quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef KneiterS het volgende:
31/10/07: ARCTIC MONKEYS EUROPE SUPPORT
Reverend and the Makers!
http://www.iamreverend.com/news/arctic-monkeys-europe-support/?p=1&
Bij Tivoli was inderdaad niet normaal meer, toen het begon werden we echt een paar meter naar voren geduwd (en ik stond al bijna vooraanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef mindgames het volgende:
[..]
Tof verhaal! Wat je zegt, ja. "Op de een of andere manier trekken mensen je naar beneden..." Jammer dat er geen filmpje van het intro in de Melkweg begin dit jaar op YouTube staat. Ik zou wel eens willen terugzien hoe het publiek als een kaartenhuis over elkaar heenviel, lol.
Geduw en getrek kan nu eenmaal gebeuren bij zo'n optreden, maar toen de lichten uitgingen in Tivoli en het intro werd gestart, was het gewoon irritant hoe mensen van achter gingen duwen om de voorste rijen volledig te pletten. En alsnog ben ik bij elk concert de verschillende types modepopjes tegengekomen. De quasi-alternatieve OOR-lezers, die alles met een Brit en een gitaar helemaal te gek vinden. Maar ook de modepopjes waar ik het over had, die schreeuwen om Alex en boos zijn dat hun handtasje niet op het podium mag staan. En dan heb je nog de mensen die 'Choo Choo' willen horen. Tja.
Over handtasjes gesproken. Mike Skinner van The Streets had daar 2 maanden geleden in de Melkweg de perfecte oplossing voor. Toen een dame haar handtasje op het podium liet rusten, pakte Mike 'em af en legde hij het op het drumpodium neer. "In de buurten waar ik vandaan kom is dat niet slim om te doen!", of zoiets. Ze moest er na afloop bijna om smeken bij de security om 'em terug te krijgen. Há.
Bij mij werkte die welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meer![]()
Oh ja, dat had ik beloofd hèquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Mindgames, zou jij die demo's van het begin van de Monkeys nog een keer online willen gooien als je tijd hebt?
De bitrate maakt mij niet zo uitquote:Op donderdag 1 november 2007 17:42 schreef mindgames het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik beloofd hè. Maar dan moet ik even alle oude promo's uit de kast gaan trekken enzo. Het irritante is dat de bron van de demo's altijd 128 kbps is geweest. Zelfs op een paar officiele promo's. Desalniettemin ga ik alle non-official tracks even verzamelen en in goede volgorde uploaden met bijbehorende notes
.
Dat meezingen van het publiek - wat voor 90% uit Engelsen bestond - vond ik zó erg vreemd in de bovenzaal van Paradiso. Nummers die alleen via internet verspreid werden als demo werden helemaal meegezongen, alsof het reeds klassiekers waren. Echt zo tof.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..] Bij Paradiso werd er nauwelijks meegezongen, alleen tijdens I bet en Scummy, was dus wel duidelijk dat die mensen alleen de singles kenden (dat waren toen de enige singles).[..]
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar zou je nog eens alle B-kantjes ergens kunnen posten? Dat linkje wat je me ooit gepmt hebt die werkte destijds niet en nu helemaal niet meerEn het wordt toch eens tijd dat ik als AM fan van het eerste uur meer ken dan alleen hun 2 cd's en EP
WinRarquote:Op donderdag 1 november 2007 20:54 schreef Markeerstift het volgende:mijn computer herkent het bestand niet
Dat is wel helemaal bijzonder jaquote:Op donderdag 1 november 2007 20:45 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat meezingen van het publiek - wat voor 90% uit Engelsen bestond - vond ik zó erg vreemd in de bovenzaal van Paradiso. Nummers die alleen via internet verspreid werden als demo werden helemaal meegezongen, alsof het reeds klassiekers waren. Echt zo tof.
Over de B-kanten, echt schandalig! Je mist gewoon een compleet album, 14 nummers, aan klassieke popsongs.
Mijn favoriete nummers zijn allemaal B-kanten! Als iemand mijn .RAR-bestand met B-kanten van een tijdje terug nog ergens heeft: Post 'em opnieuw en PM 'em aan MaJo
.
En ik danquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef jakkop het volgende:
Oh welk een vreugd! ik heb ze al online staan!
Including: B-sides van:
Brianstorm
Fluorescent Adolescent
I Bet you look good on the dancefloor
Leave before the lights come on
When the sun goes down
En japanse bonustracks van:
Favorite worst nightmare
PM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |