'Choo Choo' is een nummer wat begin 2005 op de welgeroemde internet-demo verscheen. (Helaas) niet op het album terecht gekomen.
'The Nettles' had ik al een tijdje geleden gepost. Dit wordt één van de nieuwe B-kanten van 'Teddy Picker'. Er is nu ook een goede kwaliteit live-opname van 'The Nettles' beschikbaar. 'The Wagon On The Way To The Stripey Tent' is sinds een paar maanden het nieuwe live-intro, voordat ze met 'Circus' starten. Dit nummer hebben ze vorige week voor het eerst mét tekst gespeeld, in Argentinië. Dit nummer is ook op een goede kwaliteit live-opname te horen en heet nu 'Sandtrap'.
'Sandtrap' vond ik instrumentaal al erg tof, maar met tekst is het nu helemaal goed!
'The Nettles' vond ik ook niet echt zo geslaagd. Maar toen ze in januari 2006 'Leave Before' begonnen te spelen, vond ik het ook een matig nummer. Terwijl de studio-versie geweldig is. Zelfde verhaal voor 'What If You Were Right First Time'. In de Melkweg vond ik het een erg suf nummer, nu is het mijn favoriete AM-nummer! Een live-versie zegt dus nog niets....misschien

.