*zucht van verlichting slaakt*quote:
Ik bel morgen even.quote:Op zondag 30 september 2007 19:05 schreef Greys het volgende:
En dat hele kleine witte hondje, Ing? Zat die er ook nog? Die bangige?
Ahhh, Whiskey, die wilde ook mee... Meneer Greys heb ik net nog lekker zitten maken met de foto van Whiskey die op de asielsite staat, mooie foto! Maar hij is toch te bang dat er door het hele huis altijd maar haren te vinden zijn, en wat we moeten doen als we op vakantie gaan, en hoe Bink het zou vinden...
Nok, als de nood aan de man is kunnen we vast iets voor je regelen hoor
Jaaaa, die vinden wij allebei de mooiste. Maar Caitlin vind ik ook geweldig. De vraag is dan meer: past een van hen in mijn team? Zijn ze gewend om samen te zijn? Of een koppel van hen. Zijn er uit dat groepje een paar die erg aan elkaar gehecht zijn?quote:Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze gezien op de site, die 4 waar je het over hebt. Die zilveren is mooi
Jaquote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
Golfer slaat meeuw uit de lucht
ben ik erg als ik meteen aan de wederhelft van bluezz moet denken?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoorde zaterdag trouwens in het asiel dat de dierenbescherming daar foto's heeft gemaakt ivm de landelijke campagne en er zijn dus een aantal hele mooie foto's van Baloe gemaakt.
Dus mochten jullie straks een mooie rooie op een bushokje zien schitteren, dan is de kans groot dat het Oetje Baloetje is![]()
Hij ligt inmiddels heerlijk op m'n schoot te knorren, dus tis een beetje lastig typen![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik las eerst dat het een beetje een lastig type was
Gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:43 schreef Greys het volgende:
Nonneke, op eh... blz 2 als ik het goed heb van het Inzameltopic staat een foto van de ren!
Ik vroeg er ook al om
Nee, zit een luikje in de berging, dus ze kunnen in en uit wanneer ze willen. Ik kan het luikje zelf wel zo instellen dat ze bijv. alleen naar buiten kunnen of alleen naar binnen (dan zit het van 1 kant op slot)quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:04 schreef Greys het volgende:
Ja ik vind het ook een supere oplossing van Ingetje en meneer Ingetje! Mooi gemaakt met die dakpannetjes en je hoeft nooit bang te zijn dat de katten ineens 3 tuinen verderop huppelen
Het zou alleen hier lastig kunnen, of de ren moet voor het raam staanKunnen ze bij jou (Ingetje) vanuit het huis direct de ren in? Of neem je ze onder de arm en stop je ze in de ren?
En dan nu heeel erg roodquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
Hoi NokMuts![]()
Ing, echt super hoor, die oplossing.
En fijn dat je zelf niet door het luikje hoeft![]()
Gefeliciteerd Dierensofty-muts!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:38 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens Silver gereserveerd.Vanaf 12 oktober, ongeveer, kan hij opgehaald worden
Ze hebben vast zn puistjes en rimpeltjes weggesoept !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag lag de poster op de mat waarop Baloe reclame maakt voor de dierenbescherming!
Hier issie ook te zien: http://www.ikzoekbaas.nl/
Alleen twijfelen we een beetje of het ons monster wel is; de tekening is op een klein verschil na exact hetzelfde en ze vertelden ons in het asiel al dat hij zo leuk was gefotografeerd.
Zouden ze die foto's mss enigzins bewerken?
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Greys het volgende:Ben benieuwd, want ik kan toch echt geen oneffenheden aan Baloeloeloe ontdekken
Doe je ook even een foto van jezelf (jullie allemaal) in Userfoto's 'Op de foto met je huisdier'?
Dan sta ik daar niet zo alleen, ik wil meer dierensoftie-hoofden om me heen daar!
Heul stoerrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |