Uiteraard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef Schanulleke het volgende:
Is het mogelijk om in Lightroom ook presets van anderen in te laden om zo je arsenaal effecten en bewerkingen uit te breiden?
Ik snuffel hier vaak tussen. http://lightroomkillertips.com/category/presets/quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
En zijn er sites die goed zijn voor het vinden van die presets? M.a.w.: waar haalt de doorgewinterde Lightroomgebruiker die vandaan?
Als je alleen Lightroom hebt, kan dat volgens mij niet. Als je Photoshop ook hebt, kun je gewoon de verschillende foto's in LR selecteren, rechts klikken en 'Merge to panorama in PS' doen, dan plakt PS de boel aan elkaar en zit te gemergede foto ook automatisch in je LR-bibliotheek.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:09 schreef Qlubtempo het volgende:
Hoe kan je in Lightroom van enkele opnames die overlap met elkaar hebben een 'panorama' maken?
Dank! Enigszins gelukt ...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je alleen Lightroom hebt, kan dat volgens mij niet. Als je Photoshop ook hebt, kun je gewoon de verschillende foto's in LR selecteren, rechts klikken en 'Merge to panorama in PS' doen, dan plakt PS de boel aan elkaar en zit te gemergede foto ook automatisch in je LR-bibliotheek.
Maar dat gaat dus in principe buiten Lr om.
Net even getest en bij mij doet hij het zonder problemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Schanulleke het volgende:
Hebben meer mensen hier problemen met het koppelen van hun Facebook account? Bij mij blijft hij tabs openen tot ik zowel Lightroom als browser heb afgesloten.
Ik denk dat je dit bedoelt:quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:40 schreef Cryothic het volgende:
ik heb ook een vraagje...
je kan je bewerkingen bij mijn weten opslaan in de files, of in een lightroom-database.
maar waar kan je die keuze maken? Want ik kom het niet tegen.
Ik heb dat ooit gedaan met de correction-brush (heet dat ging geloof ik).quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef Qlubtempo het volgende:
Kan je in LR een bepaald onderwerp/achtegrond zwart-wit maken en de rest in kleur laten?
Op tweakers een verhaaltje:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:52 schreef Schanulleke het volgende:
In de SC werd gisteren gemeld dat iemand hem geïnstalleerd had. Ik ben ook wel benieuwd, vraag me af of de meerwaarde groot genoeg is voor een nieuwe aanschaf.
Ja, maar ben niet verder gekomen dan 1 foto aanpassen.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar ben niet verder gekomen dan 1 foto aanpassen.
Dus meer dan een paar sliders verslepen heb ik niet gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |