Toe maar weer, dat is straffe taal.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:58 schreef Erotica_ het volgende:
HOT CHICK THAT YOU CAN'T EVEN TOUCH
dus houd maar op
Lolquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:58 schreef Erotica_ het volgende:
HOT CHICK THAT YOU CAN'T EVEN TOUCH
dus houd maar op
en in leuven heb je ook nog Mr Oizo en Busy P erbijquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol
Maar je had wel gelijk: http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=89739&id=5603
Feest in Leuven is ook wel heel vet, ik moet ff kijken of ik daar heen kan met de auto...
Ik ben erbij in Doornroosje. Dat wordt een leuk avondje zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ze hebben er een leuke line up voor gemaakt in Doornroosje
Omg! LeLe d'r bij, wat een geniale line-up zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ze hebben er een leuke line up voor gemaakt in Doornroosje http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=89739&id=5603
Van Groningen helemaal naar Nijmegen voor Uffie? Zo lekker goed is ze nou ook weer niet. Maar net waar je zin in hebt zeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef D.zire het volgende:
daar ben ik ook bij. even wat vrienden hosselen, nog meer mensen die vanuit groningen gaan?
kan er mooi iemand anders naar Nijmegen rijdenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef Molluck het volgende:
Bleh, nou moet ik dalijk naar allebei, met Joost van Bellen en LeLe erbij wil ik Doornroosje ook niet missen, maar ik heb net afgesproken naar Leuven te rijden
LeLe en Feadzz zijn er ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van Groningen helemaal naar Nijmegen voor Uffie? Zo lekker goed is ze nou ook weer niet. Maar net waar je zin in hebt zeg.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef tha_dark het volgende:
Lekkere muziek.Even dit topic doorgelezen omdat ik benieuwd was wie er achter die mooie avatar van Eend schuilging
En in Doornroosje is zeker mooie Line up met LeLe, Feadz en Joost van Bellen erbij!
Ik ben ook al op zoek, maar ik denk niet dat dat heel ver voor de 15e zal gebeuren...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef Erotica_ het volgende:
Leuven heeft een betere line-up![]()
Enne.. Kan iemand ff een gil geven als de nieuwe Ed Rec compilatie gelekt is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |