abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54375909
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef mindgames het volgende:

[..]

Ik ben nog bezig de beste bronnen van alle nummers te rippen en verzamelen. Nog even geduld aub . De rest van de discografie staat in de OP.
[..]

Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.
Ah, alvast dank!

En vreemd genoeg vind ik The Bad Thing wel weer leuk. Ben benieuwd naar Sandtrap, als het klinkt als Matador en DaFrame2R (beide nummers vind ik erg goed, waarom staan die er normaal niet op!?), dan komt het allemaal wel goed bij de volgende plaat. De kruising is het beste vind ik.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 12:18:13 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54377184
Yay jakopp bedankt Heb nu voor het eerst in tijden weer eens ´nieuw´ AM materiaal om naar te luisteren
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 5 november 2007 @ 12:20:31 #278
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54377249
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef mindgames het volgende:

[..]

Ik ben nog bezig de beste bronnen van alle nummers te rippen en verzamelen. Nog even geduld aub . De rest van de discografie staat in de OP.
[..]

Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.
Ik zou het persoonlijk leuk vinden als ze op hun 3e album wat meer terug naar 'classic rock'. Zoals bijv. Space Invaders, zeer goed nmummer.

The Bad Thing vind ik niet eens zo slecht, het is alleen een beetje te standaard. Maar de tekst is wel leuk, en het eindigt ook goed (vanaf "And then the first time, it occurred..." . Alleen dat refrein is niks, zo standaard. Ik vind het verder een stuk vermakelijker dan Only Ones Who Know.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54378598
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:57 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Only ones who know skip ik altijd. Bad thing vond ik wel leuk.

Matador en DaFrame heb ik nog niet zo vaak geluisterd. Een van de twee was toch zonder zang? De andere was wel leuk.
Maar eerlijk gezegd heb ik van de laatste b-sides of releases dus niet zoveel verstand
Hmmm, ik hoop juist dat ze de stijl van 'Only Ones Who Know' aanhouden. Hoogtepunt op de plaat, voor mij... Gelukkig waren 2 van de B-kanten op de laatste single ook geen standaard up-tempo rocksongs. Akoestisch klinken die nummers ook prachtig. Dus check de OP met een overzicht van wat je mist .

Da Frame 2R is een nummer (met tekst) in de stijl van het debuutalbum, maar met de effecten van het tweede album. Matador heeft maar een paar regels tekst, maar heeft wel een hele bijzondere tekst.
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:18 schreef MaJo het volgende:
Yay jakopp bedankt Heb nu voor het eerst in tijden weer eens ´nieuw´ AM materiaal om naar te luisteren
Dat had je al een hele tijd kunnen doen, als je meteen gezegd had dat mijn linkje niet wilde werken . Maar have fun met de nummers!
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het persoonlijk leuk vinden als ze op hun 3e album wat meer terug naar 'classic rock'. Zoals bijv. Space Invaders, zeer goed nmummer.

The Bad Thing vind ik niet eens zo slecht, het is alleen een beetje te standaard. Maar de tekst is wel leuk, en het eindigt ook goed (vanaf "And then the first time, it occurred..." . Alleen dat refrein is niks, zo standaard. Ik vind het verder een stuk vermakelijker dan Only Ones Who Know.
Hmm, écht? Die 'classic rock' nummers vind ik leuk en aardig, maar met die stijl onderscheiden ze zich niet. Ik haat veel op-de-hype-inspringende Britpop-bandjes. Arctic Monkeys is totaal anders. In alle opzichten. Welke andere band stopt nu hun beste nummers als B-kantje weg? Ik durf zelfs te beweren dat ik ze 10 keer beter vind dan bijvoorbeeld The Strokes of The Libertines. Ik luister AM juist om de nummers zoals 'Despair' en 'Only Ones'. Neemt niet weg dat ik 'Teddy Picker' of bijvoorbeeld 'Brianstorm' ook geweldige nummers vind. Maar dat ligt er nu juist weer aan dat het zulke ijzersterke composities zijn.
pi_54378637
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bij het derde album mogen ze van mij idd ook terug gaan naar hun 'verleden'. Als je die nummers hoort, zoals Choo Choo, Space Invader, I Bet... etc, dat knalt toch net iets meer dan FWN.
pi_54378705
Trouwens, over B-kanten gesproken:

'Teddy Picker' heeft gewoon wéér 3 nieuwe B-kanten !
'Nettles' wordt er dus één. Ook 'The Death Ramps' en 'Bad Woman' (samen met Richard Hawley) worden uitgebracht. Wederom op CD, 7" en 10" op 3 december. Ik kan niet wachten .
pi_54379384
Only ones who know

Snap nooit waarom ze die trage nummers op zo'n plaat willen zetten. Riot Van was ook altijd auto-skip.
pi_54381385
quote:
Welke andere band stopt nu hun beste nummers als B-kantje weg?
Morrissey, nog zo'n Britse ras-artiest!

Hoe klinkt Space Invader eigenlijk? Is die ergens te verkrijgen?
  maandag 5 november 2007 @ 15:30:56 #284
192683 AMDB
Visionair.
pi_54381710
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:52 schreef Xrenity het volgende:
Only ones who know

Snap nooit waarom ze die trage nummers op zo'n plaat willen zetten. Riot Van was ook altijd auto-skip.
Ik vind beide erg mooie nummers, al moet ik zeggen dat het ook wel mijn meest geskipte nummers zijn. Maar vind het af en toe wel lekker om iets rustigers van ze te luisteren.

De oude Riot Van is ook mooier imo. Kan niet wachten op Teddy Picker single, nieuwe nummers
Nieuwe nummers en 3 dagen later HMH
pi_54381878
Kan iedereen die dat pakketje nog wil het nog een x zeggen? ik heb het overzicht niet meer.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54383124
Hallo Jakkop
(ja dus)
pi_54383238
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef jakkop het volgende:
Kan iedereen die dat pakketje nog wil het nog een x zeggen? ik heb het overzicht niet meer.
Ja speaking of which, je ding geeft aan dat het maar 81 bytes groot is, dus ik kan telkens niks downloaden Ik mag dan wel op een mac zitten, maar .rar bestanden kan ik normaal gesproken gewoon downloaden

Preciezer gezegd, hij houdt er telkens na 500 kb of 1 mb download gewoon simpelweg mee op
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_54383533
Misschien komt het doordat het niet meteen het bestand zelf is? Als je die link aanklikt kom je op de uploadsite, waar dan een tellertje van 30 naar 0 gaat tellen. dan kan je em pas écht downloaden.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54383991
Ik wil hem ook wel, al heb ik veel B-sides enzo, kan altijd wat bijzitten wat ik niet heb.
pi_54384402
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef jakkop het volgende:
Misschien komt het doordat het niet meteen het bestand zelf is? Als je die link aanklikt kom je op de uploadsite, waar dan een tellertje van 30 naar 0 gaat tellen. dan kan je em pas écht downloaden.
Dat had ik door hoor, ik zit niet sinds gister op internet .. Maar als ik dus op die link klik dan zegt hij eerst dat het bestand 81 MB is, wat dus wel kan kloppen, dan begint de download, en dan houdt hij er na een minuut mee op, en dat zuigt nogal enzo
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_54384423
Nog een keer op downloaden klikken? Had het eerst ook, maar heb hem nu binnen.
  maandag 5 november 2007 @ 17:36:37 #292
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_54384435
quote:
Ik alsjeblieft
Suffering from Oblomow's
pi_54384546
Die van Stickin To The Floor is anders
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 18:05:20 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54385081
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef febster het volgende:

[..]

Dat had ik door hoor, ik zit niet sinds gister op internet .. Maar als ik dus op die link klik dan zegt hij eerst dat het bestand 81 MB is, wat dus wel kan kloppen, dan begint de download, en dan houdt hij er na een minuut mee op, en dat zuigt nogal enzo
Had ik ook, heb toen winrar geïnstalleerd en nu doet ie het prima

Zometeen weer b-kantjes luisteren Ik ga ook de EP nog eens een tweede kans geven, misschien vind ik hem nu wel goed
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_54386340
Tsssk de EP is zeker goed! Heb hem thuis liggen, rrr.
DVD trouwens ook maar die is echt niks aan haha.
  maandag 5 november 2007 @ 20:03:03 #296
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54387813
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:23 schreef mindgames het volgende:
Trouwens, over B-kanten gesproken:

'Teddy Picker' heeft gewoon wéér 3 nieuwe B-kanten !
'Nettles' wordt er dus één. Ook 'The Death Ramps' en 'Bad Woman' (samen met Richard Hawley) worden uitgebracht. Wederom op CD, 7" en 10" op 3 december. Ik kan niet wachten .
Op mijn verjaardag. Mooi cadeau.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54398336
quote:
pi_54398449
Ik heb Choo Choo nog nooit gehoord. Maar die demo´s van Beneath The Boardwalk waren niet echt op het net te vinden toch? Ik had al eens gezocht afgelopen week. Ik ken al die onbekende nummers van de demo niet echt.
pi_54398653
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef KneiterS het volgende:
31/10/07: ARCTIC MONKEYS EUROPE SUPPORT
Reverend and the Makers!
http://www.iamreverend.com/news/arctic-monkeys-europe-support/?p=1&
Ik heb ze even gecheckt op Youtube, dat klinkt erg leuk zeg! Meteen de CD besteld, dan kan ik bij het concert het een en ander herkennen
pi_54401307
Hoe kan ik aan Choo Choo komen? Die staat alleen op een demo CD die nergens te krijgen is? Verder heb ik alles wel geloof ik.

En reverend and the makers zijn te gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')