abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54317798
Bedankt jakkop.
pi_54319618
Bedankt voor het kopen, verzamelen en proper rippen van al die fucking non-album tracks .
Is het exact hetzelfde .RAR-bestand wat ik toentertijd heb gestuurd? In dat geval, voor de goede orde:

Alle nummers zijn geript van de originele CD-singles in 192 kbps, met uitzondering van Settle For A Draw. Die is alleen op 7" en 12" te verkrijgen. Toch is deze mp3 niet van vinyl! Deze versie komt van een promo-CD van Domino Records, wat de enige CD-versie van Settle For A Draw is. En de Japanse bonustracks heb ik geript van.....de Japanse versie van FWN.
pi_54319905
Ik ga 'I Bet You Look Good On The Dancefloor' zeker nog legaal bestellen.

Chun Li's Spinning Bird Kick.
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:22:49 #254
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_54321688
Kan ik ook even linkje krijgen? Ben ze weer kwijt nadat pc er keer mee op stopte
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:54:55 #255
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54326656
Bedankt voor die Beat 106 Session, dat kende ik nog helemaal niet! Ben het nu aan het luisteren, vet!

Alle B-sides ken ik trouwens al, maar liedjes zoals "Choo Choo" en "Nettle" ken ik helemaal niet... zijn ze zeldzaam?
pi_54326991
Nee, of iig Choo Choo kende ik al voordat het album kwam. Is een hele tijd mijn favoriet van mij geweest, dus vind het dan ook raar dat veel mensen hem niet kennen. Nettle ken ik daarentegen niet
pi_54327372
'Nettle' of 'The Nettles' is een nieuw nummer dat nog niet uitgebracht is, volgens mij hebben ze het alleen nog maar live gespeeld. Ik heb zelf tenminste alleen maar een live-versie.
Let's Rummikub the night away.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:26:06 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54327482
Delen dan.
2000 light years from home
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:27:37 #259
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54327530
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54327735
Hm ja, weet niet hoe. Maar hierboven staat de link dus al.
Let's Rummikub the night away.
  vrijdag 2 november 2007 @ 23:04:53 #261
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54328378
Thanks voor dat liedje
  zaterdag 3 november 2007 @ 01:21:53 #262
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_54331549
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef jakkop het volgende:

PM!
kan je mij ook aub de link sturen?
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_54332235
Hier nog een liefhebber die hunkert naar B-Sides, PM alsjeblieft?
pi_54337727
@mindgames: ja, precies dezelfde.

En ik ga nu even PM'etjes sturen. ofzo.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:26:03 #265
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_54340403
en sandtrap:
http://www.savefile.com/files/1152842

vind deze en nettles niet echt heel gaaf maar mss moet dat nog een beetje groeien
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_54341596
'Choo Choo' is een nummer wat begin 2005 op de welgeroemde internet-demo verscheen. (Helaas) niet op het album terecht gekomen.

'The Nettles' had ik al een tijdje geleden gepost. Dit wordt één van de nieuwe B-kanten van 'Teddy Picker'. Er is nu ook een goede kwaliteit live-opname van 'The Nettles' beschikbaar. 'The Wagon On The Way To The Stripey Tent' is sinds een paar maanden het nieuwe live-intro, voordat ze met 'Circus' starten. Dit nummer hebben ze vorige week voor het eerst mét tekst gespeeld, in Argentinië. Dit nummer is ook op een goede kwaliteit live-opname te horen en heet nu 'Sandtrap'.

'Sandtrap' vond ik instrumentaal al erg tof, maar met tekst is het nu helemaal goed!
'The Nettles' vond ik ook niet echt zo geslaagd. Maar toen ze in januari 2006 'Leave Before' begonnen te spelen, vond ik het ook een matig nummer. Terwijl de studio-versie geweldig is. Zelfde verhaal voor 'What If You Were Right First Time'. In de Melkweg vond ik het een erg suf nummer, nu is het mijn favoriete AM-nummer! Een live-versie zegt dus nog niets....misschien .
  zondag 4 november 2007 @ 09:36:19 #267
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_54351014
Zou ik ook een linkje in mijn pm mogen ontvangen aub?
Suffering from Oblomow's
pi_54358563
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:36 schreef Govinda het volgende:
Zou ik ook een linkje in mijn pm mogen ontvangen aub?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_54367661
Doe mij ook maar zo'n linkje dan
pi_54374140
Is er al een bundel met ALLE b-kantjes en ander eerder - gratis - verschenen AM-materiaal? Al die losse flodders zijn tof, maar het hele pakket is toch het mooist natuurlijk.

Choo Choo is overigens erg gaaf! En Curtains Closed trek ik ook erg goed. Wat mij betreft gaat de volgende cd weer die kant op, uiteindelijk vind ik de eerste plaat van AM beter dan FWN.
pi_54374695
Doe mij ook ajb maar een PM, aangezien er wel weer nummers op staan die ik nog niet had.

Ik blijf Still Take You Home echt lekker vinden.
Ik weet niet echt wat ik moet kiezen als beste cd. Ik vind ze denk ik gelijkwaardig.
pi_54374948
Ja, Still Take You Home is een van de redenen waarom ik het eerste album zo lekker vind.
pi_54374988
Daarom vind beide albums ook gelijkwaardig.
De eerste kent enkele echte toppers, maar ook een paar die ik minder vind.
De tweede is qua niveau gelijkwaardiger aan elkaar.
pi_54375189
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:50 schreef =HellFire= het volgende:
Is er al een bundel met ALLE b-kantjes en ander eerder - gratis - verschenen AM-materiaal? Al die losse flodders zijn tof, maar het hele pakket is toch het mooist natuurlijk.

Choo Choo is overigens erg gaaf! En Curtains Closed trek ik ook erg goed. Wat mij betreft gaat de volgende cd weer die kant op, uiteindelijk vind ik de eerste plaat van AM beter dan FWN.
Ik ben nog bezig de beste bronnen van alle nummers te rippen en verzamelen. Nog even geduld aub . De rest van de discografie staat in de OP.
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef JeroenV het volgende:
Daarom vind beide albums ook gelijkwaardig.
De eerste kent enkele echte toppers, maar ook een paar die ik minder vind.
De tweede is qua niveau gelijkwaardiger aan elkaar.
Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.
pi_54375331
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef mindgames het volgende:
Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.
Only ones who know skip ik altijd. Bad thing vond ik wel leuk.

Matador en DaFrame heb ik nog niet zo vaak geluisterd. Een van de twee was toch zonder zang? De andere was wel leuk.
Maar eerlijk gezegd heb ik van de laatste b-sides of releases dus niet zoveel verstand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')