abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54149214

Sweet! Setlists tegen die tijd in spoiler-tags, dan maar .
Interview uit de NME van deze week, overgetypt door iemand van het Arctic Monkeys-forum.
quote:
NME: So you're ending the year with some pretty big shows... Was there a temptation to leave it at Old Trafford?
Matt Helders (drums): ''Old Trafford would have been a good ending but it was pretty early on, so this is a good time of year to round it all off.Plus it means we get a chance to play the newer stuff now.Instead of people having to wait God-knows-how-long to get newer stuff out, we might aswell do some now. ''

These shows are big gigs, almost arenas, dont arctic monkeys 'hate arenas'?

'' I think we got out of an 'arena tour' on a technicality. Some of them are like arenas but it's all standing. I think that's the main thing. We don't want people sitting down watching us in a big box.But they are quite big. We've been thinking of ways to keep them intimate. We're not going to go mental with big lights.There'll be no special effects.''

[..]

What new material can be expected from Arctic Monkeys on this tour? You've played 'Nettles' on your american shows...
'We're doing that now 'as a b-side so we might end up playing it on the tour. We just played it a few times in America - we just decided to do it one night...''

So, got any ideas for the follow up for 'FWN' then?
''Yeah it's very exciting to go through the songs we've been working out in soundcheck. It's very exciting, thats why it's good to get in the studio and do it. You get fed up of doing them in soundcheck and then playing a normal gig that night because you are thinking about those new songs all the time.You want to play them and record them.It's always in the back of your mind.''

So is that what you're planning after these dates?
''We've not really thought about it. We'll just have to see how we feel, but, if anything, it will probably more studio time. We've had a year of touring so i dont think any of us want to go on tour straight away again.'''
pi_54149381
Laat ze na de HMH maar een jaartje op vakantie
Wel tof dat ze nieuwe nummers gaan spelen
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 01:03:54 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54150748
Ik heb een kaartje Dankzij Keano Kon het toch niet laten

@mindgames: goeie tip ja, ik zou er ook niet teveel geld voor neerleggen. En bij de zaal heb je altijd nog handelaren inderdaad. Hoe vaak heb jij ze eigenlijk gezien?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_54150795
Ah, mooi zo! Ik heb ze 4 keer gezien, net zoals jij toch? 4 totaal verschillende optredens, eigenlijk...
pi_54160335
quote:
These shows are big gigs, almost arenas, dont arctic monkeys 'hate arenas'?

'' I think we got out of an 'arena tour' on a technicality. Some of them are like arenas but it's all standing. I think that's the main thing. We don't want people sitting down watching us in a big box.But they are quite big. We've been thinking of ways to keep them intimate. We're not going to go mental with big lights.There'll be no special effects.''
Ik zie het al voor me.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54179257
quote:
Moeten ze dan voortaan dansjes op het podium maken, vragen om meer applaus en de standaard "say hey, say ho"-koortjes doen om de critici tevreden te stellen?
Die laatste twee absoluut niet, maar... ach never mind, normaliter check ik ander soort shows, waar het iets ruiger aan toegaat. Denk dat dat het is.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:21:43 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54184148
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:06 schreef mindgames het volgende:
Ah, mooi zo! Ik heb ze 4 keer gezien, net zoals jij toch? 4 totaal verschillende optredens, eigenlijk...
Ja klopt En allebei hun eerste optreden in Nederland toch, in de Melkweg (kleine zaal Paradiso even niet meegeteld ) Inderdaad 4 verschillende optredens. Zelfs die in de Melkweg in februari en die in Paradiso in mei vorig jaar. Het optreden verschilde niet eens zoveel maar het publiek wel. In de Melkweg stond iedereen te moshen als een gek, ik wist niet wat me overkwam. Ik stond vooraan en een minuut later was ik naar de zijkant gesleept. Ik was dus op het ergste voorbereid in Paradiso maar daar stond iedereen juist weer stokstijf Allemaal modepopjes die de hype wilden checken Gelukkig is dat nu niet meer zo, bij een optreden van AM zijn alleen echte fans, niet meer mensen die wel eens willen checken 'what it's about'
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_54184524
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig is dat nu niet meer zo, bij een optreden van AM zijn alleen echte fans, niet meer mensen die wel eens willen checken 'what it's about'
Daar zou ik in een grote zaal als HMH maar niet te veel op rekenen...
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:08:51 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54186067
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Daar zou ik in een grote zaal als HMH maar niet te veel op rekenen...
Nee HMH is wel weer een verhaal apart natuurlijk Maar feit blijft dat het weer heel snel uitverkocht was en het pas een paar dagen bekend was, dus het wel vooral fans zullen zijn of mensen die de muziek al kennen. De mensen die het wel eens willen checken vallen daardoor al weer snel af denk ik
pi_54189995
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Ja klopt En allebei hun eerste optreden in Nederland toch, in de Melkweg (kleine zaal Paradiso even niet meegeteld ) Inderdaad 4 verschillende optredens. Zelfs die in de Melkweg in februari en die in Paradiso in mei vorig jaar. Het optreden verschilde niet eens zoveel maar het publiek wel. In de Melkweg stond iedereen te moshen als een gek, ik wist niet wat me overkwam. Ik stond vooraan en een minuut later was ik naar de zijkant gesleept. Ik was dus op het ergste voorbereid in Paradiso maar daar stond iedereen juist weer stokstijf Allemaal modepopjes die de hype wilden checken Gelukkig is dat nu niet meer zo, bij een optreden van AM zijn alleen echte fans, niet meer mensen die wel eens willen checken 'what it's about'
Nee, klopt niet helemaal . Ik zag ze de échte eerste keer in Nederland, tevens de eerste keer buiten de UK. Ik vond de demo wel leuk en aardig, en het live-optreden niet zo bijzonder. Dus ik had het al snel hélemaal gehad met de hele hype. Toen het debuutalbum ook nog eens een beetje tegenviel heb ik er niet eens aan gedacht om nog eens naar een live-optreden van ze te gaan. Immers, ik had ze kort daarvoor nog gezien en echt een favoriet was het nu ook weer niet van me...

Maar ja, toen stond ik vooraan in het eerste vak op Lowlands bij ze, en toen kreeg ik wel weer een nieuwe Arctic Monkeys-buzz. Zeker omdat ik de EP zo grandioos vond, en ineens merkte dat ze toch niet zo tijdelijk waren als ik in de eerste plaats misschien dacht... Dat Lowlands-optreden was vréémd. Van een stel enthousiaste jonge honden naar bijna cocky statige gasten... Strak spel, maar je kon merken dat ze in een half jaar de hele wereld rondgetourd en niets meer te bereiken of te bewijzen hadden. Ze waren echt uitgeput. Dat was ook een cruciaal moment. Persoonlijk dacht ik op dat moment dat ze dit nooit meer konden toppen en een misschien zelfs wel een bagger tweede plaat zouden afleveren... Niets bleek minder waar.

Maar goed, Lowlands. Dat was totale mayhem. Daar ben ik echt met kneuzingen vandaan gekomen, ghehehe. Ik stond vooraan, maar toen weer achteraan, toen weer tegen het hek aan, dan weer tegen de vlakte, enzovoort. Wel indrukwekkend om het hele publiek alle teksten woord voor woord te horen meezingen. Alleen het gekke was dat ik de enige was die enthousiast werd van Leave Before The Lights... Die was toen echt al 2 maanden uit in Engeland, maar omdat hij nog niet te koop was in Nederland ging iedereen stil staan en met elkaar lullen, ofzo. Heel strange.

Toen was het begin 2007 en kon ik mijn oren niet geloven dat ze toen alweer een complete nieuwe plaat hadden opgenomen! Dat is bijna Beatlesque te noemen... Ze schenen wat geheime gigs te doen, en een aantal nummers van de geheime gigs stonden in crappy kwaliteit op YouTube. Nou ja, toen ik FA voor het eerst had gehoord op zo'n YouTube-opname besloot ik dat ik toch maar weer eens naar ze moest gaan kijken in een kleinere zaal. En tadaa, toen werd het Melkweg-optreden aangekondigd. Dat optreden was nog erger dan Lowlands. Het bekende verhaal van één grote chaos met paniekerige security en mensen die helemaal platgestampt werden. Toch was dát het vetste AM-optreden wat ik ooit gezien heb. Zo veel energie van de zaal én de band, en al die nieuwe nummers die meteen al zo goed klonken. Perfecte setlist ook. Dáár waren de échte fans, die hebben moeten overnachten voor een kaart .

Helaas heb je geen gelijk, MaJo, want ook het publiek in de Melkweg bestond voor een groot gedeelte uit modepopjes met handtasjes die bij opening van de zaal naar binnen renden om de eerste rij te bezetten en 'ALEXXXX' te roepen. Toch sneu dat die meisjes binnen één minuut platgedrukt door de nooduitgang werden geduwt... Maar AM is zeer populair onder de quasi-alternatieve Tokio Hotel-dames. Check het Ellegirl-forum voor de grap maar eens . Is eigenlijk ook niets mis mee, we kunnen het ze niet verbieden hè.

Ok, Tivoli was ook geweldig. Dat publiek was alleen een stuk matter dan in de Melkweg, en er waren opvallend veel mensen die wilden laten merken dat ze het geen goede band vonden. Heel erg vreemd. De sfeer was gewoon....anders. Natuurlijk gaat de HMH nóóit dat optreden in de Melkweg overtreffen, maar ach....waarom ook niet ? HMH is een fijne zaal. Maar JUIST in de HMH verwacht ik véél modepopjes die al om 15:00 voor de HMH bivakkeren. Al ziet het er naar uit dat ik dat ook moet doen, uit praktische overwegingen. Damn! Nou ja...sta ik tenminste vooraan. Maar voor hoe lang? Haha.
pi_54190053
Ah, weer een promo-single voor mijn collectie. De Teddy Picker-promo wordt rondgestuurd. Weten we gelijk hoe de hoes er uit ziet.

Soms zit er een verschil in de hoes van de promo, zoals bij Fluorescent Adolescent.

pi_54190372
Leuk verhaal mindgames
Ik vond melkweg eigenlijk iets TE veel van het goede. Een vriend van mij ging bij de laatste 5 nummers ook naar achteren naar de bar. (En daar kwam ie het voorprogramma tegen waar ie een biertje mee gedronken heeft )
Maar melkweg was echt super
pi_54190558
Ja, eigenlijk was het ook wel een beetje té veel van het goede ! Ik moet zeggen dat ik, nadat ik bedolven was onder mensen die bedolven werden door moshende mede-concertgangers, ik ook even uit de massa ben gaan staan. Om vervolgens weer naar voren gelanceerd te worden en over Alex heenviel.
pi_54190649
Wij kwamen iets te laat binnen. Gingen ze het eerste liedje spelen ofzo en op de helft beukte wij naar voren.
Toen kon ik bijna Alex aanraken

En sommige mensen wachten dan echt een paar uur voor een goed plekkie
pi_54190735
Ja, haha. Men kan toch wel begrijpen dat je in zo'n situatie makkelijk een goed plekkie kan veroveren, mits ellebogen.
pi_54190771
Haha en dan zie je al die kleine meisjes boos en sip kijken als ze van hun mooie plekkie gestoten worden

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2007 21:58:06 ]
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:48:33 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54196091
Leuk om te lezen Mindgames Dan ook maar even een samenvatting van mijn Arctic Monkeys ervaringen tot nu toe

Ik ontdekte de band in december 2005, toen de hype net begon in het alternatieve circuit. Toen ik hoorde dat ze in de Melkweg zouden staan moest ik daar naartoe, ik was sinds de Beatles niet meer zo geraakt door een band. Maar helaas was het concert uitverkocht Brutaal als ik ben heb ik opgebeld of ik misschien op de gastenlijst kon als pers, maar dat zat al helemaal vol. Toch werd ik op de dag van het concert gebeld dat er een plekje vrij was en ik er heen kon Dus ik was helemaal door het dolle, ging echt met kriebels in mijn buik richting de Melkweg Daar aangekomen wist ik niet wat ik kon verwachten, het was één van mijn eerste indieconcerten en dat het er zo wild aan toe kon gaan had ik nooit voor mogelijk gehouden Absolute monkeymania. Ik heb er ook nog een recensie over geschreven destijds, eens kijken of ik die nog kan vinden

Drie maanden later stonden ze in Paradiso en ging ik er weer heen (kaartverkoop ging toen overigens niet zo snel als nu ) Dus helemaal voorbereid stond ik daar in het publiek, al wat meer in het midden omdat ik bang was weer zo door elkaar gerost te worden. Nou de aapjes kwamen op en er gebeurde NIETS. Iedereen stond doodstil En met modepopjes bedoel ik niet meisjes van 15 die op Alex geilen maar mensen van een jaar of 30 die de OOR lezen en de hype gingen checken. Mensen die te cool zijn om uit hun dak te gaan bij een concert zeg maar... Maar ze waren weer geweldig, al kwam het minder over dan het publiek.

En toen Lowlands, de 3e keer in een half jaar dat ik ze zag. Ze waren inderdaad veranderd, stonden er versuft bij en uitgeput. En toch nog een super optreden weggeven

En Tivoli tja, weer totale gekte. Samen met een vriendin op tijd gegaan zodat we redelijk vooraan konden staan. En toen begon het concert en begon het naar lucht happen. Ik vond het te heftig. Na een paar nummers alleen maar bezig zijn met of je geen elleboog tegen je neus krijgt en ervoor zorgen dat je niet op de grond beland (op de een of andere manier trekken mensen je naar beneden ) ben ik wat meer naar achter gegaan, naar lucht happend. Zo erg dat ik bijna flauwgevallen ben... Dat vond ik echt te ver gaan, leuk hoor als je enthousiast bent over je favoriete band, maar als je alleen maar als een mongool om je heen staat te trappen kom je volgens mij niet voor de muziek... Maar gelukkig zijn de meeste fans wel relaxed, en échte fans zijn het. Mên ik heb met kippenvel gestaan omdat iedereen stuk voor stuk de teksten kent, en zelfs de basloopjes meezingt. Erg indrukwekkend

Ik ben benieuwd naar de HMH, zal wel weer een hele andere ervaring zijn. Ik heb er in ieder geval zin in
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:59:42 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54196167
Ha recensie gevonden, gedateerd 2 maart 2006

Absolute gekte bij Arctic Monkeys

Het was hét concert waar je bij moest zijn, de Arctic Monkeys in de
Melkweg. Nog voordat hun debuutalbum Whatever they say I am, that's
what I'm not uitkwam was het concert uitverkocht. Een album die in
Engeland alle records verbrak, in de eerste week gingen er 360.000
exemplaren over de toonbank, iets wat zelfs de Beatles niet geëvenaard
hebben. Dat de Arctic Monkeys in Nederland ook populair zijn is wel
duidelijk. Voor een kaartje dat oorspronkelijk 13 euro kostte wordt
meer dan 100 euro neergelegd. Arctic Monkeys zijn hotter dan hot.
Als ze openen met The view from the afternoon breekt er in de zaal
absolute gekte uit. Het publiek, dat voornamelijk uit Engelsen
bestaat, 'pocood' als een gek, er wordt ruig heen en weer gesprongen
en iedereen duwt elkaar alle kanten op. Het maakt niet uit of Arctic
Monkeys één van hun hits spelen (I bet you look good on the dancefloor
en When the sun goes down) of een willekeurig ander nummer, het
publiek kent alle teksten uit haar hoofd en brult keihard mee. Deze
"Monkey mania" houdt ruim een uur aan, zolang als het concert duurt.
Het enige rustpunt is er als ze een nieuw nummer spelen, maar daarna
begint de gekte weer van voren af aan.
Hoewel het publiek helemaal in de muziek opgaat lijkt het de bandleden
minder te doen. Met uitzondering van zanger Alex Turner spelen ze
routineus en weinig geïnspireerd hun riffs en deuntjes. Kenmerkend
voor Britpop, en de Engelsen stoorden zich er duidelijk niet aan. De
hoofdrol is weggelegd voor Turner die tussen de nummers door contact
zoekt met het publiek, om vervolgens weer nonchalant hun nummers te
spelen.
De punkrock-achtige nummers zijn zo sterk dat de 19-jarige jongens
bijna alles kunnen maken, het publiek gaat toch wel uit zijn dak. Er
wordt dan ook weinig aan het toeval overgelaten waardoor de nummers
een exacte kopie van de cd zijn, zonder enige improvisatie. Nou zijn
de Arctic Monkeys goed genoeg om daarmee weg te komen, maar bij een
concert zou het leuk zijn om wat variatie te horen.
Vanaf het moment dat ze beginnen te spelen weten ze je te grijpen en
dat houden ze tot aan het einde vast. Het concert vliegt zo voorbij,
ook omdat ze nog maar weinig repertoire hebben, en het is dan ook
teleurstellend als het concert abrupt afgelopen is en de mannen het
podium verlaten zonder een toegift te geven. Het publiek pikt echter
alles van de mannen en bouwt daarna nog een klein feestje.
pi_54199969
Waarom eigenlijk Teddy Picker als single en geen This House Is A Circus (of If You Were There, Beware)? Zo bijzonder vind ik TP namelijk niet... maarja, dat zal wel aan mij liggen.
pi_54205477
Gisteravond traden ze op in Argentinië en speelden ze 'The Nettles'. Ze openen wederom met 'The Wagon On The Way To The Stripey Tent', maar nu met tekst van Alex! Het nummer heet 'Sandtrap' en klinkt geweldig. Hopelijk kunnen we er snel van genieten als Teddy Picker B-kant! Als ze met 'Sandtrap' openen in de HMH, hmmm....
pi_54206393
Hoe meer ik hier lees hoe meer zin ik krijg in 6/12. Jammer genoeg heb ik nog geen concert ervaringen om over te vertellen van de AM.
What Would Goku Do
pi_54206499
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 02:48 schreef MaJo het volgende:
Leuk om te lezen Mindgames Dan ook maar even een samenvatting van mijn Arctic Monkeys ervaringen tot nu toe
[..]
Tof verhaal ! Wat je zegt, ja. "Op de een of andere manier trekken mensen je naar beneden..." Jammer dat er geen filmpje van het intro in de Melkweg begin dit jaar op YouTube staat. Ik zou wel eens willen terugzien hoe het publiek als een kaartenhuis over elkaar heenviel, lol.

Geduw en getrek kan nu eenmaal gebeuren bij zo'n optreden, maar toen de lichten uitgingen in Tivoli en het intro werd gestart, was het gewoon irritant hoe mensen van achter gingen duwen om de voorste rijen volledig te pletten. En alsnog ben ik bij elk concert de verschillende types modepopjes tegengekomen. De quasi-alternatieve OOR-lezers, die alles met een Brit en een gitaar helemaal te gek vinden. Maar ook de modepopjes waar ik het over had, die schreeuwen om Alex en boos zijn dat hun handtasje niet op het podium mag staan. En dan heb je nog de mensen die 'Choo Choo' willen horen. Tja .

Over handtasjes gesproken. Mike Skinner van The Streets had daar 2 maanden geleden in de Melkweg de perfecte oplossing voor. Toen een dame haar handtasje op het podium liet rusten, pakte Mike 'em af en legde hij het op het drumpodium neer. "In de buurten waar ik vandaan kom is dat niet slim om te doen!", of zoiets. Ze moest er na afloop bijna om smeken bij de security om 'em terug te krijgen. Há.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:36:25 #223
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_54210829
Kut, wil echt keigraag naar het concert maar ik kwam er te laat achter.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_54211941
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef mindgames het volgende:

[..]
En dan heb je nog de mensen die 'Choo Choo' willen horen. Tja .
Maar Choo Choo is dan ook gewoon een te vet nummer

En ik snap nog steeds niet wat mensen nu in dat tweede album zien, vind het dus echt helemaal niets. Whatever People Say...
pi_54283088
31/10/07: ARCTIC MONKEYS EUROPE SUPPORT
Reverend and the Makers!
http://www.iamreverend.com/news/arctic-monkeys-europe-support/?p=1&
pi_54283197
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef KneiterS het volgende:
Reverend and the Makers!
pi_54283285
Mindgames, zou jij die demo's van het begin van de Monkeys nog een keer online willen gooien als je tijd hebt?
pi_54283371
Reverend and the makers zijn zeker tof
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 15:01:58 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54284375
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef mindgames het volgende:

[..]

Tof verhaal ! Wat je zegt, ja. "Op de een of andere manier trekken mensen je naar beneden..." Jammer dat er geen filmpje van het intro in de Melkweg begin dit jaar op YouTube staat. Ik zou wel eens willen terugzien hoe het publiek als een kaartenhuis over elkaar heenviel, lol.

Geduw en getrek kan nu eenmaal gebeuren bij zo'n optreden, maar toen de lichten uitgingen in Tivoli en het intro werd gestart, was het gewoon irritant hoe mensen van achter gingen duwen om de voorste rijen volledig te pletten. En alsnog ben ik bij elk concert de verschillende types modepopjes tegengekomen. De quasi-alternatieve OOR-lezers, die alles met een Brit en een gitaar helemaal te gek vinden. Maar ook de modepopjes waar ik het over had, die schreeuwen om Alex en boos zijn dat hun handtasje niet op het podium mag staan. En dan heb je nog de mensen die 'Choo Choo' willen horen. Tja .

Over handtasjes gesproken. Mike Skinner van The Streets had daar 2 maanden geleden in de Melkweg de perfecte oplossing voor. Toen een dame haar handtasje op het podium liet rusten, pakte Mike 'em af en legde hij het op het drumpodium neer. "In de buurten waar ik vandaan kom is dat niet slim om te doen!", of zoiets. Ze moest er na afloop bijna om smeken bij de security om 'em terug te krijgen. Há.
Bij Tivoli was inderdaad niet normaal meer, toen het begon werden we echt een paar meter naar voren geduwd (en ik stond al bijna vooraan ) De lucht werd werkelijk uit mijn longen geslagen, dat was echt niet normaal meer. En tja die modepopjes heb je altijd wel, maar ik denk dat dat wel fans van de band zijn Bij Paradiso werd er nauwelijks meegezongen, alleen tijdens I bet en Scummy, was dus wel duidelijk dat die mensen alleen de singles kenden (dat waren toen de enige singles).

En hulde voor Mike Skinner Ik snap sowieso nooit goed dat je een handtasje meeneemt naar zo'n optreden, maar al helemaal niet dat ze het dan op het podium zetten En die meiden gaan ook nog eens helemaal vooraan staan altijd

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meer En het wordt toch eens tijd dat ik als AM fan van het eerste uur meer ken dan alleen hun 2 cd's en EP
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 15:03:11 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54284405
Oh en wat tof dat Reverend en The Makers in het voorprogramma staan Ben ik echt benieuwd naar

Overigens, als er nog iemand met een kaartje over is hoor ik dat graag aangezien ik op dit moment alleen naar het concert ga en een vriendin van me ook graag wil
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:31:23 #231
192683 AMDB
Visionair.
pi_54288611
Ah geweldig, gelijk weer even wat van ze luisteren.
pi_54301672
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meer
Bij mij werkte die wel Geniet er nu veeeel van.

Ik heb ook nog al die vroege nummers (choo choo enzo), moet ik die allemaal even in 1 rarretje het wereldwijde web op sodemieteren?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54301774
Cool bandje dat reverend and the makers!
Grappig dat Alex nog op een track meezingt en op een ander meespeelt.
pi_54302009
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Mindgames, zou jij die demo's van het begin van de Monkeys nog een keer online willen gooien als je tijd hebt?
Oh ja, dat had ik beloofd hè . Maar dan moet ik even alle oude promo's uit de kast gaan trekken enzo. Het irritante is dat de bron van de demo's altijd 128 kbps is geweest. Zelfs op een paar officiele promo's. Desalniettemin ga ik alle non-official tracks even verzamelen en in goede volgorde uploaden met bijbehorende notes .
pi_54302923
quote:
Op donderdag 1 november 2007 17:42 schreef mindgames het volgende:

[..]

Oh ja, dat had ik beloofd hè . Maar dan moet ik even alle oude promo's uit de kast gaan trekken enzo. Het irritante is dat de bron van de demo's altijd 128 kbps is geweest. Zelfs op een paar officiele promo's. Desalniettemin ga ik alle non-official tracks even verzamelen en in goede volgorde uploaden met bijbehorende notes .
De bitrate maakt mij niet zo uit
Super in ieder geval
pi_54303824

Beat 106 Session, een promo uit de herfst van 2005, uitgebracht door Domino. 3 akoestische nummers. Nu zeer zeldzaam en veel geld waard. Geript van de CD, hier aangeboden in 128 kbps omdat de bron simpelweg niet beter is. Linkje hier: http://www.sendspace.com/file/hplxza

Berichtje aan de mods: Deze muziek op deze promo's zijn door Arctic Monkeys zelf op internet verspreid en hebben ze door deze internetpromotie geholpen tot waar ze nu zijn. De muziek die ik hier plaats is ook nooit officieel uitgebracht. Zelfs op het officiele Arctic Monkeys-forum worden deze opnames aangeboden.
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 19:49:15 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54304236
Tof mindegames Dit keer lukt het binnenhalen wel maar het afspelen niet Ik zal eerst even checken of het op mijn eigen computer beter werkt
pi_54304263
.Rar-bestand vanzelfsprekend uitpakken. Mp3's moeten gewoon afspeelbaar zijn in elke mediaspeler...
pi_54305243
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..] Bij Paradiso werd er nauwelijks meegezongen, alleen tijdens I bet en Scummy, was dus wel duidelijk dat die mensen alleen de singles kenden (dat waren toen de enige singles).[..]

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meer En het wordt toch eens tijd dat ik als AM fan van het eerste uur meer ken dan alleen hun 2 cd's en EP
Dat meezingen van het publiek - wat voor 90% uit Engelsen bestond - vond ik zó erg vreemd in de bovenzaal van Paradiso. Nummers die alleen via internet verspreid werden als demo werden helemaal meegezongen, alsof het reeds klassiekers waren. Echt zo tof.

Over de B-kanten, echt schandalig ! Je mist gewoon een compleet album, 14 nummers, aan klassieke popsongs. Mijn favoriete nummers zijn allemaal B-kanten! Als iemand mijn .RAR-bestand met B-kanten van een tijdje terug nog ergens heeft: Post 'em opnieuw en PM 'em aan MaJo .
pi_54305406
mijn computer herkent het bestand niet
pi_54305439
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:54 schreef Markeerstift het volgende:
mijn computer herkent het bestand niet
WinRar
pi_54305584
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:56 schreef mindgames het volgende:

[..]

WinRar
WAUW HET WERKT ! thnx
zit nu te genieten van a certain romance
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 22:54:41 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54307536
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:45 schreef mindgames het volgende:

[..]

Dat meezingen van het publiek - wat voor 90% uit Engelsen bestond - vond ik zó erg vreemd in de bovenzaal van Paradiso. Nummers die alleen via internet verspreid werden als demo werden helemaal meegezongen, alsof het reeds klassiekers waren. Echt zo tof.

Over de B-kanten, echt schandalig ! Je mist gewoon een compleet album, 14 nummers, aan klassieke popsongs. Mijn favoriete nummers zijn allemaal B-kanten! Als iemand mijn .RAR-bestand met B-kanten van een tijdje terug nog ergens heeft: Post 'em opnieuw en PM 'em aan MaJo .
Dat is wel helemaal bijzonder ja Het gaafste vond ik dat alle instrumentale stukken ook meegezongen werden, kippenvel!

Ja erg he dat ik ze niet heb Heb dus nog wel het linkje maar die werkt niet meer Dus als iemand het nog heeft inderdaad graag een PM of een mailtje naar indiegirlmajo@gmail.com
pi_54315801
Ik heb de B-sides ook niet Als iemand ze wil PM-en, graag!
What Would Goku Do
pi_54316063
Ik ga em nu the internetss opgooien. uno momento!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54316194
Oh welk een vreugd! ik heb ze al online staan!

Including: B-sides van:
Brianstorm
Fluorescent Adolescent
I Bet you look good on the dancefloor
Leave before the lights come on
When the sun goes down

En japanse bonustracks van:
Favorite worst nightmare

PM!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54316683
Heb ze, nogmaals erg bedankt
What Would Goku Do
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 15:02:55 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54317435
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef jakkop het volgende:
Oh welk een vreugd! ik heb ze al online staan!

Including: B-sides van:
Brianstorm
Fluorescent Adolescent
I Bet you look good on the dancefloor
Leave before the lights come on
When the sun goes down

En japanse bonustracks van:
Favorite worst nightmare

PM!
En ik dan
pi_54317621
Zou iemand mij ook een PM kunnen sturen.
pi_54317698
@MaJo: in je post had je je mailadres gezet, en ik dacht, dat lees je vast vaker dan FOK!

niet dus
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54317798
Bedankt jakkop.
pi_54319618
Bedankt voor het kopen, verzamelen en proper rippen van al die fucking non-album tracks .
Is het exact hetzelfde .RAR-bestand wat ik toentertijd heb gestuurd? In dat geval, voor de goede orde:

Alle nummers zijn geript van de originele CD-singles in 192 kbps, met uitzondering van Settle For A Draw. Die is alleen op 7" en 12" te verkrijgen. Toch is deze mp3 niet van vinyl! Deze versie komt van een promo-CD van Domino Records, wat de enige CD-versie van Settle For A Draw is. En de Japanse bonustracks heb ik geript van.....de Japanse versie van FWN.
pi_54319905
Ik ga 'I Bet You Look Good On The Dancefloor' zeker nog legaal bestellen.

Chun Li's Spinning Bird Kick.
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:22:49 #254
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_54321688
Kan ik ook even linkje krijgen? Ben ze weer kwijt nadat pc er keer mee op stopte
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:54:55 #255
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54326656
Bedankt voor die Beat 106 Session, dat kende ik nog helemaal niet! Ben het nu aan het luisteren, vet!

Alle B-sides ken ik trouwens al, maar liedjes zoals "Choo Choo" en "Nettle" ken ik helemaal niet... zijn ze zeldzaam?
pi_54326991
Nee, of iig Choo Choo kende ik al voordat het album kwam. Is een hele tijd mijn favoriet van mij geweest, dus vind het dan ook raar dat veel mensen hem niet kennen. Nettle ken ik daarentegen niet
pi_54327372
'Nettle' of 'The Nettles' is een nieuw nummer dat nog niet uitgebracht is, volgens mij hebben ze het alleen nog maar live gespeeld. Ik heb zelf tenminste alleen maar een live-versie.
Let's Rummikub the night away.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:26:06 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54327482
Delen dan.
2000 light years from home
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:27:37 #259
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54327530
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54327735
Hm ja, weet niet hoe. Maar hierboven staat de link dus al.
Let's Rummikub the night away.
  vrijdag 2 november 2007 @ 23:04:53 #261
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54328378
Thanks voor dat liedje
  zaterdag 3 november 2007 @ 01:21:53 #262
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_54331549
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef jakkop het volgende:

PM!
kan je mij ook aub de link sturen?
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_54332235
Hier nog een liefhebber die hunkert naar B-Sides, PM alsjeblieft?
pi_54337727
@mindgames: ja, precies dezelfde.

En ik ga nu even PM'etjes sturen. ofzo.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:26:03 #265
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_54340403
en sandtrap:
http://www.savefile.com/files/1152842

vind deze en nettles niet echt heel gaaf maar mss moet dat nog een beetje groeien
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_54341596
'Choo Choo' is een nummer wat begin 2005 op de welgeroemde internet-demo verscheen. (Helaas) niet op het album terecht gekomen.

'The Nettles' had ik al een tijdje geleden gepost. Dit wordt één van de nieuwe B-kanten van 'Teddy Picker'. Er is nu ook een goede kwaliteit live-opname van 'The Nettles' beschikbaar. 'The Wagon On The Way To The Stripey Tent' is sinds een paar maanden het nieuwe live-intro, voordat ze met 'Circus' starten. Dit nummer hebben ze vorige week voor het eerst mét tekst gespeeld, in Argentinië. Dit nummer is ook op een goede kwaliteit live-opname te horen en heet nu 'Sandtrap'.

'Sandtrap' vond ik instrumentaal al erg tof, maar met tekst is het nu helemaal goed!
'The Nettles' vond ik ook niet echt zo geslaagd. Maar toen ze in januari 2006 'Leave Before' begonnen te spelen, vond ik het ook een matig nummer. Terwijl de studio-versie geweldig is. Zelfde verhaal voor 'What If You Were Right First Time'. In de Melkweg vond ik het een erg suf nummer, nu is het mijn favoriete AM-nummer! Een live-versie zegt dus nog niets....misschien .
  zondag 4 november 2007 @ 09:36:19 #267
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_54351014
Zou ik ook een linkje in mijn pm mogen ontvangen aub?
Suffering from Oblomow's
pi_54358563
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:36 schreef Govinda het volgende:
Zou ik ook een linkje in mijn pm mogen ontvangen aub?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_54367661
Doe mij ook maar zo'n linkje dan
pi_54374140
Is er al een bundel met ALLE b-kantjes en ander eerder - gratis - verschenen AM-materiaal? Al die losse flodders zijn tof, maar het hele pakket is toch het mooist natuurlijk.

Choo Choo is overigens erg gaaf! En Curtains Closed trek ik ook erg goed. Wat mij betreft gaat de volgende cd weer die kant op, uiteindelijk vind ik de eerste plaat van AM beter dan FWN.
pi_54374695
Doe mij ook ajb maar een PM, aangezien er wel weer nummers op staan die ik nog niet had.

Ik blijf Still Take You Home echt lekker vinden.
Ik weet niet echt wat ik moet kiezen als beste cd. Ik vind ze denk ik gelijkwaardig.
pi_54374948
Ja, Still Take You Home is een van de redenen waarom ik het eerste album zo lekker vind.
pi_54374988
Daarom vind beide albums ook gelijkwaardig.
De eerste kent enkele echte toppers, maar ook een paar die ik minder vind.
De tweede is qua niveau gelijkwaardiger aan elkaar.
pi_54375189
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:50 schreef =HellFire= het volgende:
Is er al een bundel met ALLE b-kantjes en ander eerder - gratis - verschenen AM-materiaal? Al die losse flodders zijn tof, maar het hele pakket is toch het mooist natuurlijk.

Choo Choo is overigens erg gaaf! En Curtains Closed trek ik ook erg goed. Wat mij betreft gaat de volgende cd weer die kant op, uiteindelijk vind ik de eerste plaat van AM beter dan FWN.
Ik ben nog bezig de beste bronnen van alle nummers te rippen en verzamelen. Nog even geduld aub . De rest van de discografie staat in de OP.
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef JeroenV het volgende:
Daarom vind beide albums ook gelijkwaardig.
De eerste kent enkele echte toppers, maar ook een paar die ik minder vind.
De tweede is qua niveau gelijkwaardiger aan elkaar.
Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.
pi_54375331
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef mindgames het volgende:
Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.
Only ones who know skip ik altijd. Bad thing vond ik wel leuk.

Matador en DaFrame heb ik nog niet zo vaak geluisterd. Een van de twee was toch zonder zang? De andere was wel leuk.
Maar eerlijk gezegd heb ik van de laatste b-sides of releases dus niet zoveel verstand
pi_54375909
quote:

[..]

Ik ben nog bezig de beste bronnen van alle nummers te rippen en verzamelen. Nog even geduld aub . De rest van de discografie staat in de OP.
[..]

Ah, alvast dank!

En vreemd genoeg vind ik The Bad Thing wel weer leuk. Ben benieuwd naar Sandtrap, als het klinkt als Matador en DaFrame2R (beide nummers vind ik erg goed, waarom staan die er normaal niet op!?), dan komt het allemaal wel goed bij de volgende plaat. De kruising is het beste vind ik.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 12:18:13 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54377184
Yay jakopp bedankt Heb nu voor het eerst in tijden weer eens ´nieuw´ AM materiaal om naar te luisteren
  maandag 5 november 2007 @ 12:20:31 #278
53267 TC03
pi_54377249
quote:

[..]

[..]

Ik zou het persoonlijk leuk vinden als ze op hun 3e album wat meer terug naar 'classic rock'. Zoals bijv. Space Invaders, zeer goed nmummer.

The Bad Thing vind ik niet eens zo slecht, het is alleen een beetje te standaard. Maar de tekst is wel leuk, en het eindigt ook goed (vanaf "And then the first time, it occurred..." . Alleen dat refrein is niks, zo standaard. Ik vind het verder een stuk vermakelijker dan Only Ones Who Know.
pi_54378598
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:57 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Only ones who know skip ik altijd. Bad thing vond ik wel leuk.

Matador en DaFrame heb ik nog niet zo vaak geluisterd. Een van de twee was toch zonder zang? De andere was wel leuk.
Maar eerlijk gezegd heb ik van de laatste b-sides of releases dus niet zoveel verstand
Hmmm, ik hoop juist dat ze de stijl van 'Only Ones Who Know' aanhouden. Hoogtepunt op de plaat, voor mij... Gelukkig waren 2 van de B-kanten op de laatste single ook geen standaard up-tempo rocksongs. Akoestisch klinken die nummers ook prachtig. Dus check de OP met een overzicht van wat je mist .

Da Frame 2R is een nummer (met tekst) in de stijl van het debuutalbum, maar met de effecten van het tweede album. Matador heeft maar een paar regels tekst, maar heeft wel een hele bijzondere tekst.
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:18 schreef MaJo het volgende:
Yay jakopp bedankt Heb nu voor het eerst in tijden weer eens ´nieuw´ AM materiaal om naar te luisteren
Dat had je al een hele tijd kunnen doen, als je meteen gezegd had dat mijn linkje niet wilde werken . Maar have fun met de nummers!
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het persoonlijk leuk vinden als ze op hun 3e album wat meer terug naar 'classic rock'. Zoals bijv. Space Invaders, zeer goed nmummer.

The Bad Thing vind ik niet eens zo slecht, het is alleen een beetje te standaard. Maar de tekst is wel leuk, en het eindigt ook goed (vanaf "And then the first time, it occurred..." . Alleen dat refrein is niks, zo standaard. Ik vind het verder een stuk vermakelijker dan Only Ones Who Know.
Hmm, écht? Die 'classic rock' nummers vind ik leuk en aardig, maar met die stijl onderscheiden ze zich niet. Ik haat veel op-de-hype-inspringende Britpop-bandjes. Arctic Monkeys is totaal anders. In alle opzichten. Welke andere band stopt nu hun beste nummers als B-kantje weg? Ik durf zelfs te beweren dat ik ze 10 keer beter vind dan bijvoorbeeld The Strokes of The Libertines. Ik luister AM juist om de nummers zoals 'Despair' en 'Only Ones'. Neemt niet weg dat ik 'Teddy Picker' of bijvoorbeeld 'Brianstorm' ook geweldige nummers vind. Maar dat ligt er nu juist weer aan dat het zulke ijzersterke composities zijn.
pi_54378637
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bij het derde album mogen ze van mij idd ook terug gaan naar hun 'verleden'. Als je die nummers hoort, zoals Choo Choo, Space Invader, I Bet... etc, dat knalt toch net iets meer dan FWN.
pi_54378705
Trouwens, over B-kanten gesproken:

'Teddy Picker' heeft gewoon wéér 3 nieuwe B-kanten !
'Nettles' wordt er dus één. Ook 'The Death Ramps' en 'Bad Woman' (samen met Richard Hawley) worden uitgebracht. Wederom op CD, 7" en 10" op 3 december. Ik kan niet wachten .
pi_54379384
Only ones who know

Snap nooit waarom ze die trage nummers op zo'n plaat willen zetten. Riot Van was ook altijd auto-skip.
pi_54381385
quote:
Welke andere band stopt nu hun beste nummers als B-kantje weg?
Morrissey, nog zo'n Britse ras-artiest!

Hoe klinkt Space Invader eigenlijk? Is die ergens te verkrijgen?
  maandag 5 november 2007 @ 15:30:56 #284
192683 AMDB
Visionair.
pi_54381710
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:52 schreef Xrenity het volgende:
Only ones who know

Snap nooit waarom ze die trage nummers op zo'n plaat willen zetten. Riot Van was ook altijd auto-skip.
Ik vind beide erg mooie nummers, al moet ik zeggen dat het ook wel mijn meest geskipte nummers zijn. Maar vind het af en toe wel lekker om iets rustigers van ze te luisteren.

De oude Riot Van is ook mooier imo. Kan niet wachten op Teddy Picker single, nieuwe nummers
Nieuwe nummers en 3 dagen later HMH
pi_54381878
Kan iedereen die dat pakketje nog wil het nog een x zeggen? ik heb het overzicht niet meer.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54383124
Hallo Jakkop
(ja dus)
pi_54383238
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef jakkop het volgende:
Kan iedereen die dat pakketje nog wil het nog een x zeggen? ik heb het overzicht niet meer.
Ja speaking of which, je ding geeft aan dat het maar 81 bytes groot is, dus ik kan telkens niks downloaden Ik mag dan wel op een mac zitten, maar .rar bestanden kan ik normaal gesproken gewoon downloaden

Preciezer gezegd, hij houdt er telkens na 500 kb of 1 mb download gewoon simpelweg mee op
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_54383533
Misschien komt het doordat het niet meteen het bestand zelf is? Als je die link aanklikt kom je op de uploadsite, waar dan een tellertje van 30 naar 0 gaat tellen. dan kan je em pas écht downloaden.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54383991
Ik wil hem ook wel, al heb ik veel B-sides enzo, kan altijd wat bijzitten wat ik niet heb.
pi_54384402
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef jakkop het volgende:
Misschien komt het doordat het niet meteen het bestand zelf is? Als je die link aanklikt kom je op de uploadsite, waar dan een tellertje van 30 naar 0 gaat tellen. dan kan je em pas écht downloaden.
Dat had ik door hoor, ik zit niet sinds gister op internet .. Maar als ik dus op die link klik dan zegt hij eerst dat het bestand 81 MB is, wat dus wel kan kloppen, dan begint de download, en dan houdt hij er na een minuut mee op, en dat zuigt nogal enzo
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_54384423
Nog een keer op downloaden klikken? Had het eerst ook, maar heb hem nu binnen.
  maandag 5 november 2007 @ 17:36:37 #292
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_54384435
quote:
Ik alsjeblieft
Suffering from Oblomow's
pi_54384546
Die van Stickin To The Floor is anders
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 18:05:20 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54385081
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef febster het volgende:

[..]

Dat had ik door hoor, ik zit niet sinds gister op internet .. Maar als ik dus op die link klik dan zegt hij eerst dat het bestand 81 MB is, wat dus wel kan kloppen, dan begint de download, en dan houdt hij er na een minuut mee op, en dat zuigt nogal enzo
Had ik ook, heb toen winrar geïnstalleerd en nu doet ie het prima

Zometeen weer b-kantjes luisteren Ik ga ook de EP nog eens een tweede kans geven, misschien vind ik hem nu wel goed
pi_54386340
Tsssk de EP is zeker goed! Heb hem thuis liggen, rrr.
DVD trouwens ook maar die is echt niks aan haha.
  maandag 5 november 2007 @ 20:03:03 #296
53267 TC03
pi_54387813
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:23 schreef mindgames het volgende:
Trouwens, over B-kanten gesproken:

'Teddy Picker' heeft gewoon wéér 3 nieuwe B-kanten !
'Nettles' wordt er dus één. Ook 'The Death Ramps' en 'Bad Woman' (samen met Richard Hawley) worden uitgebracht. Wederom op CD, 7" en 10" op 3 december. Ik kan niet wachten .
Op mijn verjaardag. Mooi cadeau.
pi_54398336
quote:
pi_54398449
Ik heb Choo Choo nog nooit gehoord. Maar die demo´s van Beneath The Boardwalk waren niet echt op het net te vinden toch? Ik had al eens gezocht afgelopen week. Ik ken al die onbekende nummers van de demo niet echt.
pi_54398653
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef KneiterS het volgende:
Reverend and the Makers!
Ik heb ze even gecheckt op Youtube, dat klinkt erg leuk zeg! Meteen de CD besteld, dan kan ik bij het concert het een en ander herkennen
pi_54401307
Hoe kan ik aan Choo Choo komen? Die staat alleen op een demo CD die nergens te krijgen is? Verder heb ik alles wel geloof ik.

En reverend and the makers zijn te gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')