Ze hebben vast zn puistjes en rimpeltjes weggesoept !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag lag de poster op de mat waarop Baloe reclame maakt voor de dierenbescherming!
Hier issie ook te zien: http://www.ikzoekbaas.nl/
Alleen twijfelen we een beetje of het ons monster wel is; de tekening is op een klein verschil na exact hetzelfde en ze vertelden ons in het asiel al dat hij zo leuk was gefotografeerd.
Zouden ze die foto's mss enigzins bewerken?
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Greys het volgende:Ben benieuwd, want ik kan toch echt geen oneffenheden aan Baloeloeloe ontdekken
Doe je ook even een foto van jezelf (jullie allemaal) in Userfoto's 'Op de foto met je huisdier'?
Dan sta ik daar niet zo alleen, ik wil meer dierensoftie-hoofden om me heen daar!
Heul stoerrrrquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa! Wat een leuke foto!
Meneer Ingetje kijkt zo verliefd en Baloeloe ligt helemaal te rekken en strekken en genieten
Ooooh, wat knuzzzzquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Baas boven baas
5 tegelijk
[afbeelding]
Ik dacht zoiets te zien op de stapel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh mijn god, Nok, wat een heerlijk gezelschap heb je daar
En die deken die over je benen ligt, hadden we daar ook geen kattenhandmandje van voor de asielactie? Ja he?
Heb ik bij mijn eigen nageslacht altijd veel minder moeite mee gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Hihi! Dat lijkt me inderdaad lastig, zo'n strenge mama te moeten uithangen tegen die lieve poezels!
Wat heerlijk, ik zit hier helemaal jaloers te wezenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Baas boven baas
5 tegelijk
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik stond idd stomverbaasd. hij was hier van de week al een paar keer, maar toen had ik natuurlijk weer geen fototoestel bij de hand.
en wie gelooft me nou als ik zeg dat ik een papegaai in de tuin heb zitten?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:56 schreef senesta het volgende:
Dat is een parkiet volgens mij, lijkt wel iets van een halsbandparkiet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:21 schreef nokwanda het volgende:
En binnenkort met vers gewassen kat.
Arm diertje. Daar hebben we hopelijk nog heel wat aan vertrouwen bij te winnen. Hij kijkt zo..... ja, wat eigenlijk? nou ja, als iemand die heel wat tekort is gekomen.
Hier is ie nog nat van de wasbeurt.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:24 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, er zijn best veel grotere parkietensoorten, bijvoorbeeld rosella's:
[afbeelding]
pruimkopparkiet:
[afbeelding]
Zo zijn er nog best wel wat
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
hij kijkt eigenlijk vooral heel zielig'. echt zo van : ze leek zo aardig en dan doet ze dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |