luchtwrijving met die Bruggeling, dan moet die kees Blondel donkerrood geven voor de aanslag die hij pleegde op Bosnjak.
]http://www.tvl.be/nl/nieuws/2007-10-29/sterk-krc-genk-verliest/[/quote][/url]quote:Kijk eens naar beelden vriend, Blondel raakt nog minder bal dan Bailly plus daarbovenop nog veel meer tegenspeler dan onze Genkse goalie.
[url=http://www.tvl.be/nl/nieuws/2007-10-29/sterk-krc-genk-verliest/
Voila, zelfs een neutrale supporter kan het dus zien!quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Braamhaar maakte echt veel fouten
Ik schaamde me als Nederlander ervoor
Ok, ik heb me misschien even laten gaan tegen jou.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Negen op de tien scheidsrechter geeft rood voor zo'n fase. Ik zou het ook overdreven gevonden hebben, maar als hij consequent is, geeft hij rood. Dat is het reglement. Bailly raakt de bal niet, raakt Capon wel, en die was laatste man. Rood.
[..]
Ik baseer me niet op krantenpraat, nog op een radioverslag, wel op de wedstrijd zelf. Die heb ik van begin tot einde gezien, met de nodige herhalingen, op Belgacom TV.
[..]
Blondel ging er heel onstuimig in ja, in die zin had hij zeker de schijn tegen en kwam hij goed weg, maar hij raakte wel 100% de bal.
[..]
Ik kijk naar de beelden. Durf jij nu echt te beweren dat Bailly de bal wél raakt? Met geen milimeter raakt hij de bal. En Blondel raakt de bal voor de volle 100%, dat toonden de beelden van Studio 1 gisteren aan. Dat hij goed wegkomt, daar ben ik het met je eens. "Vreemd" genoeg toont TVL ook niet de beelden van de doorgebroken Capon die bij 0-1 vlak na rust alleen op weg naar doel neergehaald wordt door Vandooren. En die had géén bal.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Masanga het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel. We zijn voetbalfans, het is onze core business om over arbitrale beslissingen te discussiëren.quote:Ok, ik heb me misschien even laten gaan tegen jou.
Het was niet mijn bedoeling om jou te viseren.
Daar ben ik het zeer mee eens. Genk heeft genoeg kansen gehad. Een draw had veel logischer geweest.quote:Toch vind ik het een verdienstelijke wedstrijd van Genk en had de stand er zeker ook anders hebben kunnen uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijepa li si !
Capon zoekt bewust Bailly op , dat is ook een factor die je in rekening moet nemen. In principe mag je als speler niet de intentie hebben om een fout uit te lokken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Negen op de tien scheidsrechter geeft rood voor zo'n fase. Ik zou het ook overdreven gevonden hebben, maar als hij consequent is, geeft hij rood. Dat is het reglement. Bailly raakt de bal niet, raakt Capon wel, en die was laatste man. Rood.
[..]
LOL ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Jongen toch, zelfs een omgekochte chinees geeft geen rood voor zo'n fase.
Ik weet niet welke gazet je gelezen hebt om je oordeel te vellen, maar ik stond in dat stadion en heb me meerdere keren opgejaagt aan het onkundig gefluit van die kees.
Als jij Bailly rood wil geven voor die luchtwrijving met die Bruggeling, dan moet die kees Blondel donkerrood geven voor de aanslag die hij pleegde op Bosnjak.
Kijk eens naar beelden vriend, Blondel raakt nog minder bal dan Bailly plus daarbovenop nog veel meer tegenspeler dan onze Genkse goalie.
http://www.tvl.be/nl/nieuws/2007-10-29/sterk-krc-genk-verliest/
Maar kom, Brugge heeft sjans en Genk niet.
T'is afgelopen en de volgende wedstrijd staat aan de deur.
Ik maak me niet veel zorgen, veel puntenverschil is er uiteindelijk ook niet.
Hij gaat bewust richting doel ... zullen we 'm een schorsing van een paar maand geven?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Capon zoekt bewust Bailly op , dat is ook een factor die je in rekening moet nemen. In principe mag je als speler niet de intentie hebben om een fout uit te lokken.
Je moet goed lezen wat ik schrijf. Ik heb wel degelijk respect voor mensen die iets ondernemen, maar dit was toch verschrikkelijk lelijk? Ik ga niet zeggen dat we bij Blue Army alles perfect doen, we maken misschien nog meer fouten dan een ander ... maar een tifo over Nostradamus for gods sakequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:47 schreef Hrvat het volgende:
[..]
ROFL!
Maar goed dat niet alle bruggefans zo'n zwartgalligen zijn als ons voorbeeldje hier.
Er waren trouwens verschillende Bruggefans die zelfs aplaudiseerden tijdens onze Tifo actie. Wederzijds respect voor hen!![]()
Dat moeten we ook nog 500 jaar horen hé? Enfin, valt niet goed te praten ... doek is op het allerlaatste nippertje vanuit Limburg naar Brugge gereden en we hebben geen tijd gehad om het na te kijken. Onze fout, maar dat kan gebeuren als je een wedstrijd 's middags om 1 uur moet spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Masanga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een Engelse spelfoutquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
maar een tifo over Nostradamus for gods sake
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
LOL ...
1) Ik stond ook in dat stadion ... je weet wel, die kant waar er wel lawaai was
2) Als dit geen penalty meer is, kunnen we beter gewoon stoppen met voetballen
Hypocriete idioot
Dat heeft met smaken te maken vriend en heeft het dus gen zin om erover door te bomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Je moet goed lezen wat ik schrijf. Ik heb wel degelijk respect voor mensen die iets ondernemen, maar dit was toch verschrikkelijk lelijk? Ik ga niet zeggen dat we bij Blue Army alles perfect doen, we maken misschien nog meer fouten dan een ander ... maar een tifo over Nostradamus for gods sake
leuke stad Genk, daar kan tenminste iedereen in vrede naast elkaar leven zonder ruzie of haat. Daar zijn de meeste Turken ook gewoon ingeburgerd itt andere steden. Om maar te zwijgen van de zalige Italiaanse families die daar wonen. Genkquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben redelijk bekend in Genk ik kom al jaren in Belgie.
Vooral in de zomer.
Maar Turken hebben ze er wel veel daar in Genk, maar ik heb er niet zoveel gezien gisteren.
Klopt inderdaad dat we hier goed door elkaar kunnen leven zonder veel problemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
leuke stad Genk, daar kan tenminste iedereen in vrede naast elkaar leven zonder ruzie of haat. Daar zijn de meeste Turken ook gewoon ingeburgerd itt andere steden. Om maar te zwijgen van de zalige Italiaanse families die daar wonen. Genk![]()
quote:Johan Vermeersch beledigd zwarte speler
Brussels-voorzitter Johan Vermeersch is tijdens het groepsgesprek met zijn spelers uit de bocht gegaan, schrijft Het Laatste Nieuws. Hij zou Matumona racistisch beledigd hebben. Volgens verschillende bronnen zei Vermeersch iets in de trant van: "Kruip in een boom en eet een tros bananen". "Het was er echt over", getuigt een speler.
Vermeersch zelf relativeert: "Ja, ik heb iets met bomen en bananen gezegd, maar dat is toch niet racistisch? We hebben hier toch ook bomen en bananen? Ga eens naar een groentemarkt en je komt zeker een tros bananen tegen. Als hier één iemand een antiracist is, dan ben ik het wel. Kijk maar naar de samenstelling van mijn ploeg. Dat is toch een multiculturele bende, niet? Ik heb Matumona er enkel willen op wijzen dat hij nu in Europa voetbalt, niet in de Sahara. En dat hij dus professioneel moet leven en zich aan de reglementen houden. Niet meer en ook niet minder", zegt de Brussels-preses.
"Ik moest de spelers op hun verantwoordelijkheden wijzen, want sommigen maken er een zootje van. Maar ik vond het best wel een positief gesprek."
Het had bij Club moeten gebeuren, dan had je reactie willen zien..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is gewoon Vermeersch, vorig jaar ging hij "nog z'n voltallige team de Noordzee in kieperen" terwijl ie nog een stadionverbod en een boete kreeg omdat hij eens het veld opliep om de scheids z'n portefeuille aan te bieden ook ...
Johan Vermeersch spoort niet , die vent komt zo ongeveer elke week in de pers met rare uitspraken, zo ook over die keeper vorige week. Altijd dat soort dingen, hou dat dan intern denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is gewoon Vermeersch, vorig jaar ging hij "nog z'n voltallige team de Noordzee in kieperen" terwijl ie nog een stadionverbod en een boete kreeg omdat hij eens het veld opliep om de scheids z'n portefeuille aan te bieden ook ...
dat is alweer twee jaar geleden, toen Brussels een beslissend degradatieduel verloor in Oostende. Na Vermeersch zijn reactie pakte de ploeg wel 9/9 en bleef toch nog in eerste klasse.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is gewoon Vermeersch, vorig jaar ging hij "nog z'n voltallige team de Noordzee in kieperen"
Zelfverklaarde weldoeners van het voetbal zoals Vermeersch vind ik ronduitquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef DarkShine het volgende:
Gaat lekker bij FC Brussels, speler & sponsor weg.
Hopelijk trekt KVM de goede lijn van Luik door (of trekken wij Brussels negatieve lijn door?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |