abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54283197
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef KneiterS het volgende:
31/10/07: ARCTIC MONKEYS EUROPE SUPPORT
Reverend and the Makers!
http://www.iamreverend.com/news/arctic-monkeys-europe-support/?p=1&
pi_54283285
Mindgames, zou jij die demo's van het begin van de Monkeys nog een keer online willen gooien als je tijd hebt?
pi_54283371
Reverend and the makers zijn zeker tof
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 15:01:58 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54284375
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef mindgames het volgende:

[..]

Tof verhaal ! Wat je zegt, ja. "Op de een of andere manier trekken mensen je naar beneden..." Jammer dat er geen filmpje van het intro in de Melkweg begin dit jaar op YouTube staat. Ik zou wel eens willen terugzien hoe het publiek als een kaartenhuis over elkaar heenviel, lol.

Geduw en getrek kan nu eenmaal gebeuren bij zo'n optreden, maar toen de lichten uitgingen in Tivoli en het intro werd gestart, was het gewoon irritant hoe mensen van achter gingen duwen om de voorste rijen volledig te pletten. En alsnog ben ik bij elk concert de verschillende types modepopjes tegengekomen. De quasi-alternatieve OOR-lezers, die alles met een Brit en een gitaar helemaal te gek vinden. Maar ook de modepopjes waar ik het over had, die schreeuwen om Alex en boos zijn dat hun handtasje niet op het podium mag staan. En dan heb je nog de mensen die 'Choo Choo' willen horen. Tja .

Over handtasjes gesproken. Mike Skinner van The Streets had daar 2 maanden geleden in de Melkweg de perfecte oplossing voor. Toen een dame haar handtasje op het podium liet rusten, pakte Mike 'em af en legde hij het op het drumpodium neer. "In de buurten waar ik vandaan kom is dat niet slim om te doen!", of zoiets. Ze moest er na afloop bijna om smeken bij de security om 'em terug te krijgen. Há.
Bij Tivoli was inderdaad niet normaal meer, toen het begon werden we echt een paar meter naar voren geduwd (en ik stond al bijna vooraan ) De lucht werd werkelijk uit mijn longen geslagen, dat was echt niet normaal meer. En tja die modepopjes heb je altijd wel, maar ik denk dat dat wel fans van de band zijn Bij Paradiso werd er nauwelijks meegezongen, alleen tijdens I bet en Scummy, was dus wel duidelijk dat die mensen alleen de singles kenden (dat waren toen de enige singles).

En hulde voor Mike Skinner Ik snap sowieso nooit goed dat je een handtasje meeneemt naar zo'n optreden, maar al helemaal niet dat ze het dan op het podium zetten En die meiden gaan ook nog eens helemaal vooraan staan altijd

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meer En het wordt toch eens tijd dat ik als AM fan van het eerste uur meer ken dan alleen hun 2 cd's en EP
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 15:03:11 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54284405
Oh en wat tof dat Reverend en The Makers in het voorprogramma staan Ben ik echt benieuwd naar

Overigens, als er nog iemand met een kaartje over is hoor ik dat graag aangezien ik op dit moment alleen naar het concert ga en een vriendin van me ook graag wil
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:31:23 #231
192683 AMDB
Visionair.
pi_54288611
Ah geweldig, gelijk weer even wat van ze luisteren.
pi_54301672
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meer
Bij mij werkte die wel Geniet er nu veeeel van.

Ik heb ook nog al die vroege nummers (choo choo enzo), moet ik die allemaal even in 1 rarretje het wereldwijde web op sodemieteren?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54301774
Cool bandje dat reverend and the makers!
Grappig dat Alex nog op een track meezingt en op een ander meespeelt.
pi_54302009
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Mindgames, zou jij die demo's van het begin van de Monkeys nog een keer online willen gooien als je tijd hebt?
Oh ja, dat had ik beloofd hè . Maar dan moet ik even alle oude promo's uit de kast gaan trekken enzo. Het irritante is dat de bron van de demo's altijd 128 kbps is geweest. Zelfs op een paar officiele promo's. Desalniettemin ga ik alle non-official tracks even verzamelen en in goede volgorde uploaden met bijbehorende notes .
pi_54302923
quote:
Op donderdag 1 november 2007 17:42 schreef mindgames het volgende:

[..]

Oh ja, dat had ik beloofd hè . Maar dan moet ik even alle oude promo's uit de kast gaan trekken enzo. Het irritante is dat de bron van de demo's altijd 128 kbps is geweest. Zelfs op een paar officiele promo's. Desalniettemin ga ik alle non-official tracks even verzamelen en in goede volgorde uploaden met bijbehorende notes .
De bitrate maakt mij niet zo uit
Super in ieder geval
pi_54303824

Beat 106 Session, een promo uit de herfst van 2005, uitgebracht door Domino. 3 akoestische nummers. Nu zeer zeldzaam en veel geld waard. Geript van de CD, hier aangeboden in 128 kbps omdat de bron simpelweg niet beter is. Linkje hier: http://www.sendspace.com/file/hplxza

Berichtje aan de mods: Deze muziek op deze promo's zijn door Arctic Monkeys zelf op internet verspreid en hebben ze door deze internetpromotie geholpen tot waar ze nu zijn. De muziek die ik hier plaats is ook nooit officieel uitgebracht. Zelfs op het officiele Arctic Monkeys-forum worden deze opnames aangeboden.
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 19:49:15 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54304236
Tof mindegames Dit keer lukt het binnenhalen wel maar het afspelen niet Ik zal eerst even checken of het op mijn eigen computer beter werkt
pi_54304263
.Rar-bestand vanzelfsprekend uitpakken. Mp3's moeten gewoon afspeelbaar zijn in elke mediaspeler...
pi_54305243
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..] Bij Paradiso werd er nauwelijks meegezongen, alleen tijdens I bet en Scummy, was dus wel duidelijk dat die mensen alleen de singles kenden (dat waren toen de enige singles).[..]

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meer En het wordt toch eens tijd dat ik als AM fan van het eerste uur meer ken dan alleen hun 2 cd's en EP
Dat meezingen van het publiek - wat voor 90% uit Engelsen bestond - vond ik zó erg vreemd in de bovenzaal van Paradiso. Nummers die alleen via internet verspreid werden als demo werden helemaal meegezongen, alsof het reeds klassiekers waren. Echt zo tof.

Over de B-kanten, echt schandalig ! Je mist gewoon een compleet album, 14 nummers, aan klassieke popsongs. Mijn favoriete nummers zijn allemaal B-kanten! Als iemand mijn .RAR-bestand met B-kanten van een tijdje terug nog ergens heeft: Post 'em opnieuw en PM 'em aan MaJo .
pi_54305406
mijn computer herkent het bestand niet
pi_54305439
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:54 schreef Markeerstift het volgende:
mijn computer herkent het bestand niet
WinRar
pi_54305584
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:56 schreef mindgames het volgende:

[..]

WinRar
WAUW HET WERKT ! thnx
zit nu te genieten van a certain romance
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 22:54:41 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54307536
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:45 schreef mindgames het volgende:

[..]

Dat meezingen van het publiek - wat voor 90% uit Engelsen bestond - vond ik zó erg vreemd in de bovenzaal van Paradiso. Nummers die alleen via internet verspreid werden als demo werden helemaal meegezongen, alsof het reeds klassiekers waren. Echt zo tof.

Over de B-kanten, echt schandalig ! Je mist gewoon een compleet album, 14 nummers, aan klassieke popsongs. Mijn favoriete nummers zijn allemaal B-kanten! Als iemand mijn .RAR-bestand met B-kanten van een tijdje terug nog ergens heeft: Post 'em opnieuw en PM 'em aan MaJo .
Dat is wel helemaal bijzonder ja Het gaafste vond ik dat alle instrumentale stukken ook meegezongen werden, kippenvel!

Ja erg he dat ik ze niet heb Heb dus nog wel het linkje maar die werkt niet meer Dus als iemand het nog heeft inderdaad graag een PM of een mailtje naar indiegirlmajo@gmail.com
pi_54315801
Ik heb de B-sides ook niet Als iemand ze wil PM-en, graag!
What Would Goku Do
pi_54316063
Ik ga em nu the internetss opgooien. uno momento!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54316194
Oh welk een vreugd! ik heb ze al online staan!

Including: B-sides van:
Brianstorm
Fluorescent Adolescent
I Bet you look good on the dancefloor
Leave before the lights come on
When the sun goes down

En japanse bonustracks van:
Favorite worst nightmare

PM!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54316683
Heb ze, nogmaals erg bedankt
What Would Goku Do
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 15:02:55 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54317435
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef jakkop het volgende:
Oh welk een vreugd! ik heb ze al online staan!

Including: B-sides van:
Brianstorm
Fluorescent Adolescent
I Bet you look good on the dancefloor
Leave before the lights come on
When the sun goes down

En japanse bonustracks van:
Favorite worst nightmare

PM!
En ik dan
pi_54317621
Zou iemand mij ook een PM kunnen sturen.
pi_54317698
@MaJo: in je post had je je mailadres gezet, en ik dacht, dat lees je vast vaker dan FOK!

niet dus
Eins, zwei, hoeplakai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')