quote:Op zondag 4 november 2007 09:36 schreef Govinda het volgende:
Zou ik ook een linkje in mijn pm mogen ontvangen aub?
Ik ben nog bezig de beste bronnen van alle nummers te rippen en verzamelen. Nog even geduld aubquote:Op maandag 5 november 2007 09:50 schreef =HellFire= het volgende:
Is er al een bundel met ALLE b-kantjes en ander eerder - gratis - verschenen AM-materiaal? Al die losse flodders zijn tof, maar het hele pakket is toch het mooist natuurlijk.
Choo Choo is overigens erg gaaf! En Curtains Closed trek ik ook erg goed. Wat mij betreft gaat de volgende cd weer die kant op, uiteindelijk vind ik de eerste plaat van AM beter dan FWN.
Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.quote:Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef JeroenV het volgende:
Daarom vind beide albums ook gelijkwaardig.
De eerste kent enkele echte toppers, maar ook een paar die ik minder vind.
De tweede is qua niveau gelijkwaardiger aan elkaar.
Only ones who know skip ik altijd. Bad thing vond ik wel leuk.quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef mindgames het volgende:
Mee eens. Persoonlijk vind ik 'Whatever' een leuke plaat, maar geen klassieker ofzo. Een paar echte uitschieters, ja. FWN daarintegen vind ik van begin tot eind een geweldige plaat, met enige dipje 'The Bad Thing' misschien. Ik weet zeker dat hun 'nieuwe' stijl de stijl is die ze laten horen op 'Sandtrap' en nummers als 'If You Were There, Beware' , 'Matador' en 'DaFrame2R'. Die laatste is het perfecte voorbeeld van een kruising van de stijlen op 'Whatever' en FWN. En dat vind ik een zeer goede zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |